Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Niet verkeerd opvatten.... maar zou je in dat geval niet in een iets hoger prijssegment gaan shoppen?
Z'n prijs lijkt me op het eerste zicht niet heel verkeerd, maar er is wel wat beter dan dit te vinden. Ook in België. Maar dan moet je wel iets dieper in de buidel tasten, uiteraard.
nee, is niet voor mezelf. Ik zou idd in hoger prijssegment shoppen
Ik had 'm ook een hele hoop vragen gestuurd, maar heb niet echt een uitgebreid antwoord gekregen. Op m'n specifieke vragen hoe hij motorisch was heb ik gewoon als antwoord gekregen dat hij maar 190.000km heeft. Tsja, dat wil natuurlijk helemaal niets zeggen Dat getalletje op je kilometerteller is bij dit soort wagens waardeloos, gezien het geen enkele moeite is dat te verdraaien. En ook een 2.3-16 met 190.000km kan motorisch érg slecht zijn.
Voor de rest: binnendeurpaneel achter moet vervangen, elektrische ruiten werken niet allemaal, versnellingsbak schakelt wat stroef, hij was laatst afgekeurd voor roest aan het onderstel maar dat is volgens hem verholpen ondertussen, ....
Ik pas (alhoewel ik er misschien nog wel eens naar wil gaan zien deze week en dat m'n mening kan doen veranderen), maar dat wil niet zeggen dat hij geheel oninteressant is.
Ik had morgenavond een afspraak maar ik denk dat ik me bedacht heb nu
Had gelezen dat de linkerflank herspoten diende te worden. Ik dacht hierbij aan krassen en schade aan de linkerkant maar hij is blijkbaar gewoon verschrikkelijk slecht herspoten en da's geen goed teken.
Ik had morgenavond een afspraak maar ik denk dat ik me bedacht heb nu
Had gelezen dat de linkerflank herspoten diende te worden. Ik dacht hierbij aan krassen en schade aan de linkerkant maar hij is blijkbaar gewoon verschrikkelijk slecht herspoten en da's geen goed teken.
Ga toch maar eens zien, op de andere foto's (heb ze hier in high-res) ziet de lak er raar maar waar wél goed uit.
En laat het mij weten die staat nog al ver van Hasselt af, ik heb weinig zin om voor niets naar daar te bollen
Ik weet niet of je al veel 190's gezien hebt, maar let vooral op roest aan de binnenkant van de wielkastranden, in de krikpunten, aan de onderkant van de deuren en op de aansluiting van de bodykit. Als deze niet meer overal mooi aansluit duidt dat al heel rap op roest onder de bodykit in
Comment