gvd, was die bmw al verkocht, ik zou durven gaan zien.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes 190: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtengvd, was die bmw al verkocht, ik zou durven gaan zien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
Ja maar kweet het toch niet, misschien is zo'n automaat toch wel aangenaam bij zo'n zachte 6-cilinder ik weet niet beter want ik heb het nog nooit gevoeld...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenIk krijg nooit de motor warmgereden tussen thuis en de blaarmeersen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk BerichtenVan de ene (= matteo ) hoor ik dat dat super betrouwbaar is, soms vang ik ook het omgekeerde op
wat me echter tegenzit bij zo'n Mosselman is de keuring... zeker als je dat in België eerst nog moet keuren voor verkoop. 2 turbo's stop je niet zomaar weg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk BerichtenVan een andere hoor ik dan weer dat indertijd veel van de auto's van de pa van die ene binnenkwamen voor een revisie...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenwaarom moet dat persé onbetrouwbaar zijn?
turbo's die je verzorgd gaan lang mee, heel lang
Nee, gewoon het gevoel dat turbo's toen niet op punt stonden, en dan nog 2,...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenDie biturbo ziet er fantastisch uit
Wat een sleeper
Ik wil die!
Maar dat zal niet gaan met de remmen waarschijnlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenDaar gewone wieldeksels op
Maar dat zal niet gaan met de remmen waarschijnlijk
Maar als die remmen nog ori zijn dan lukt het toch wel?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk Berichten16" staal.
Maar als die remmen nog ori zijn dan lukt het toch wel?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtengvd, was die bmw al verkocht, ik zou durven gaan zien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenRegel eens transport aub
donderdag heb ik tijd!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk BerichtenIs dat nu nog niet geregeld?
donderdag heb ik tijd!
Comment
Comment