Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes 190: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Wat tegenwoordig echt cheap gaat, is een W/S202 benzine. Dat kom je ook regelmatig tegen op gas.

    En dan kan je ook een break hebben. Is wel wat nieuwer en lomper dan een 190, maar eigenlijk zijn die wel goed.
    Die letzten Worte ...
    ... eines Diesel-Fahrers:
    "Lieber tot, als Schwung verlieren"
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
    W201 BENZIN

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
      geen idee, die stond op 2dehands.be zeker?

      Is wel al maanden terug ondertussen hé
      Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands
      Die letzten Worte ...
      ... eines Diesel-Fahrers:
      "Lieber tot, als Schwung verlieren"
      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
      W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
      W201 BENZIN

      Comment


      • Zoiets qua S202 bvb.

        Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands
        Die letzten Worte ...
        ... eines Diesel-Fahrers:
        "Lieber tot, als Schwung verlieren"
        ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
        W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
        W201 BENZIN

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
          Wat tegenwoordig echt cheap gaat, is een W/S202 benzine. Dat kom je ook regelmatig tegen op gas.

          En dan kan je ook een break hebben. Is wel wat nieuwer en lomper dan een 190, maar eigenlijk zijn die wel goed.
          Een S202 kan ik wel smaken. Heb ik ook goeie herinneringen aan... m'n grootvader heeft er 2 gehad, m'n ma ook eentje, best wel een goeie kar idd.

          Maar dat wordt rap te duur. Een 200 Diesel (en 220 in mindere mate) zijn echt wel traag, en met een naft mag het ook max een 180 of 200 zijn, taksgewijs... daar komt nog eens LPG-taks bij ook

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
            Weinig zin in discussie hier maar het gaat hem vooral over liefhebberswagens (Bv. een 126, 123, E32, E34, etc...) die een bepaalde charme hebben en het niet verdienen op gas gelegd te worden.

            Een kwestie van stijl.

            Heel kort uitgelegd.


            In een A-B wagen kan me dat weinig schelen, dat zijn toch 9/10 wegwerpproducten.


            Als je geen zin in hebt in discussie hier gaan we dat best niet doen, hoewel m'n handen jeuken

            Comment


            • Ikzelf zou een 123 minder zien zitten als daily omwille van de grotere roestgevoeligheid t.o.v. een 201 of 124, daarmee ben je echt al relatief zorgeloos als je een goede koopt.

              De diesels hebben als voordeel om naar mijn aanvoelen echt een geniaal karakter te hebben.

              Gewone benzinemotoren van MB waar ik al mee gereden heb die overtuigen mij niet echt op die manier (in tegenstelling tot sommige andere merken) maar LPG en het vermogensverschil maakt natuurlijk alles goed. Als je iets vind op LPG is dat altijd de betere keuze denk ik, dat geldt voor alle oudere wagens waar geen BIV meer opzit en toen de diesels nog traag waren.
              2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

              Comment


              • Vetjes. Alé ja, niet dé knapste s123 die ik al gezien heb, maar als totaalplaatje wel leuk.

                Ben jij of bobo die toen gaan bekijken?


                probleem bij zo'n 'liefhebberskarren' is wel dat je er uiteindelijk toch weer euro's tegenaan gaat smijten. Iets wat je niet doet met een kar die je gewoon als A-naar-B-object bekijkt.

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                  Een S202 kan ik wel smaken. Heb ik ook goeie herinneringen aan... m'n grootvader heeft er 2 gehad, m'n ma ook eentje, best wel een goeie kar idd.

                  Maar dat wordt rap te duur. Een 200 Diesel (en 220 in mindere mate) zijn echt wel traag, en met een naft mag het ook max een 180 of 200 zijn, taksgewijs... daar komt nog eens LPG-taks bij ook
                  Een 202 kan je relatief goedkoop hebben en is veel meer auto voor je geld dan een 201. Ik rij ook liever met een 201 omdat die lichter is, maar soms zijn de prijzen er over.
                  Die letzten Worte ...
                  ... eines Diesel-Fahrers:
                  "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                  ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                  W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                  W201 BENZIN

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                    Vetjes. Alé ja, niet dé knapste s123 die ik al gezien heb, maar als totaalplaatje wel leuk.

