Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes 190: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    wat goed is fout

bobo is zeer regelmatig goed fout!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
      Mja das een kostelijke bedoeling eh
      Koop die ene van €6500, is ook bijna taksvrij.
      2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
        Koop die ene van €6500, is ook bijna taksvrij.
        Ik had een budget van max 1500 in m'n hoofd

Comment

• RRD niet alleen, der zit daar nog enen op da forum die een 190D heeft omgetoverd tot een EVO II look a like met vreselijke wielen

Hollanders

Comment

• Sommige mensen hebben toch echt geen smaak hé, ik snap niet hoe je zo'n dingen mooi kan vinden, er gaat toch niets boven een originele 190
            Wiite pinkers, lelijke bodykits, spoilers, te nieuwe velgen, donkere achterlichten,... hoe kun je

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
              Miljaarde

Hollanders.....?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                Sommige mensen hebben toch echt geen smaak hé, ik snap niet hoe je zo'n dingen mooi kan vinden, er gaat toch niets boven een originele 190
                Wiite pinkers, lelijke bodykits, spoilers, te nieuwe velgen, donkere achterlichten,... hoe kun je
                Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                Hollanders.....?
                Daar hebt ge uw antwoord.

Comment

• Is dit nu niet heel goedkoop voor een 190D met die km's?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                    Miljaarde

Hollanders.....?
                    Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
                    Daar hebt ge uw antwoord.
                    en 't is nog een Belg ook

Comment

• Fuck

Comment

• Handbak 2.6

Vraagt wel een pak te veel. En weet er iemand wat "Duchatelet" is?

Comment

• Dat is gewoon een prachtige kleur! Is dat niet dezelfde kleur dat je op de cossies kan krijgen?

Carat Duchatelet is/was een Belgisch opsmukbedrijf dat prachtige interieuren maakte en leuke bodykits voor allerhande 80's Benzen.

Dat zijn speciale dingen!
                          Last edited by ; 15/10/2009, 02:09.

Comment

Miljaarde

Hollanders.....?
                            Dat lijkt me die éne die hier in België 10 eigenaars gehad heeft

Is de enige die ik ooit gezien heb in die kleur met een trekhaak.
                            Die letzten Worte ...
                            ... eines Diesel-Fahrers:
                            "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                            ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                            W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                            W201 BENZIN

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
                              Dat lijkt me die éne die hier in België 10 eigenaars gehad heeft

Is de enige die ik ooit gezien heb in die kleur met een trekhaak.
                              Als je naar z'n ander topic kijkt zie je dat het een 2.3 met 16v-bodykit is, en geen 2.3-16

Comment

Als je naar z'n ander topic kijkt zie je dat het een 2.3 met 16v-bodykit is, en geen 2.3-16

Ah ok. Doet me denken aan dit zoekertje (maar dit is weer een andere):

Die letzten Worte ...
                                ... eines Diesel-Fahrers:
                                "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                                ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                                W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                                W201 BENZIN

Comment

• "originele EVO I bodykit".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                    "originele EVO I bodykit".
                                    Echt he. Ik ga mijn uitlaatpijpen es te koop zetten als originele EVO uitlaat!

Comment

• Ik ga m'n originele AMG spoiler voor de W126 inkorten en verkopen als EVO 2 onderlip!

Met het forum hebben we tesamen de volledige kit!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
                                        Dat is gewoon een prachtige kleur! Is dat niet dezelfde kleur dat je op de cossies kan krijgen?

Carat Duchatelet is/was een Belgisch opsmukbedrijf dat prachtige interieuren maakte en leuke bodykits voor allerhande 80's Benzen.

Dat zijn speciale dingen!
                                        Echt eh, die kleur staat hem goed! Ik weet het niet, het lijkt Amaldine te zijn idd. 16v-bodykitje ook precies. Ik heb gemaild, ik zie een plas olie eronder en niet in superstaat, dus hopelijk kan ik het thuis aanbrengen als opknapprojectje
                                        Staat al wel lang te koop. Wat zou een goeie prijs zijn? Hij heeft 180.000 km blijkbaar. 2500 is toch veel te veel hoop ik?

Comment

Working...
                                        X