Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes 190: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk BerichtenMeer dan € 7000 zou ik toch niet neerleggen voor een in perfecte staat.
De mijne is niet perfect. En die kostte meer dan 7000€. En ik heb lang genoeg gezocht, 't is niet dat ik de eerste de beste gekocht heb, als ik eentje gevonden had die beter was voor minder geld had ik uiteraard deze niet gekocht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk BerichtenIe geraakt er niet van af precies. En z'n prijs blijft ook hetzelfde...
Geen slechte kar nochtans!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenOh, dat lijkt mij echt zo'n koopje he, al vanaf het begin dat die te koop staat
Comment
-
190E met 16v-kit, geen idee of het een echte is, Nautic blue
Comment
-
De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.
De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.
Koopjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten190E met 16v-kit, geen idee of het een echte is, Nautic blue
Ik denk niet dat het een 16v is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk BerichtenDan vrees ik dat je lang gaat mogen zoeken als je er eentje in perfecte staat wil, tenzij je een andere definitie van perfect hebt....
De mijne is niet perfect. En die kostte meer dan 7000€. En ik heb lang genoeg gezocht, 't is niet dat ik de eerste de beste gekocht heb, als ik eentje gevonden had die beter was voor minder geld had ik uiteraard deze niet gekocht.
Als ik nu een 16v zou bijkopen mag daar een beetje werk aan zijn. Kleine dingen die niet direct moeten gebeuren.
Comment
-
Vandaag een geaccidenteerde prefacelift 190d gezien langs de baan.
Op zich niet veel speciaals maar de Penta's die eronder lagen trokken mijn aandacht...
Eens gestopt om te kijken conclusie:
Veel blikschade vooraan
1 velg volledig omzeep: enkel 3 spaken van de velg bleven over.
Maar...
Interieur: er zit een perfect AMG stuurtje op.
Toevallig liep de eigenaar daar ook ergens rond.
Conclusie: doet 't stuurtje niet appart weg, ook niet mits inruil origineel, en gaat 'm laten herstellen om te verpatsen. (km's +- 130.000)
Tot zover mijn bijdrage.
Goed hé Fiddy
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jack w201 Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenMisschien ga ik in het weekend wel eens kijken.
Comment
Comment