Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes 190: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenHoe is die auto voor de rest?
motor is goed, carosserie heeft wel wat werk (paar roestplekjes), interieur is basic, moeten nieuwe veren en waarschijnlijk ook dempers onder, en nog wel wat stuurgewrichtjes enzo, en andere banden in de juiste maat....
maar voor dat geld: goed!
Comment
-
Even polsen; kunnen we een van de volgende weken eens geen specifieke W201 meet houden in Kallo ofzo? Hoeveel 190's zouden er ongeveer kunnen komen? Eventueel met E30's ofzo en dan een rondrit houden, vergelijken, jaren 80 fotoshoots,.... het is maar een idee maar ik zou graag eens een hoop 190's bij elkaar krijgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenJa.
Wel als de mijne af is hé.
Wanneer denk je dat hij af gaat zijn? De tijd begint te dringen voor mij, de druk om hem buiten te zwieren wordt groot
En Fiddy koop u er rap ook een man!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenZowiezo de vetste 190 van het forum mag niet ontbreken he
Wanneer denk je dat hij af gaat zijn? De tijd begint te dringen voor mij, de druk om hem buiten te zwieren wordt groot
En Fiddy koop u er rap ook een man!
op 't gemak hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenWaarom moet hij buiten??????Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenVanwaar de druk om hem weg te doen? Ik mis ergens eens link...
als die kallowmeeting niet op volgende vrijdagavond of zaterdagavond is wil'k heeeel missch nog wat tegengewicht komen geven aan die Mercedes bompakarren van jullie!
Hij zegt al een tijd dat hij in de zomer buitenvliegt, maar een vervanger is nog niet echt geregeld, misschien duurt het nog wel even (hij wil me in een Vulva V70)
Maar zo'n meet zou echt nice zijn W201 vs E30
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenVeiligheidsredenen, ik moet een kar met airbags, ABS en ESP hebben, want mijn vader vertrouwt "die oude sleur" voor geen haar terwijl het een stevig ding is
Hij zegt al een tijd dat hij in de zomer buitenvliegt, maar een vervanger is nog niet echt geregeld, misschien duurt het nog wel even (hij wil me in een Vulva V70)
Maar zo'n meet zou echt nice zijn W201 vs E30
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenwel mee oppassen.... de E30's hebben nogal de overhand op dit forum
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenAls het echt moet passen dan vind'k dat het een shootje moet zijn met enkel vierdeursen, als je ècht wil vergelijken...
direct 90% van de forumE30's geschrapt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenwel mee oppassen.... de E30's hebben nogal de overhand op dit forum
En de meet moet (minstens) even veel draaien rond de 190, hij verdient het, altijd in de schaduw van de E30
Maar er zijn er toch wel wat op het forum he?
-W201
-190-EVO
-Matteo
-Jerred
-Fernand
-Jan007
-190d
-Mattboy20
-Stijn W201
-black benz3
-|) ][ |V| ][
-fiddy (bijna toch)
-stretsjLast edited by stradge; 03/07/2009, 17:14.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenAls het echt moet passen dan vind'k dat het een shootje moet zijn met enkel vierdeursen, als je ècht wil vergelijken...
Voor mij maakt het niet veel uit, ik wil gewoon eens een 190 meet houden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichtenen terecht
*gaat verder werken*
Neenee ik pak u wel eens mee in de 190, once you go hunderdnijntieeee you never go iiiitertieee
Die balans, die neutraliteit, stabiliteit, die lineaire vlotte motor (en daarvoor geen 6 cilinders voor nodig), die degelijkheid en stevigheid,... Maar ja jullie weten niet beter he arme schapen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenDa's wel waar
En de meet moet (minstens) even veel draaien rond de 190, hij verdient het, altijd in de schaduw van de E30
Maar er zijn er toch wel wat op het forum he?
-W201
-190-EVO
-Matteo
-Fernand
-Jan007
-190d
-Mattboy20
-Stijn W201
-black benz3
-|) ][ |V| ][
-fiddy (bijna toch)
-stretsj