Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
die heeft hier al enkele keren gestaan. Toen ik er nog eentje aan het zoeken was stond die wel aan ca. 12000€, geloof ik, sinds een maandje of 2 is die wat in prijs gezakt.
Wist ik ook niet
Wat doet dat juist? De motorolie opwarmen zonder de auto te moeten starten?
Het warmt het interieur van de wagen op en vebruikt daarbij een beetje brandstof. Dat kan je programmeren: bvb 15min voor je 's morgens vertrekt, zodat je in een warme wagen kan stappen.
Die letzten Worte ...
... eines Diesel-Fahrers:
"Lieber tot, als Schwung verlieren"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ W201/S123/S202 DIESEL(power)ED W201 BENZIN
Het warmt het interieur van de wagen op en vebruikt daarbij een beetje brandstof. Dat kan je programmeren: bvb 15min voor je 's morgens vertrekt, zodat je in een warme wagen kan stappen.
Het warmt blijkbaar het koelwater op, dus ook de motor. Je hebt dus ook gelijk.
Gevonden op een site:
De Webasto standverwarming verwarmt het koelwater van de auto. Het warme koelwater wordt door de interieurverwarming van de auto gevoerd. De ventilator blaast vervolgens warme lucht het interieur in en ondertussen wordt de motor voorverwarmd.
Dit zorgt niet alleen voor een aangename temperatuur maar ook voor ontwasemde ramen en een voorverwarmde motor. Met alle bedieningsopties kunt u 's zomers ook uw voertuigventilator (standventilatie) inschakelen, dus verkoeling van het interieur voordat u instapt!
In wat voor auto u ook rijdt, Webasto biedt met de Thermo Top, voor bijna alle auto's warmte en comfort. Daarnaast zijn alle verwarmingssystemen perfect op uw wensen en voertuig af te stemmen.
Die letzten Worte ...
... eines Diesel-Fahrers:
"Lieber tot, als Schwung verlieren"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ W201/S123/S202 DIESEL(power)ED W201 BENZIN
Gevonden op een site:
De Webasto standverwarming verwarmt het koelwater van de auto. Het warme koelwater wordt door de interieurverwarming van de auto gevoerd. De ventilator blaast vervolgens warme lucht het interieur in en ondertussen wordt de motor voorverwarmd.
Dit zorgt niet alleen voor een aangename temperatuur maar ook voor ontwasemde ramen en een voorverwarmde motor. Met alle bedieningsopties kunt u 's zomers ook uw voertuigventilator (standventilatie) inschakelen, dus verkoeling van het interieur voordat u instapt!
In wat voor auto u ook rijdt, Webasto biedt met de Thermo Top, voor bijna alle auto's warmte en comfort. Daarnaast zijn alle verwarmingssystemen perfect op uw wensen en voertuig af te stemmen.
Dan is het toch een nuttig systeem imo, het zou heel aangenaam zijn om altijd met een warme motor te kunnen rijden.
Ik weet niet wat het volgende is, hij ziet er niet uit, maar blijkbaar is het een 16 klepper met turbo op (2.5 aan het bj te zien?).
Comment