Kan goed zijn ze maar voor zover ik weet waren die plakaatjes wa subtieler dan da
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes 190: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenKan goed zijn ze maar voor zover ik weet waren die plakaatjes wa subtieler dan da
Die opschriftjes bestonden in verschillende maten.
Comment
-
Ik ben een paar jaar geleden ook eens een 190E 2.6 op het net tegengekomen die een interieur van CD had.
Was een bordeaux wagen met een bordeaux fluweel interieur
Ergens had het wel iets, alhoewel vrij pimp.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichtenpimp
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenPerfecte omschrijving van Carat-Duchatelet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenNee hoor, kon vrij stijlvol zijn met dikke lederen sallon's.
Absoluut. Niet te vergeten dat hun afwerkingskwaliteit echt top top top was, minstens gelijk met dat van AMG en Brabus indertijd.
Een Belgisch bedrijfje waar we trots op mogen zijn...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenAbsoluut. Niet te vergeten dat hun afwerkingskwaliteit echt top top top was, minstens gelijk met dat van AMG en Brabus indertijd.
Een Belgisch bedrijfje waar we trots op mogen zijn...
27.000 vraagt hij dacht ik. Met zwart lederen zetels (geen stoelen ) donker hout en van die electrisch bedienbare tafeltjes vanachter
Comment
-
Comment
-
Ja hoor, die doen nu vooral pantsering van voertuigen.
edit: http://www.carat-duchatelet.be/index.php
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenJa hoor, die doen nu vooral pantsering van voertuigen.
edit: http://www.carat-duchatelet.be/index.php
Als ge genoeg centen hebt en ge komt daar toe met uwe W126 dan zullen ze da nog wel doen zeker?
Lijkt me zo'n bedrijf waar de enige limiet de breedte van uw portemonee is.
Comment
-
-
Nog een 2.6 maar wel automaat:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Toffe Bekijk Berichten
Comment
Comment