Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes 190: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Weerspiegeling in de ruiten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Toffe Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenah maar 6 keer? RRD dacht al 9Ik moet die alleszins nie hebben
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenpunt is wel, als je die voor 2.5k ofzo kan hebben, is dat niet veel geld. Dan mogen er nog wat kosten aan zitten.
Die foute historie moet je er dan maar bijnemen.
Comment
-
Comment
-
gebroken fuseekogels
hier in het dorp heb ik een 190 2.0 d zien staan, de wagen was door zijn voorste wiel gezakt. naar eigen zeggen was de eigenaar net thuisgekomen, heel de wielkast en
dorpel mee naar de haaien. ik kan nog welis een fototje posten maar hij staat al terug op zijn wiel. levensgevaarlijke toestanden dus, die mensen mogen blij zijn er nog te zijn.
de 190 bleek 440.000 km te hebben gedaan, materiaalmoeheid dus.
OPASSEN ALLEMAAL DUS, met jullie fuseekogels, bij 400+K!!!!
grtz
Comment
-
:-s
klein ongelukje gehad: (deuk in de linkse flank boven het achterlicht) iets te gehaast uit de garage gereden achteruit, tegen de laadbak
van een vrachtwagen (ben kleinere autos gewend, clio's 2 en focus 1 3 deuren) heel spijtig, maar de wielkast aan die kant was al doorgescheurd
door het roesten, en boven de strip zitten ook roestbellen, dus deze kant moest al gelast en gespoten worden, nu ook nog een andere
hoek erin dus, bwaja, nie het einde van de wereld, de schade is beperkt tot de hoek zelf. voor de rest waren er nog veel kosten
te voorzien, (open dak revisie, de stoel vooraan die begint te slijten, thermostaat, gardebou, bumpers, ruitenrubbers, velgen enz moesten allemaal
vernieuwd of veranderd worden, heb ik het nog ff niet over de 5-bak. heb de 190 dus afgeschreven, en ga het nog bekijken, want de totale
kosten worden wel bont. in geen geval verkoop ik hem, ik heb er teveel moeite en geld ingestoken nu al,
en zie het minstens als een heel tof bezit.
Comment
-
Hey;
Kan iemand mij wat verder helpen met volgend probleemke?
Vorige week heb ik den des binnen gedaan voor de motor eens goed op punt te laten zetten alsook hem eens op de testbank te plaatsen.
Nu ik hem terug heb is deze qau prestatie's toch wel een stuk verbetert, vooral dan in de hogere versnellingen.
van 187Pk naar 209PK
en topsnelheid van 220km/h naar 240km/h (op de testbank natuurlijk)
Dus tot zover het positieve.
Nu blijkt dat sindsdien het lampje van de ASD steeds blijft branden
Iemand enig idee waaraan dit zou kunnen liggen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jan007 Bekijk Berichtenhier in het dorp heb ik een 190 2.0 d zien staan, de wagen was door zijn voorste wiel gezakt. naar eigen zeggen was de eigenaar net thuisgekomen, heel de wielkast en
dorpel mee naar de haaien. ik kan nog welis een fototje posten maar hij staat al terug op zijn wiel. levensgevaarlijke toestanden dus, die mensen mogen blij zijn er nog te zijn.
de 190 bleek 440.000 km te hebben gedaan, materiaalmoeheid dus.
OPASSEN ALLEMAAL DUS, met jullie fuseekogels, bij 400+K!!!!
grtz
De mijn zijn ook nog steeds de ori's en nu idd al sterk aan vervanging toe. Kraken en teveel speling zijn geen goede voortekens.
Comment
-
Ik denk dat die van mij al twee keer gewisseld zijn (wel telkens meteen als ze begonnen te kraken en dan direct de 2 kanten). Ondertussen is dat eigenlijk ook al zeer lang geleden...Last edited by W201; 29/08/2009, 00:07.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 190-EVO Bekijk BerichtenHey;
Kan iemand mij wat verder helpen met volgend probleemke?
Vorige week heb ik den des binnen gedaan voor de motor eens goed op punt te laten zetten alsook hem eens op de testbank te plaatsen.
Nu ik hem terug heb is deze qau prestatie's toch wel een stuk verbetert, vooral dan in de hogere versnellingen.
van 187Pk naar 209PK
en topsnelheid van 220km/h naar 240km/h (op de testbank natuurlijk)
Dus tot zover het positieve.
Nu blijkt dat sindsdien het lampje van de ASD steeds blijft branden
Iemand enig idee waaraan dit zou kunnen liggen?
Comment
-
wie was hier ook alweer naar gaan kijken toen hij nog in wallonië stond? wat scheelde er toen allemaal aan?
Comment
Comment