Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
W108/W109 zijn idd geniaal knap, maar eigenlijk te mooi (en te oud?) om als daily te gebruiken, in alle omstandigheden. Dat ding moet buiten staan en ook in de winter de baan op gaan. Geen 108/109 dus
108/9 koop ik me ooit eens, daarvoor heeft Stefaan me al kunnen overtuigen (Ok ik heb 1 blik geworpen op dezijne en ik was verkocht, net zoals met mijn auto )
W116, had ik bijna ook. Een 280S (met carbu dus) in prachtstaat met 188K op en 2500 euro pas herspoten.
Maar volgens bobo zijt ge beter af met nen injectie.
Welke motor?
Vind het trouwens machtige karren mits in het juiste of absoluut foute 70's kleur
Prachtige wagens maar dat zijn echt geen auto's om buiten te staan denk ik. Tenzij je graag een depressie krijgt of een quasi nieuwe koopt van €10.000.
Ik zou dan nog eerder geneigd zijn die 16V buiten te zetten
Waarom niet eigenlijk? Ik zie niet in waarom je geen fan kunt zijn van gas?
Goh, moeilijk uit te leggen maar enkele dingen die daarbij door mijn hoofd spoken: niet overal kunnen tanken, het idee (ten onrechte ik weet het - benzine dampen zijn ook gevaarlijk) van met gas rond te rijden, geur die uit de uitlaat komt vind ik onnatuurlijk voor een auto, ...
Kortom, het zal wel ok zijn maar ik wil het zelf niet.
Prachtige wagens maar dat zijn echt geen auto's om buiten te staan denk ik. Tenzij je graag een depressie krijgt of een quasi nieuwe koopt van €10.000.
Ik zou dan nog eerder geneigd zijn die 16V buiten te zetten
Naar't schijnt al even vatbaar voor roest als een W123 en das geen goed iets .
Hallo,
Kan u het chassisnummer eens doorsturen?
Dan kan ik de opties eens laten checken.
Ik vermoed dat de chrome wielbogen geen optie is die er in de fabriek opgezet is.
Ik veronderstel dat er een volledig ingevuld onderhoudsboek bij is, want de car pass alleen heeft totaal geen nut bij een auto van die leeftijd?
Die letzten Worte ...
... eines Diesel-Fahrers:
"Lieber tot, als Schwung verlieren"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ W201/S123/S202 DIESEL(power)ED W201 BENZIN
Hallo,
Kan u het chassisnummer eens doorsturen?
Dan kan ik de opties eens laten checken.
Ik vermoed dat de chrome wielbogen geen optie is die er in de fabriek opgezet is.
Ik veronderstel dat er een volledig ingevuld onderhoudsboek bij is, want de car pass alleen heeft totaal geen nut bij een auto van die leeftijd?
Er is toch geen enkele gek die hier 7500 aan gaat geven zeker, het blijft een 1.8
gek zijn doet geen zeer. En ik hoop dat er niemand dat bedrag geeft, want zo'n prijzen helpen de markt omzeep. Ik zou het er iig niet aan kunnen geven...
Comment