Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes 190: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Jama tees zal toch gene waar zijn ze! 7201.90!

    Comment


    • Forumleden met al 2 190's krijgen voorrang!!
      Die letzten Worte ...
      ... eines Diesel-Fahrers:
      "Lieber tot, als Schwung verlieren"
      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
      W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
      W201 BENZIN

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
        Forumleden met al 2 190's krijgen voorrang!!

        2 x 190 = 126!

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
          2 x 190 = 126!



          380!!

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten


            380!!
            Ja nee liever een 500 of 560 dan











            Comment


            • 7000€ ?

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door 190-EVO Bekijk Berichten
                7000€ ?
                inderdaad,
                Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                mag ik een bod doen? Ik geef je 7000€, lijkt me een erg faire prijs
                Gaat u akkoord? Dan zet ik m'n 2.3-16 vanavond nog te koop

                Comment


                • denk dat ik nog een beetje ga afwachten.
                  Ik bel u als ik echt , maar dan ook echt in geld nood zit

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                    tsja, die dingen zitten ook allemaal al aan 20 jaar of ouder. Als je er dan zo eentje hebt met OHB, volledige historie, mint staat en rond de 100k km op de klok... dan heb je iets relatief uniek, en waardevol bij een auto die stilaan de klassiekerstatus vergaard heeft. Je zou gek zijn om 'm voor weinig weg te geven dan

                    De tijd dat ze je met 16v's om de oren smeten en je er voor 1000DM een deftige had, ligt ondertussen ver achter ons, dat sowieso.

                    Gepost 3 dagen geleden!!
                    en nu wilde hij een EVO kopen voor 7000€ ?

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door 190-EVO Bekijk Berichten
                      Gepost 3 dagen geleden!!
                      en nu wilde hij een EVO kopen voor 7000€ ?
                      Ik denk (ben er zeker van) dat Fiddy dit wel zei om te lachen en dat hij er wel zeer zeker van is dat je voor dat geld de EVO niet zou verkopen

                      Comment


                      • tuurlijk dadde, dacht dat ook ze

                        Comment


                        • Mijn bod van 7001 geldt nog tot het einde van de dag, een beller is sneller!
                          Last edited by ; 08/10/2009, 12:29.

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door 190-EVO Bekijk Berichten
                            tuurlijk dadde, dacht dat ook ze
                            Wat is je forumprijs? Mag evt via pb.

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                              inderdaad,


                              Gaat u akkoord? Dan zet ik m'n 2.3-16 vanavond nog te koop
                              Dan koop ik die, mits een aanzienlijke forumkorting
                              Dan prullen we wel wat draden los en dan is dat m'n "opknapprojectje"

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk Berichten
                                190 2.3 16v Snobeck Rallycar WK Monto Carlo 1987 285 pk








                                IK WIL!!!


                                50k
                                eumh, .... WOW!

                                Comment


                                • Fiddy je moet alleen even zeker zijn dat de bevestigingsgaten van de C36 klauwen overeen komen met die van de remklauwhouder op de 190. De kans is groot dat het een direct bolt-on is, maar omdat je van zwevende klauwen naar vaste gaat, is het mss toch interessant om even te checken. Ook de diepte van de bevestigingspunten op de klauwhouder zijn van belang, kwestie dat de klauwen de schijven niet raken.

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                    Fiddy je moet alleen even zeker zijn dat de bevestigingsgaten van de C36 klauwen overeen komen met die van de remklauwhouder op de 190. De kans is groot dat het een direct bolt-on is, maar omdat je van zwevende klauwen naar vaste gaat, is het mss toch interessant om even te checken. Ook de diepte van de bevestigingspunten op de klauwhouder zijn van belang, kwestie dat de klauwen de schijven niet raken.
                                    thanks voor de tip!

                                    Maar ik heb bij Carlito een setje Brembo schijven besteld voor vooraan, dus ik ga nog een tijdje met m'n gewone remmen rondkarren; als ik nu die conversie maak moet ik ook nieuwe schijven + blokken rondom steken, én waarschijnlijk 16"-velgen steken, ik veronderstel dat die 15'ers niet over de 36 AMG-remmen geraken. En dan wordt het wat duur.

