Oorspronkelijk geplaatst door W201
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes 190: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenAls je geen taks moet betalen, waarom dan een Diesel?Last edited by Gere; 17/06/2009, 23:52.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenmja, blijft een vierpitter
een getunede 190 2.5 turbodiesel is vetter
Faak ik reed gisteren in antwerpen achter een tjoek met een 199 190D 2.5 Turbo, Sportline, 15" brede 15-lochers, volledig origineel...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenAls je geen taks moet betalen, waarom dan een Diesel?
EXTREM goodkauf PPO fahren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
Ziet er beter en betrouwbaarder uit dan die in fr!
Wanneer ga je hem halen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk BerichtenProficiat fiddy
Ziet er beter en betrouwbaarder uit dan die in fr!
Wanneer ga je hem halen
En of je nog een paar euro's op overschot hebt toevallig
maar als ik daar in verhouding evenveel van af kan doen als dat jij van de vraagprijs hebt gedaan van de jouwe, dan is het wél een koopje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtendat hangt er vanaf wanneer jij tijd hebt.
En of je nog een paar euro's op overschot hebt toevallig
maar als ik daar in verhouding evenveel van af kan doen als dat jij van de vraagprijs hebt gedaan van de jouwe, dan is het wél een koopje
Ik wil wel een paar euro's geven voor die achterbumper en de deurpanelen
Een koopje lijkt het mij zeker en vast. Valt dan enkel te bezien hoeveel werk er nog aan is, die duitsers kennen normaal wel de prijzen.
Nu de ouders nog overtuigen dat een evo 1 veel beter is, betere remmen heeft en baanvaster is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk BerichtenMoet je niet op zen Carlo's vragen welke nr hij heeft en u afvragen of die nummer u wel aanstaat
Ik wil wel een paar euro's geven voor die achterbumper en de deurpanelen
Een koopje lijkt het mij zeker en vast. Valt dan enkel te bezien hoeveel werk er nog aan is, die duitsers kennen normaal wel de prijzen.
Nu de ouders nog overtuigen dat een evo 1 veel beter is, betere remmen heeft en baanvaster is
maar ik heb m'n ouders niet te overtuigen. Of die nu overtuigd zijn of niet, 't is niet dat die iets gaan bijleggen, dus hun maakt dat weinig uit wat ik met m'n geld doe
Ohja, 't is maar een verpauperde EVOI hé, daar maakt het nummer weinig uit. Moest het nummer nu op de pook staan, zou ik ook enkel eentje met 001, 007, x69, x00 of 235 willen. De rest mogen ze houden, zelfs gratis hoef ik ze niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenhey, dat van die remmen gaat nog niet zo moeilijk zijn..... enkel gaat m'n pa dan wel iets zeggen dat ze deze keer ook in orde moeten zijn
maar ik heb m'n ouders niet te overtuigen. Of die nu overtuigd zijn of niet, 't is niet dat die iets gaan bijleggen, dus hun maakt dat weinig uit wat ik met m'n geld doe
Ohja, 't is maar een verpauperde EVOI hé, daar maakt het nummer weinig uit. Moest het nummer nu op de pook staan, zou ik ook enkel eentje met 001, 007, x69, x00 of 235 willen. De rest mogen ze houden, zelfs gratis hoef ik ze niet
Als jij denkt je ouders niet te moeten overtuigen is er geen probleem he...
Ik ben al tevreden met 096
Maar waarom geen EVO II toch te duur?
Heb jij trouwens EVO geld paar maand geleden paste die bijna perfecte 2.3 16v nog niet echt in je budget. Je kent gezelf hopelijk wat beter en je weet dat je daar nog min 5000€ gaat insteken...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk BerichtenOphanging is ook stugger dus weer een punt.
Als jij denkt je ouders niet te moeten overtuigen is er geen probleem he...
Ik ben al tevreden met 096
Maar waarom geen EVO II toch te duur?
Heb jij trouwens EVO geld paar maand geleden paste die bijna perfecte 2.3 16v nog niet echt in je budget. Je kent gezelf hopelijk wat beter en je weet dat je daar nog min 5000€ gaat insteken...
Dat komt op ca. 5k€, met andere woorden.
Komt goed, gene stress makker
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtentuurlijk heb ik daar geen geld voor, daarom ga ik een jerred-bod doen.
Dat komt op ca. 5k€, met andere woorden.
Komt goed, gene stress makker
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk BerichtenSpijtig ik had graag met die ni zo slechte 16v eens gereden maar het mocht nimeer van de verkoper hij wilde hem niet meer verkopen
iig, voor deze geldt het zelfde:
die prijzenstelling voor dit soort wagens is zo incoherent als wat. Al is deze naar de normen van sommige andere 16v-verkopers best redelijk geprijsd.... uiteindelijk ga je je als koper baseren op die die het interessantste zijn. Dus no way dat ik 5200 aan die kar zou geven, tenzij dat die écht zo goed is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenover welke gaat het hier?
iig, voor deze geldt het zelfde:
die prijzenstelling voor dit soort wagens is zo incoherent als wat. Al is deze naar de normen van sommige andere 16v-verkopers best redelijk geprijsd.... uiteindelijk ga je je als koper baseren op die die het interessantste zijn. Dus no way dat ik 5200 aan die kar zou geven, tenzij dat die écht zo goed is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenover welke gaat het hier?
Comment
-
iets voor de fiddybeer, of is die al gepost?
Comment
Comment