en alles is er zowat verkeerd aan. De dingen die niét mogen glijden (stuurwielvelg en stoelen) zijn in leder, alles waar grip niet uitmaakt (stuurwielhart, dashboard, middenconsole, ...) is alcantara. Begrijpe wie kan...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes 190: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenVerdoeme, ik heb het 190-virus weer zwaar te pakken, danku mijnheer W201
Die bruine 190E 2.0 sportline staat nu te koop voor 1750 zonder keuring en maakt het mij moeilijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenBinnenkort heeft Stradge terug een 190 .
(Ik heb eigenlijk ook liever manueel)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenNu moet jij er nog voor zorgen dat het een automaat wordt
Een 16V zou voor mij ook manueel moeten zijn, maar een 2.6 + automaat is .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenBinnenkort heeft Stradge terug een 190 .
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenNu moet jij er nog voor zorgen dat het een automaat wordt
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenZal infiltreren op de Zweedloversmeet
Een 16V zou voor mij ook manueel moeten zijn, maar een 2.6 + automaat is .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenProbeer maar te overtuigen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenPff, ik ga geen naft verrijden als je toch al beslist hebt. Ik kom met de Mini of de Skoda naar de Zweedloversmeet.
Ja maar kweet het toch niet, misschien is zo'n automaat toch wel aangenaam bij zo'n zachte 6-cilinder ik weet niet beter want ik heb het nog nooit gevoeld...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door HermannDag Jeroen,
Foto’s van de motor zal ik je nog nazenden. (batterij van m’n camera leeg)
De turbo’s zijn originele Mosselman turbo’s en ze zijn destijds uiteraard ook door Mosselman zelf ingebouwd.
Voor de rest is er niets aangepast of veranderd aan de auto behalve het sportstuur. Aanvankelijk was de auto wel verlaagd doch ik heb de auto weer op het originele niveau terug laten brengen. Volgens mij heb ik de verlagings-set nog wel ergens op zolder.
Groet, Hermann
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk BerichtenMosselman
hmmm, automaat = niet echt het van het voor 't circuit...(evenals turbo's)
damn, 'k ging hier wegblijven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichtenis dat een beetje te vertrouwen????
hmmm, automaat = niet echt het van het voor 't circuit...(evenals turbo's)
damn, 'k ging hier wegblijven
wat me echter tegenzit bij zo'n Mosselman is de keuring... zeker als je dat in België eerst nog moet keuren voor verkoop. 2 turbo's stop je niet zomaar weg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk BerichtenVan de ene (= matteo ) hoor ik dat dat super betrouwbaar is, soms vang ik ook het omgekeerde op
wat me echter tegenzit bij zo'n Mosselman is de keuring... zeker als je dat in België eerst nog moet keuren voor verkoop. 2 turbo's stop je niet zomaar weg
Een 190 is oud genoeg om geen europees gelijkvormigheidsattest te hebben, dus je moet er zowieso eentje aanvragen.
Het is dat ik die turbo's kapotrij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenze zijn gereviseerd, kunnen er weer een jaartje tegen
Verzekering gaat ook lachen met mijn 300pk.
En laat ons zeggen dat ik al 2 sterren op het oog heb waarin de intresse meer dan concreet is. Ene goedkope voor als de ouders irritant beginnen doen, en ene vette voor als ze mij mijn zin laten doen
Comment
Comment