Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes 190: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wat een pareltje

Comment

• Beige of zwart op een 2.5 16v, deze kleur wil ik niet.

Voor de rest zal dat wel een pareltje zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
        Echt eh, die kleur staat hem goed! Ik weet het niet, het lijkt Amaldine te zijn idd. 16v-bodykitje ook precies. Ik heb gemaild, ik zie een plas olie eronder en niet in superstaat, dus hopelijk kan ik het thuis aanbrengen als opknapprojectje
        Staat al wel lang te koop. Wat zou een goeie prijs zijn? Hij heeft 180.000 km blijkbaar. 2500 is toch veel te veel hoop ik?
        Staat wel bij een handelaar als ik mij niet vergis, die mannen zakken minder graag in prijs dan een particulier.

Comment

• amaldine, airco, airbag , veel geld

Comment

• en 180k en bestuurdersztel als nieuw, benz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Toffe Bekijk Berichten
              Staat wel bij een handelaar als ik mij niet vergis, die mannen zakken minder graag in prijs dan een particulier.
              Mjah hij heeft wel veel zoekertjes maar precies geen of niet veel andere auto's, hij geeft zelf toe dat hij niet in superstaat is (zegt in de mail ook nog eens dat er beschadigingen zijn, ik heb pics gevraagd) en een 2.6 met handbak is zowiezo al niet erg geliefd denk ik, dus ik vind dat hij niet meer dan 1700 mag vragen ofzo
              Ik hoop binnenkort weer een 190 te hebben, 2.0, 2.3 of 2.6

Comment

• Die staat denk ik al een hele tijd te koop (>6maanden) aan die prijs.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door porschepipo Bekijk Berichten
                  Die staat denk ik al een hele tijd te koop (>6maanden) aan die prijs.
                  Idd, die stond in april ook al te koop denk ik, als hij meevalt doe ik eens een zot bod ofzo dan is hij ervan af.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                    Handbak 2.6

Vraagt wel een pak te veel. En weet er iemand wat "Duchatelet" is?
                    Zit daar een volledige Carat-Duchatelet bodykit op?

Dat is echt geen meerwaarde hoor
                    2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• das volgens mij een 16-v kit, geen carat, mss het interieur ?

Comment

• dit is carat

Comment

• Mooi, zeker de wielen!

Curieus, 80's tuning op -vooral- Benzen vind ik meestal best mooi en stoer, hedendaagse tuning word ik misselijk van.

Of ik heb geen smaak, kan ook zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                            Zit daar een volledige Carat-Duchatelet bodykit op?

Dat is echt geen meerwaarde hoor
                            16v volgens mij idd, da's nog wel knap maar ik heb een 190 nog altijd liefst standaard.
                            Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                            das volgens mij een 16-v kit, geen carat, mss het interieur ?
                            Leder
                            Ik wil ordinair stof

Comment

• @Bobo heb een scoop gevonden (onderaan blad)

Comment

• Haha

Comment

• Man, moeten toch zalige tijden geweest zijn...

Comment

• prachtig stradge

gij rare snuiter, geen leer en geen automaat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                      prachtig stradge

2 dingen die je bijna MOET hebben imo

Alhoewel, in een 190past best een manuele bak, vond mijn 5-bak toch echt wel leuk. 2700 rpm aan 120 km/h

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                                        Man, moeten toch zalige tijden geweest zijn...
                                        Echt eh, jaren 80 en 90

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                        prachtig stradge

ja ik vind leer echt niet passen in een 190, liever stof. In een 124 dan weer wel. En m'n goesting in een automaat zal wel komen als de jaren van verstand komen zeker

Comment

• Blijkbaar is een 190 echt nog wel stevig

Comment

Working...
                                          X