Nuja, eens kijken wat het aanbod is. Want ik veronderstel toch dat je niet zelf in een 190 gas wil laten leggen?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes 190: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenPrecies een 'gas-rage' hier tegenwoordig .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenZowiezo gas...toch net iets leuker
Ik houd wel van wat contrast tussen daily en ²²². En dat gaat sowieso al vrij klein zijn als het twee 190's zijn. Voordeel is wel dat je 'm door en door leert kennen...
In principe zijn er ook al 190D 2.5's te vinden die begin volgend jaar oldtimer worden, maar die zijn schaars. Tegen een 123 oldie op gas zeg ik ook niet nee....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenOok geen gas liefhebber? Idem hier.
Wat zei je?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenOok geen gas liefhebber? Idem hier.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten*komt met V8 voorbij gevlogen met de verbruikskost van een dieseltje*
Wat zei je?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten*komt met V8 voorbij gevlogen met de verbruikskost van een dieseltje*
Wat zei je?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenNuja, eens kijken wat het aanbod is. Want ik veronderstel toch dat je niet zelf in een 190 gas wil laten leggen?
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenPrecies een 'gas-rage' hier tegenwoordig .
En ik ben altijd gas-fan geweest. We hebben een 4-tal jaar terug al een jaar met een E39 op gas gereden, onze boot bolt er ook op. Heerlijke uitvinding... als het werkt.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk BerichtenHeb jij een oliebron in je tuin?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenVergeet uwe zalige taks niet (ivm V12 BMW)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenIk koop niks dat ik me niet kan permiteren makker
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenTja gas, heb het nog nooit gehad, maar zou het niet echt willen in een 190 omdat je dan helemaal geen koffer meer hebt.
Maar vandaar dat ik een S123 op LPG zo'n aantrekkelijk idee vind. Enorm knap model (imo mooier dan de S124 en de S210), ruim, oerdegelijk, charme zat, en als oldtimer nog cheap ook.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenreservewielruimte?
Maar vandaar dat ik een S123 op LPG zo'n aantrekkelijk idee vind. Enorm knap model (imo mooier dan de S124 en de S210), ruim, oerdegelijk, charme zat, en als oldtimer nog cheap ook.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenreservewielruimte?
Mss niet de schitterendste, maar ook niet zo duur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenPrecies een 'gas-rage' hier tegenwoordig .Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenOok geen gas liefhebber? Idem hier.
Waarom niet eigenlijk? Ik zie niet in waarom je geen fan kunt zijn van gas?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenMoest je toch persé een benz op gas pakken neem dan idd iets anders dan een 190...anders heb je écht wel 2 keer 't zelfde...
Waarom een groter model dat meer verbruikt en of een grotere motor nodig heeft of minder vlot vooruit gaat met hetzelfde blok, als ik die ruimte niet echt nodig heb...?
Dan moet het sowieso een break zijn dat ik nog wat aan de koffer heb. Maar een w124 zie ik me niet kopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenIs die S123 280TE waar bobo naar gaan kijken is eigenlijk al weg? Daar lag LPG in.
Mss niet de schitterendste, maar ook niet zo duur.
Is wel al maanden terug ondertussen hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenWaarom niet eigenlijk? Ik zie niet in waarom je geen fan kunt zijn van gas?
Een kwestie van stijl.
Heel kort uitgelegd.
In een A-B wagen kan me dat weinig schelen, dat zijn toch 9/10 wegwerpproducten.
Comment
Comment