Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes 190: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fritzerer Bekijk Berichten
Alleszins eens superinteressante auto vind ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichtendat uiteindelijk echt niet veel drinkt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenDa's nogal subjectief
Waarom? De mijne had gemiddeld 7a 8 liter bij zuinig rijgedrag.
Daar hoeft voor mij geen LPG in en stiekem ben ik nog altijd van het idee dat gas om op te koken is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
Daar hoeft voor mij geen LPG in en stiekem ben ik nog altijd van het idee dat gas om op te koken is
Groeten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenIk rijd 500 kilometer voor 25 euro!
Groeten
Je mag je kilometers en 25 euro houden van mijn part!
En je groeten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenWaarom? De mijne had gemiddeld 7a 8 liter bij zuinig rijgedrag.
De mijne 17 a 18 bij zuinig rijgedrag.
LPG had wel gemogen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenIk rijd 500 kilometer voor 25 euro!
Groeten
Ik vind een 190 2.0 simpelweg de benzine niet waard. Op een 15.000 km heb je de waarde van je wagen nogmaals uitgegeven aan brandstof. Als het een tweede wagen is is dat helemaal anders natuurlijk.
Met een SL in het weekend wat geld buitensmijten (want dat is het echt als je gewoon bent gas te tanken ) aan brandstof dat zie ik me ook nog te doen maar elke dag met een 190 terwijl het ook op gas kan...
In een 107 bv. is het gas inderdaad zonde omwille van het extra gewicht en verminderde prestaties, dat vind ik ook.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenLogo staat origineel niet op de achterklep normaal.
Zijspatborden achter de voorwielen wel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenknappe 190
en gas hoort op elke benzine, zelfs een smart moet op gas
Inderdaad, zolang het maar niet in de motor gaat is het voor mij al goed
Heb nog liever een diesel ^^
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenHeb nog liever een diesel ^^
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenik ook, maar soms heb je modellen waar je ni te kiezen hebt...of je komt opeens een 'zaak' tegen
Sjah, mocht ik nu een super mooie 560 SEC of SEL tegenkomen voor geen geld en er zit LPG op dan zal'k er ook nie over zagen maar ik zal het er nooit op zetten.
Of de benzine zou zo duur moeten worden dat het echt niet meer te betalen valt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenSjah, mocht ik nu een super mooie 560 SEC of SEL tegenkomen voor geen geld en er zit LPG op dan zal'k er ook nie over zagen maar ik zal het er nooit op zetten.
Of de benzine zou zo duur moeten worden dat het echt niet meer te betalen valt.
Comment
-
Knappe en precies ook nette 2.6 met maar 98.000km, wel duuuur!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenKnappe en precies ook nette 2.6 met maar 98.000km, wel duuuur!
http://www.kapaza.be/Autos/Mercedes/...190_E_2_6.html
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenknap, maar da's idd een héél pak geld voor een 2.6...
ik zou er wel 4000€ aan durven hangen
Comment
-
dit is wat je zoekt stradge
Comment
Comment