                                    Misschien dat ik volgend jaar kijk voor w124 E420/500 remmen, dan heb ik ook al geen gezever op de keuring met het feit dat er 'AMG' op de remklauwen staat... in zoverre dat ze dat kunnen zien. Noch langs buiten noch langs binnen kan je die remmen zien zitten eigenlijk

                                    Comment


                                    • Ja. Goed zo.

                                      Ik ben een absolute fan van het 300E-remsysteem. Dat is meer dan adequaat genoeg voor een 16-klepper. (ervan uitgaande dat het systeem in goede conditie verkeert uiteraard).

                                      Op mijn 1.8 was dat magistraal, ik KON dat gewoon niet laten faden, hoe hard ik ook probeerde (plankgas in 3de 120 per uur afregelen met de rempedaal enzo ).
                                      Oké, een 1.8 weegt geen reet en heeft ook geen reet vermogen, maar toch.

                                      Op de 300TD doen ze het ook prachtig. En dat is altijd minimum 1700kg.

                                      En niet te vergeten, op onze 300E staat ook nog steeds het origineel remsysteem, dat gaat om met 1500kg en bijna het vermogen van een 500.


                                      Ik ben er echt wild van.

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                        Ja. Goed zo.

                                        Ik ben een absolute fan van het 300E-remsysteem. Dat is meer dan adequaat genoeg voor een 16-klepper. (ervan uitgaande dat het systeem in goede conditie verkeert uiteraard).

                                        Op mijn 1.8 was dat magistraal, ik KON dat gewoon niet laten faden, hoe hard ik ook probeerde (plankgas in 3de 120 per uur afregelen met de rempedaal enzo ).
                                        Oké, een 1.8 weegt geen reet en heeft ook geen reet vermogen, maar toch.

                                        Op de 300TD doen ze het ook prachtig. En dat is altijd minimum 1700kg.

                                        En niet te vergeten, op onze 300E staat ook nog steeds het origineel remsysteem, dat gaat om met 1500kg en bijna het vermogen van een 500.


                                        Ik ben er echt wild van.

                                        Mooi zo, bij mij komt er straks ook zo'n setje schijven + blokken onder. Ik ben benieuwd (het zal alleszins wel beter zijn dan de kromme spullen die er nu nog onder steken )!
                                        Die letzten Worte ...
                                        ... eines Diesel-Fahrers:
                                        "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                                        ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                                        W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                                        W201 BENZIN

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                          Ja. Goed zo.

                                          Ik ben een absolute fan van het 300E-remsysteem. Dat is meer dan adequaat genoeg voor een 16-klepper. (ervan uitgaande dat het systeem in goede conditie verkeert uiteraard).

                                          Op mijn 1.8 was dat magistraal, ik KON dat gewoon niet laten faden, hoe hard ik ook probeerde (plankgas in 3de 120 per uur afregelen met de rempedaal enzo ).
                                          Oké, een 1.8 weegt geen reet en heeft ook geen reet vermogen, maar toch.

                                          Op de 300TD doen ze het ook prachtig. En dat is altijd minimum 1700kg.

                                          En niet te vergeten, op onze 300E staat ook nog steeds het origineel remsysteem, dat gaat om met 1500kg en bijna het vermogen van een 500.


                                          Ik ben er echt wild van.
                                          Ik vind die remmen ook zeker niet slecht, en ze gingen ook maar lichtjes faden, maar na een stukje vlot doorrijden kwam er rechts vooraan gewoon ontzettend veel rook uit m'n wiel...
                                          Maar gezien m'n remschijven ver op zijn ga ik er nog niet over oordelen, eerst nieuwe remmen steken en dan zie ik wel

                                          Ohja, in Duitsland worden de remmen van 16v's nochtans massaal omgebouwd. 300E24 remmen (>300E-remmen), E320-remmen (nog beter) of 400E/E420/500E-remmen, als het even kan. En ultiem zouden de C32K AMG-remmen zijn, maar dat krijg je in België no way door de keuring....

                                          Comment

                                          Working...
                                          X