                    Ben jij of bobo die toen gaan bekijken?


                    probleem bij zo'n 'liefhebberskarren' is wel dat je er uiteindelijk toch weer euro's tegenaan gaat smijten. Iets wat je niet doet met een kar die je gewoon als A-naar-B-object bekijkt.
                    bobo is gaan kijken, maar er was te veel polyester aan dacht ik en de auto was daar ineens duurder dan aan de telefoon
                    Die letzten Worte ...
                    ... eines Diesel-Fahrers:
                    "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                    W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                    W201 BENZIN

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                      Ikzelf zou een 123 minder zien zitten als daily omwille van de grotere roestgevoeligheid t.o.v. een 201 of 124, daarmee ben je echt al relatief zorgeloos als je een goede koopt.

                      De diesels hebben als voordeel om naar mijn aanvoelen echt een geniaal karakter te hebben.

                      Gewone benzinemotoren van MB waar ik al mee gereden heb die overtuigen mij niet echt op die manier (in tegenstelling tot sommige andere merken) maar LPG en het vermogensverschil maakt natuurlijk alles goed. Als je iets vind op LPG is dat altijd de betere keuze denk ik, dat geldt voor alle oudere wagens waar geen BIV meer opzit en toen de diesels nog traag waren.
                      dat van die benzinemotoren, geldt dat voor alle naften, of vooral voor de 4-pitters?

                      Oké, een benz zespitter is geen M20 of M30, maar ik vind ze nog steeds érg aangenaam.

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                        Als je geen zin in hebt in discussie hier gaan we dat best niet doen, hoewel m'n handen jeuken
                        Je mag hoor, ik zal wel antwoorden want eens het begint ben ik toch altijd vertrokken.

                        Maar zoals ik al zei: Mij gaat het over speciale auto's die je koopt om van te genieten, daar leg je imo geen gas in.

                        En das moeilijk om uit te leggen en niet omdat ik denk dat je dan met een rijdende bom rondrijdt, die tijden zijn al lang pasé.

                        Comment


                        • Als je op die S202 die ik gepost heb andere velgen steekt, is dat een basic propere kar.
                          Die letzten Worte ...
                          ... eines Diesel-Fahrers:
                          "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                          ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                          W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                          W201 BENZIN

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                            I know, maar 't zal dan toch of de babybenz worden, of een oldtimer.

                            Waarom een groter model dat meer verbruikt en of een grotere motor nodig heeft of minder vlot vooruit gaat met hetzelfde blok, als ik die ruimte niet echt nodig heb...?
                            Dan moet het sowieso een break zijn dat ik nog wat aan de koffer heb. Maar een w124 zie ik me niet kopen.
                            Die S klasse oldtimer dat je hier ergens gepost hebt vandaag vond ik wel vet

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
                              Een gokje hoeveel dat die nog zou moeten kosten?

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                                Een gokje hoeveel dat die nog zou moeten kosten?
                                3000 à 3500, meer zou ik niet geven. Ben ook niet echt op de hoogte van die prijzen.
                                Die letzten Worte ...
                                ... eines Diesel-Fahrers:
                                "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                                ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                                W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                                W201 BENZIN

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                                  Een gokje hoeveel dat die nog zou moeten kosten?
                                  Toch nog zeker €3500 gezien die kilometerstand en dat bouwjaar, nee?

                                  edit: Echt wel interessante auto eigenlijk
                                  2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                                    Die S klasse oldtimer dat je hier ergens gepost hebt vandaag vond ik wel vet
                                    Eigenlijk wel hé.....

                                    Wel geen idee van wat die moet kosten. Daarstraks eens gebeld maar ie pakte niet op, ik zal nog wel eens proberen.

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                                      Eigenlijk wel hé.....

                                      Wel geen idee van wat die moet kosten. Daarstraks eens gebeld maar ie pakte niet op, ik zal nog wel eens proberen.
                                      Welk model? W108/9, W116, W126? (eender welke is mooi maar de schoonste is toch de 108/9)

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                                        Eigenlijk wel hé.....

                                        Wel geen idee van wat die moet kosten. Daarstraks eens gebeld maar ie pakte niet op, ik zal nog wel eens proberen.
                                        En ja...ik ga jaloers zijn op je. Fiddy in een S-klasse

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
                                          Welk model? W108/9, W116, W126? (eender welke is mooi maar de schoonste is toch de 108/9)
                                          W116.

                                          W108/W109 zijn idd geniaal knap, maar eigenlijk te mooi (en te oud?) om als daily te gebruiken, in alle omstandigheden. Dat ding moet buiten staan en ook in de winter de baan op gaan. Geen 108/109 dus
                                          Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                                          En ja...ik ga jaloers zijn op je. Fiddy in een S-klasse
                                          Niet te rap van stapel lopen makker. Ik ben er zelfs nog niet eens uit of ik dat wel echt wil...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X