Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes 190: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
    Zo'n klein motortje dat uiteindelijk echt niet veel drinkt op LPG zetten? Zou ik niet moeten hebben

ik wel!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten

ik wel!

Pffft, nee merci maar doe maar

Comment

• Ziet er inderdaad super uit op de foto's maar staat al een tijdje te koop.
        Alleszins eens superinteressante auto vind ik.
        2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

dat uiteindelijk echt niet veel drinkt
          Da's nogal subjectief

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
            Da's nogal subjectief

Waarom? De mijne had gemiddeld 7a 8 liter bij zuinig rijgedrag.

Daar hoeft voor mij geen LPG in en stiekem ben ik nog altijd van het idee dat gas om op te koken is

Comment

Daar hoeft voor mij geen LPG in en stiekem ben ik nog altijd van het idee dat gas om op te koken is
              Ik rijd 500 kilometer voor 25 euro!

Groeten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten

Groeten

Je mag je kilometers en 25 euro houden van mijn part!

En je groeten

Comment

Waarom? De mijne had gemiddeld 7a 8 liter bij zuinig rijgedrag.

De mijne 17 a 18 bij zuinig rijgedrag.

LPG had wel gemogen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten

Groeten
                    Bij mij zal het ongeveer hetzelfde zijn als ik het benzineverbruik meereken maar het gas is hier wel duurder.

Ik vind een 190 2.0 simpelweg de benzine niet waard. Op een 15.000 km heb je de waarde van je wagen nogmaals uitgegeven aan brandstof. Als het een tweede wagen is is dat helemaal anders natuurlijk.

Met een SL in het weekend wat geld buitensmijten (want dat is het echt als je gewoon bent gas te tanken ) aan brandstof dat zie ik me ook nog te doen maar elke dag met een 190 terwijl het ook op gas kan...

In een 107 bv. is het gas inderdaad zonde omwille van het extra gewicht en verminderde prestaties, dat vind ik ook.

Comment

• knappe 190

en gas hoort op elke benzine, zelfs een smart moet op gas

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                        Logo staat origineel niet op de achterklep normaal.

Zijspatborden achter de voorwielen wel.
                        Ik ben nog eens gaan kijken en hij heeft daar ook die logootjes. Het zal wel een originele zijn, zeker.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                          knappe 190

en gas hoort op elke benzine, zelfs een smart moet op gas

Inderdaad, zolang het maar niet in de motor gaat is het voor mij al goed

Heb nog liever een diesel ^^

Comment

Heb nog liever een diesel ^^
                            ik ook, maar soms heb je modellen waar je ni te kiezen hebt...of je komt opeens een 'zaak' tegen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                              ik ook, maar soms heb je modellen waar je ni te kiezen hebt...of je komt opeens een 'zaak' tegen

Sjah, mocht ik nu een super mooie 560 SEC of SEL tegenkomen voor geen geld en er zit LPG op dan zal'k er ook nie over zagen maar ik zal het er nooit op zetten.

Of de benzine zou zo duur moeten worden dat het echt niet meer te betalen valt.

Comment

Sjah, mocht ik nu een super mooie 560 SEC of SEL tegenkomen voor geen geld en er zit LPG op dan zal'k er ook nie over zagen maar ik zal het er nooit op zetten.

Of de benzine zou zo duur moeten worden dat het echt niet meer te betalen valt.
                                Het eerste wat we thuis uit de 560sec gegooid hebben toen we deze kochten was de gasinstallatie. Met zo een motor mag je imo niet gassen.

Comment

• Knappe en precies ook nette 2.6 met maar 98.000km, wel duuuur!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                    Knappe en precies ook nette 2.6 met maar 98.000km, wel duuuur!
                                    http://www.kapaza.be/Autos/Mercedes/...190_E_2_6.html
                                    knap, maar da's idd een héél pak geld voor een 2.6...

Comment

• ik vind een 2.3/16 niet meer waard
                                      en al zeker niet hoe de meeste zich presenteren

deze ziet erg erg netjes uit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                                        knap, maar da's idd een héél pak geld voor een 2.6...

wat is dan een goede prijs gesteld dat deze min of meer mint staat.

ik zou er wel 4000€ aan durven hangen

Comment

• dit is wat je zoekt stradge

Comment

Working...
                                          X