Jama tees zal toch gene waar zijn ze! 7201.90!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes 190: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenForumleden met al 2 190's krijgen voorrang!!
2 x 190 = 126!
Comment
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 190-EVO Bekijk Berichten7000€ ?
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenmag ik een bod doen? Ik geef je 7000€, lijkt me een erg faire prijs
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtentsja, die dingen zitten ook allemaal al aan 20 jaar of ouder. Als je er dan zo eentje hebt met OHB, volledige historie, mint staat en rond de 100k km op de klok... dan heb je iets relatief uniek, en waardevol bij een auto die stilaan de klassiekerstatus vergaard heeft. Je zou gek zijn om 'm voor weinig weg te geven dan
De tijd dat ze je met 16v's om de oren smeten en je er voor 1000DM een deftige had, ligt ondertussen ver achter ons, dat sowieso.
Gepost 3 dagen geleden!!
en nu wilde hij een EVO kopen voor 7000€ ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 190-EVO Bekijk BerichtenGepost 3 dagen geleden!!
en nu wilde hij een EVO kopen voor 7000€ ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 190-EVO Bekijk Berichtentuurlijk dadde, dacht dat ook ze
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichteninderdaad,
Gaat u akkoord? Dan zet ik m'n 2.3-16 vanavond nog te koop
Dan prullen we wel wat draden los en dan is dat m'n "opknapprojectje"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk Berichten190 2.3 16v Snobeck Rallycar WK Monto Carlo 1987 285 pk
IK WIL!!!
50k
Comment
-
Fiddy je moet alleen even zeker zijn dat de bevestigingsgaten van de C36 klauwen overeen komen met die van de remklauwhouder op de 190. De kans is groot dat het een direct bolt-on is, maar omdat je van zwevende klauwen naar vaste gaat, is het mss toch interessant om even te checken. Ook de diepte van de bevestigingspunten op de klauwhouder zijn van belang, kwestie dat de klauwen de schijven niet raken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenFiddy je moet alleen even zeker zijn dat de bevestigingsgaten van de C36 klauwen overeen komen met die van de remklauwhouder op de 190. De kans is groot dat het een direct bolt-on is, maar omdat je van zwevende klauwen naar vaste gaat, is het mss toch interessant om even te checken. Ook de diepte van de bevestigingspunten op de klauwhouder zijn van belang, kwestie dat de klauwen de schijven niet raken.
Maar ik heb bij Carlito een setje Brembo schijven besteld voor vooraan, dus ik ga nog een tijdje met m'n gewone remmen rondkarren; als ik nu die conversie maak moet ik ook nieuwe schijven + blokken rondom steken, én waarschijnlijk 16"-velgen steken, ik veronderstel dat die 15'ers niet over de 36 AMG-remmen geraken. En dan wordt het wat duur.
Misschien dat ik volgend jaar kijk voor w124 E420/500 remmen, dan heb ik ook al geen gezever op de keuring met het feit dat er 'AMG' op de remklauwen staat... in zoverre dat ze dat kunnen zien. Noch langs buiten noch langs binnen kan je die remmen zien zitten eigenlijk
Comment
-
Ja. Goed zo.
Ik ben een absolute fan van het 300E-remsysteem. Dat is meer dan adequaat genoeg voor een 16-klepper. (ervan uitgaande dat het systeem in goede conditie verkeert uiteraard).
Op mijn 1.8 was dat magistraal, ik KON dat gewoon niet laten faden, hoe hard ik ook probeerde (plankgas in 3de 120 per uur afregelen met de rempedaal enzo ).
Oké, een 1.8 weegt geen reet en heeft ook geen reet vermogen, maar toch.
Op de 300TD doen ze het ook prachtig. En dat is altijd minimum 1700kg.
En niet te vergeten, op onze 300E staat ook nog steeds het origineel remsysteem, dat gaat om met 1500kg en bijna het vermogen van een 500.
Ik ben er echt wild van.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenJa. Goed zo.
Ik ben een absolute fan van het 300E-remsysteem. Dat is meer dan adequaat genoeg voor een 16-klepper. (ervan uitgaande dat het systeem in goede conditie verkeert uiteraard).
Op mijn 1.8 was dat magistraal, ik KON dat gewoon niet laten faden, hoe hard ik ook probeerde (plankgas in 3de 120 per uur afregelen met de rempedaal enzo ).
Oké, een 1.8 weegt geen reet en heeft ook geen reet vermogen, maar toch.
Op de 300TD doen ze het ook prachtig. En dat is altijd minimum 1700kg.
En niet te vergeten, op onze 300E staat ook nog steeds het origineel remsysteem, dat gaat om met 1500kg en bijna het vermogen van een 500.
Ik ben er echt wild van.
Mooi zo, bij mij komt er straks ook zo'n setje schijven + blokken onder. Ik ben benieuwd (het zal alleszins wel beter zijn dan de kromme spullen die er nu nog onder steken )!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenJa. Goed zo.
Ik ben een absolute fan van het 300E-remsysteem. Dat is meer dan adequaat genoeg voor een 16-klepper. (ervan uitgaande dat het systeem in goede conditie verkeert uiteraard).
Op mijn 1.8 was dat magistraal, ik KON dat gewoon niet laten faden, hoe hard ik ook probeerde (plankgas in 3de 120 per uur afregelen met de rempedaal enzo ).
Oké, een 1.8 weegt geen reet en heeft ook geen reet vermogen, maar toch.
Op de 300TD doen ze het ook prachtig. En dat is altijd minimum 1700kg.
En niet te vergeten, op onze 300E staat ook nog steeds het origineel remsysteem, dat gaat om met 1500kg en bijna het vermogen van een 500.
Ik ben er echt wild van.
Maar gezien m'n remschijven ver op zijn ga ik er nog niet over oordelen, eerst nieuwe remmen steken en dan zie ik wel
Ohja, in Duitsland worden de remmen van 16v's nochtans massaal omgebouwd. 300E24 remmen (>300E-remmen), E320-remmen (nog beter) of 400E/E420/500E-remmen, als het even kan. En ultiem zouden de C32K AMG-remmen zijn, maar dat krijg je in België no way door de keuring....
Comment
Comment