Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes 190: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
Voor de rest zal dat wel een pareltje zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenEcht eh, die kleur staat hem goed! Ik weet het niet, het lijkt Amaldine te zijn idd. 16v-bodykitje ook precies. Ik heb gemaild, ik zie een plas olie eronder en niet in superstaat, dus hopelijk kan ik het thuis aanbrengen als opknapprojectje
Staat al wel lang te koop. Wat zou een goeie prijs zijn? Hij heeft 180.000 km blijkbaar. 2500 is toch veel te veel hoop ik?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Toffe Bekijk BerichtenStaat wel bij een handelaar als ik mij niet vergis, die mannen zakken minder graag in prijs dan een particulier.
Ik hoop binnenkort weer een 190 te hebben, 2.0, 2.3 of 2.6
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door porschepipo Bekijk BerichtenDie staat denk ik al een hele tijd te koop (>6maanden) aan die prijs.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenHandbak 2.6
Vraagt wel een pak te veel. En weet er iemand wat "Duchatelet" is?
Dat is echt geen meerwaarde hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenZit daar een volledige Carat-Duchatelet bodykit op?
Dat is echt geen meerwaarde hoor
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtendas volgens mij een 16-v kit, geen carat, mss het interieur ?
Ik wil ordinair stof
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenprachtig stradge
gij rare snuiter, geen leer en geen automaat
Alhoewel, in een 190past best een manuele bak, vond mijn 5-bak toch echt wel leuk. 2700 rpm aan 120 km/h
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenMan, moeten toch zalige tijden geweest zijn...
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenprachtig stradge
gij rare snuiter, geen leer en geen automaat
Comment
Comment