Voor die staat, opties en kilometerstand vind ik het toch niet zo veel hoor
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes 190: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenPerfectie, die 16v.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenWat is dit?
Kar is wel zeer mooi voorzien en met die km's. Het is wat de zot eraan geeft en de zotten beginnen spijtig genoeg die prijzen te geven blijkbaar.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenaan de 8:88 te zien, is daar wel niemand nog in thuis
Is het schermpje dat je krijgt als batterij afgekoppeld is geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk BerichtenStandheizung
Kar is wel zeer mooi voorzien en met die km's. Het is wat de zot eraan geeft en de zotten beginnen spijtig genoeg die prijzen te geven blijkbaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenOp een karo-interieur na wel ja
Vooral de kilometerstand spreekt mij wel aan!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenVet ik wist niet dat dat al zolang bestond!
Bestaat zelfs al veel langer dan de 201.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenBestaat zelfs al veel langer dan de 201.
Wat doet dat juist? De motorolie opwarmen zonder de auto te moeten starten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenWist ik ook niet
Wat doet dat juist? De motorolie opwarmen zonder de auto te moeten starten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenHet warmt het interieur van de wagen op en vebruikt daarbij een beetje brandstof. Dat kan je programmeren: bvb 15min voor je 's morgens vertrekt, zodat je in een warme wagen kan stappen.
Comment
-
Het warmt blijkbaar het koelwater op, dus ook de motor. Je hebt dus ook gelijk.
Gevonden op een site:
De Webasto standverwarming verwarmt het koelwater van de auto. Het warme koelwater wordt door de interieurverwarming van de auto gevoerd. De ventilator blaast vervolgens warme lucht het interieur in en ondertussen wordt de motor voorverwarmd.
Dit zorgt niet alleen voor een aangename temperatuur maar ook voor ontwasemde ramen en een voorverwarmde motor. Met alle bedieningsopties kunt u 's zomers ook uw voertuigventilator (standventilatie) inschakelen, dus verkoeling van het interieur voordat u instapt!
In wat voor auto u ook rijdt, Webasto biedt met de Thermo Top, voor bijna alle auto's warmte en comfort. Daarnaast zijn alle verwarmingssystemen perfect op uw wensen en voertuig af te stemmen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenJe hebt dus ook gelijk.
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenGevonden op een site:
De Webasto standverwarming verwarmt het koelwater van de auto. Het warme koelwater wordt door de interieurverwarming van de auto gevoerd. De ventilator blaast vervolgens warme lucht het interieur in en ondertussen wordt de motor voorverwarmd.
Dit zorgt niet alleen voor een aangename temperatuur maar ook voor ontwasemde ramen en een voorverwarmde motor. Met alle bedieningsopties kunt u 's zomers ook uw voertuigventilator (standventilatie) inschakelen, dus verkoeling van het interieur voordat u instapt!
In wat voor auto u ook rijdt, Webasto biedt met de Thermo Top, voor bijna alle auto's warmte en comfort. Daarnaast zijn alle verwarmingssystemen perfect op uw wensen en voertuig af te stemmen.
Ik weet niet wat het volgende is, hij ziet er niet uit, maar blijkbaar is het een 16 klepper met turbo op (2.5 aan het bj te zien?).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
Ik weet niet wat het volgende is, hij ziet er niet uit, maar blijkbaar is het een 16 klepper met turbo op (2.5 aan het bj te zien?).
http://www.kapaza.be/Autos/Mercedes/...2_3_turbo.html
heb eens een mailtje gestuurd. Vreemde uitleg iig.
Comment
Comment