Oorspronkelijk geplaatst door stradge
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes 190: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenNee, niks van gehoord. Het zal die dus wel zijn zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenMooie sportline, maar die prijs en die wielbogen . En eigenlijk zie ik liever mijn donker interieur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk BerichtenDie exclusieve wielbogen maken hem zo duur.
Comment
-
Bon, heb antwoord. De vraag over de wielbogen wordt mooi vermeden.
Beste Stefan,
Voertuig afgeleverd bij Autobedrijf Thys Mol in 1991 Eerste onderhoud uitgevoerd op 4900 km
Inschrijvingsdatum 26 03 1991 eerste eigenaar Belgie particulier adres en historiek bekend(vrouw van plus 75 jaar!) en bewijsbaar 59549 km carpas en onderhoudsboekje
Onderhoudsboekje laatste onderhoud 58320(’60.000 km beurt) op 3/3/06 bij Mb Dealer met stempel
Huidige eigenaar heeft dadelijk na inschrijving van dit voertuig groot nazicht laten uitvoeren door MB sterdealer op 16/01/08 op 60182 inclusief vervangen van remolie,benzinefilter,olie aut.BOITE
De servicebeurt van 70.000 km is nog steeds niet afgescheurd uit het onderhoudsboekje uiteraard omdat het voertuig deze km stand nog niet heeft bereikt.
De algemene toestand en km stand van dit voertuig is uniek.
Verdere informatie beschikbaar bij bezoek na afspraak ter plaatse en na ter beschikking stellen van uw eigen coordinaten.
Wielboutenslot aanwezig
Rookvrij eerste eigenaar Ongevalvrij
Gebruiksporen absoluut minimaal.
MVG
Michel
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door porschepipo Bekijk Berichten
Ik wil die alletwee wel.
Die Cocoon is zoals een Cocoon moet zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtendie 2.5 turbodiesel is eigelijk niet zo gek duur, en airco
Comment
-
Hij krabbelt al terug nadat ik nog naar de bogen vroeg.
Hallo Stefan,
Bij nader info heeft de eerste eigenaar de wagen zo afgehaald bij de dealer zonder opdracht te geven over de bogen en spoiler.
Het zou inderdaad dus kunnen dat de dealer er een eigen defenitie willen van maken heeft.
Het is dus mogelijk dat de beide zaken daar geplaatst zijn ,maar zeker niet in opdracht van de eerste dame die hem nieuw gekocht heeft.
Groeten Michel
Comment
-
Zou niet slecht staan naast m'n 2.3 denk ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk BerichtenInderdaad, ben daar toen nog naar willen gaan kijken maar is er uiteindelijk niet van gekomen.
Zou niet slecht staan naast m'n 2.3 denk ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenToen was die toch een pak duurder, niet? 1750 is al een mooie prijs vind ik.
Weet jij hoeveel een simpele LPG-installatie voor zo'n blok moet kosten?
Carlito zegt 500, ik heb toch iets andere prijzen in m'n hoofd maar heb nog nooit geïnformeerd naar een installatie voor een ouder blok...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten1750 is idd al niet gek veel.
Weet jij hoeveel een simpele LPG-installatie voor zo'n blok moet kosten?
Carlito zegt 500, ik heb toch iets andere prijzen in m'n hoofd maar heb nog nooit geïnformeerd naar een installatie voor een ouder blok...
Comment
-
Toont nog zo groot aan vanbinnen, ook al is het een klein autotje
Comment
Comment