Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes 190: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Morning Has Broke Cat Steven Yusuf IslamPlaying around with my first video

efkes een wachtmuziekje tot ugeken EINDELIJK tijd vind om meer te lossen

Comment

• congrats Hugoken! welkom bij de familie alleen heb jij het juiste aantal cilinders

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
      http://www.youtube.com/watch?v=_-3ozwEEHig&NR=1

Bobo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
        Hier moet je gaan naar kijken. Lijkt mij echt niet dat er met de kilometerstand geknoeid is of zo.
        Die exportbedrijven kopen bijvoorbeeld 10 auto's van een MB dealer die overgelaten zijn: 9 krotten en dan kan er altijd eens zo ééntje bijzitten.

True true..

300TE Sportline 5-bak....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
          http://www.youtube.com/watch?v=_-3ozwEEHig&NR=1

Zot chille schijf

Comment

• Fak zalig Ugeken!

Zotte 190E! Congrats.

Ik wil zéker een RITJE.

Comment

• Thx.

Even geduld, ik verschaf wel wat meer uitleg. Gans de dag op de baan gezeten, eten, kindjes in bed stoppen, ...

Bon, kar is afkomstig van een 73-jarige die nu een A-klasse gekocht heeft voor de makkelijke instap (die 190 is echt wel laag). Op de achterkant een sticker van garage 'Etoile Wavre', maar het onderhoud zou steeds door de eigenaar gebeurd zijn. Onderhoudsboek heeft hij dus niet. Laatste keuringsbewijs (29/5) gezien, wagen heeft het laatste jaar slechts 1000km gereden.

Exterieur: mooie gulli's waar weinig schade aan is, banden ok (205/55). Koetswerk ziet er goed uit op enkele lichte krassen na, maar eigenlijk het spreken niet waard. Ben verzeker op zijn minst 20x rond de wagen gelopen en zo goed mogelijk op kleurverschillen/ ongelijke kieren gelet maar niet direct iets vreemd opgemerkt.

Interieur: wat me het eerst opviel is dat er in gerookt werd, zou er dus die geur graag uit krijgen... Voor de rest pico bello: electrisch open dak (de raampjes zijn dan weer per zwengel ), zetels zonder beschadigingen, dakhemel ok,... De vorige eigenaar heeft dus ook plakband aan de zijkant van de deuren gekleefd om te vermijden dat de schoenen die beschadigen (zie een van de foto's in de advertentie). Achterste sportzetels zien er wel vet uit (het is dus een absolute 4-zits). Voor de rest zit er niks op (geen airco bvb). Sinds vorig jaar een nieuwe blaupunkt er in.

Rijden: lage instap, rijdt strak, vlot, eerste indruk geen rammels waar te nemen.

Karo-zetels

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                congrats Hugoken! welkom bij de familie alleen heb jij het juiste aantal cilinders
                Dit met een 2.0 of 2.3 had ik ook niet laten staan .

Comment

• Fak vetheid²

Comment

• Wordt zaterdag afgehaald, gaan hem donderdag of vrijdag laten keuren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                      Wordt zaterdag afgehaald, gaan hem donderdag of vrijdag laten keuren.
                      direct na de keuring nummerplaatjes gaan halen en dan

Comment

http://www.autoforum.be/showthread.php?t=40936
                        Wat hij zegt ^^

Comment

• Oh, en de 'plof' waarmee de deuren dichtvallen was ik nog vergeten .

Comment

• Daarvoor was die tape Wie had dat gedacht!

Dat klinkt zeer goed he
                            2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

http://www.autoforum.be/showthread.php?t=40936
                              Venlo... Dit wordt moeilijk aangezien ik zaterdag ook al niet veel thuis zal zijn.

Comment

Daarvoor was die tape Wie had dat gedacht!
                                Ik dacht dat dit beschadigingen waren, nooit gemerkt op de foto dat het tape was. Is dus aangebracht op alle deuren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                                  Ik dacht dat dit beschadigingen waren, nooit gemerkt op de foto dat het tape was. Is dus aangebracht op alle deuren.
                                  Ja ik dacht eerst ook: die typische krassen op die bakken en daarna na beter kijken oei nog erger het is tape en dan blijkt...

Comment

• Gereden?

Comment

Gereden?
                                      Niet zelf, mocht niet voor de platen of zo. Verkoper heeft wel de tijd genomen om alles te tonen: rechtuitstabiliteit, bochtenwerk, remmen, automaat,...

Comment

• 'etoile wavre', zalig zone waal

ja de 2.6 is natuurlijk dubbel, ge betaalt ervoor maar in feite is de souvereniteit wel iets waard

én ge hebt die unieke voorbumper klein detail maar toch genoeg voor mij om te doen
                                        trek er eens een lage foto van als't zover is

Comment

• Unieke voorbumper? Ik moet nog veel leren over de 190 .

Voorbumper lijkt me laag bij de grond te hangen, het wordt gevaarlijk bij venijnige drempels. Bij de Mini hetzelfde probleem.

Comment

Working...
                                          X