Oorspronkelijk geplaatst door W201
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes 190: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenMet 16" nog beter, minder rollen van de band
En zeker tov 175 14", dat is echt slecht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk BerichtenBochtje naar mieting op autosnelweg ging toch goed
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenIk ben zot van die grip. Verschil is echt zo fenomenaal
Ik weet niet dat het de moeite is, ik heb nog niet veel winter gezien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenTuurlijk, maar het is echt nog een groot verschil, vind ik (ik was ook op 15").
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk BerichtenIk heb al 16" gehad en ook 17". Maar op een 190D is 15" toch de beste keuze als je naar alle vlakken kijkt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenIk blijf 205/50/16 het beste vinden , heb ook al alles gehad.
Enkel 205 45 16.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenAha, dat is minder comfort eh
Nog minder comfort.
Dan naar 16" gegaan en daarna alleen nog 15" gehad
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenToogpraatOorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenBlageurs
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk BerichtenIk loop wel achter met meer dan 1 benz hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenHey stradge, ga nu eindelijk eens kijken!
Eerst de ouders eens overtuigen, hoewel ik soms liever zelfs een gewone 190E heb, ik zou waarschijnlijk te zuinig zijn op deze
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenIk heb er eentje die weg mag, dan heb je ook ineens een 123, anders loop je daarmee achter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenPfff dan ben ik 2000 ballen lichter
Eerst de ouders eens overtuigen, hoewel ik soms liever zelfs een gewone 190E heb, ik zou waarschijnlijk te zuinig zijn op deze
Een gewone 190E???
Bedoel je dat hij lelijk moet zijn?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenDat behoudt zijn waarde, je bent die niet lichter.
Een gewone 190E???
Bedoel je dat hij lelijk moet zijn?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk BerichtenIk loop wel achter met meer dan 1 benz hebben.
Nee,het verschil in plezier tussen één of meerdere wagens hebben is klein op voorwaarde dat die ene echt is wat je wilt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenSamen met mayo .
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenNee, ik vind een sportline echt superknap, maar zo'n niet-sportline met wieldeksels, een leuke kleur en leuk stofje van binnen vind ik minstens even leuk en daar zou ik me meer mee amuseren denk ik...Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenJe begint erover te gaan
Comment
Comment