Oorspronkelijk geplaatst door Gere
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes 190: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenGoed geregeld! En van dat dubbel gevoel: ik heb dat ook altijd. Zo van : wat heb ik nu weer gedaan, is dat wel nodig? Tot als je er mee rijdt, dan is het genieten
Nu bedenk ik net dat de huidige keuring vervallen is dus die gaat dat afraden om er nog mee te rijden.
edit: toch in orde
Het rijden gaf de doorslagLast edited by Gere; 19/08/2009, 18:10.
Comment
-
Dat de keuring vervallen is, mag geen probleem zijn. Zeker niet als het de bedoeling is om ermee naar die keuring te rijden.
Desnoods vraag je een voorlopige groene kaart aan bij je eigen verzekering om gedekt te zijn (met het oog op het naar de keuring rijden uiteraard).
Proficiat met de aankoop. Een heel leuke en eigenlijk best wel moderne 'oldtimer'. Zo een 190 benzine met schuifdak is een heerlijke cruisebak.
Mooie serie Benzen die je al hebt verzameld trouwens.
Een collega op het werk rijdt ook nog met een '84 190 automaat. Vorig jaar gingen ze een nieuwe kopen, maar na met enkele nieuwe modellen te hebben testgereden, hebben ze besloten de Benz verder te gebruiken. Nu hangt er een OEM afneembare trekhaak onder om de fietsen te kunnen vervoeren :-)
Laat de pics maar komen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenHet rijden gaf de doorslag
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedra Bekijk Berichten
Laat de pics maar komen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenvertel eens hoe die baby voelde ?
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenook eentje van het miniwissertje ? graag
Hopelijk is het nog goed
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk BerichtenIemand nog op zoek naar een 190E 2.6? Eventueel voor trackdays, driften, of gewoon om terug de baan op te sturen. Zou technisch nog min of meer oké zijn, VP 700€ (maar ga er niet van uit dat daar nog veel af kan/mag).
Kleur/opties/chassisnr?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenWaar te bekijken?
Kleur/opties/chassisnr?
opties/chassisnummer: don't know
waar te bekijken: Limburg, Kortenaken geloof ik.
Echte interesse? dan stuur ik je het telefoonnummer wel eens door
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenkleur: ask matteo, ik heb er niet echt op gelet
opties/chassisnummer: don't know
waar te bekijken: Limburg, Kortenaken geloof ik.
Echte interesse? dan stuur ik je het telefoonnummer wel eens door
Als je zelf al de kleur niet kent
Hoe zag het ding eruit?
Mits wat ordentelijk heb ik wel intresse in een 160pk sterke 190. Alles is beter dan een 113pk sterke E30.
Voor dat geld heb weinig eisen.
- Elektrische ruiten
- Schuifdak
- Automaat
- Normale kleur
- Ordentelijke staat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenWondermooi, maar niet goedkoop:
Deze foto is aan de ring getrokken volgens mij (auto heeft ook een ringsticker):
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenNee, niet gekeurd.
Maar ik heb hem eigenlijk al gekocht. Beetje met een dubbel gevoel
Je leeft maar 1 keer... Binnenkort staan er hier misschien ook wel 3. Mooi exemplaar in elk geval.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
Hoe zag het ding eruit?
Mits wat ordentelijk heb ik wel intresse in een 160pk sterke 190. Alles is beter dan een 113pk sterke E30.
- Elektrische ruiten
- Schuifdak
- Automaat
- Normale kleur
- Ordentelijke staat
't was een manueel, dus zoek maar verder
en we zijn enkel langs de wagen gereden, ik heb enkel de achterkant gezien. Kleur was volgens mij iets donkerblauw/donkergrijs-achtig, matteus zal 'm misschien beter gezien hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenwat vond matteo van "je" 16v?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenwelke is 'je 16v'? ik heb helemaal geen 16v
is ie goed bevonden?
oh en proficiat Gere!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk BerichtenIemand nog op zoek naar een 190E 2.6? Eventueel voor trackdays, driften, of gewoon om terug de baan op te sturen. Zou technisch nog min of meer oké zijn, VP 700€ (maar ga er niet van uit dat daar nog veel af kan/mag).
Fak ik heb eigenlijk wel zin.
En handbak. Maakt zo'n 2.6 al helemaal vetjes.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
Hoe zag het ding eruit?
- Elektrische ruiten
- Schuifdak
- Automaat
- Normale kleur
- Ordentelijke staat
199 en wieldeksels.
Optisch geen goede staat. Technisch wel. Had enkel een probleempje met de autom. choke (dacht die persoon): auto start koud en draait op 400 toeren, beetje stuntelig. Maar stilvallen doet 'ie niet.
Rijdt heel erg cava naar't schijnt.
Comment
Comment