Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes 190: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Toffe Bekijk Berichten
        Ik denk dat het die is die het afgelopen jaar mss al 6 keer van eigenaar gewisseld is (herkenbaar aan de trekhaak), dus mss geen aanrader
        Die letzten Worte ...
        ... eines Diesel-Fahrers:
        "Lieber tot, als Schwung verlieren"
        ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
        W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
        W201 BENZIN

Comment

• ah maar 6 keer? RRD dacht al 9

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
            ah maar 6 keer? RRD dacht al 9
            Was een schatting Ik moet die alleszins nie hebben
            Die letzten Worte ...
            ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
            W201 BENZIN

Comment

• punt is wel, als je die voor 2.5k ofzo kan hebben, is dat niet veel geld. Dan mogen er nog wat kosten aan zitten.

Die foute historie moet je er dan maar bijnemen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                punt is wel, als je die voor 2.5k ofzo kan hebben, is dat niet veel geld. Dan mogen er nog wat kosten aan zitten.

Die foute historie moet je er dan maar bijnemen.
                Aan de voorplaat te zien is hij toch in orde voor de keuring.

Comment

• Zuske van Gere zijn 190.

Comment

• gebroken fuseekogels

hier in het dorp heb ik een 190 2.0 d zien staan, de wagen was door zijn voorste wiel gezakt. naar eigen zeggen was de eigenaar net thuisgekomen, heel de wielkast en
                    dorpel mee naar de haaien. ik kan nog welis een fototje posten maar hij staat al terug op zijn wiel. levensgevaarlijke toestanden dus, die mensen mogen blij zijn er nog te zijn.

de 190 bleek 440.000 km te hebben gedaan, materiaalmoeheid dus.

OPASSEN ALLEMAAL DUS, met jullie fuseekogels, bij 400+K!!!!

grtz

Comment

• Hoe is het met de uwe Jan?

Comment

• :-s

klein ongelukje gehad: (deuk in de linkse flank boven het achterlicht) iets te gehaast uit de garage gereden achteruit, tegen de laadbak
                        van een vrachtwagen (ben kleinere autos gewend, clio's 2 en focus 1 3 deuren) heel spijtig, maar de wielkast aan die kant was al doorgescheurd
                        door het roesten, en boven de strip zitten ook roestbellen, dus deze kant moest al gelast en gespoten worden, nu ook nog een andere
                        hoek erin dus, bwaja, nie het einde van de wereld, de schade is beperkt tot de hoek zelf. voor de rest waren er nog veel kosten
                        te voorzien, (open dak revisie, de stoel vooraan die begint te slijten, thermostaat, gardebou, bumpers, ruitenrubbers, velgen enz moesten allemaal
                        vernieuwd of veranderd worden, heb ik het nog ff niet over de 5-bak. heb de 190 dus afgeschreven, en ga het nog bekijken, want de totale
                        kosten worden wel bont. in geen geval verkoop ik hem, ik heb er teveel moeite en geld ingestoken nu al,
                        en zie het minstens als een heel tof bezit.
                        Last edited by ; 27/08/2009, 17:26.

Comment

• Hey;

Kan iemand mij wat verder helpen met volgend probleemke?

Vorige week heb ik den des binnen gedaan voor de motor eens goed op punt te laten zetten alsook hem eens op de testbank te plaatsen.
                          Nu ik hem terug heb is deze qau prestatie's toch wel een stuk verbetert, vooral dan in de hogere versnellingen.
                          van 187Pk naar 209PK
                          en topsnelheid van 220km/h naar 240km/h (op de testbank natuurlijk)
                          Dus tot zover het positieve.
                          Nu blijkt dat sindsdien het lampje van de ASD steeds blijft branden

Iemand enig idee waaraan dit zou kunnen liggen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jan007 Bekijk Berichten
                            hier in het dorp heb ik een 190 2.0 d zien staan, de wagen was door zijn voorste wiel gezakt. naar eigen zeggen was de eigenaar net thuisgekomen, heel de wielkast en
                            dorpel mee naar de haaien. ik kan nog welis een fototje posten maar hij staat al terug op zijn wiel. levensgevaarlijke toestanden dus, die mensen mogen blij zijn er nog te zijn.

de 190 bleek 440.000 km te hebben gedaan, materiaalmoeheid dus.

OPASSEN ALLEMAAL DUS, met jullie fuseekogels, bij 400+K!!!!

grtz

De mijn zijn ook nog steeds de ori's en nu idd al sterk aan vervanging toe. Kraken en teveel speling zijn geen goede voortekens.

Comment

• ga je dood aan ermee te blijven rijden, is't dangerous ?

Comment

• Het kan idd gevaarlijk zijn.

Als ze érg hard versleten zijn, bestaat de kans dat ze breken op een bepaald moment.

Meestal tijdens manoeuvreren op borduren en scherpe draaien.

Comment

• Ik denk dat die van mij al twee keer gewisseld zijn (wel telkens meteen als ze begonnen te kraken en dan direct de 2 kanten). Ondertussen is dat eigenlijk ook al zeer lang geleden...
                                  Last edited by W201; 29/08/2009, 00:07.
                                  Die letzten Worte ...
                                  ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                                  W201 BENZIN

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 190-EVO Bekijk Berichten
                                    Hey;

Kan iemand mij wat verder helpen met volgend probleemke?

Vorige week heb ik den des binnen gedaan voor de motor eens goed op punt te laten zetten alsook hem eens op de testbank te plaatsen.
                                    Nu ik hem terug heb is deze qau prestatie's toch wel een stuk verbetert, vooral dan in de hogere versnellingen.
                                    van 187Pk naar 209PK
                                    en topsnelheid van 220km/h naar 240km/h (op de testbank natuurlijk)
                                    Dus tot zover het positieve.
                                    Nu blijkt dat sindsdien het lampje van de ASD steeds blijft branden

Iemand enig idee waaraan dit zou kunnen liggen?
                                    Antwoorden kan ik niet, maar wel iets vragen => waar heb je hem laten binnen doen voor op punt te zetten en wat waren de kosten?

Comment

• wie was hier ook alweer naar gaan kijken toen hij nog in wallonië stond? wat scheelde er toen allemaal aan?

Comment

• Fiddy geloof ik
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                        Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

Working...
                                        X