Als je die kist wilt hebben, nu bellen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes 190: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenAls je die kist wilt hebben, nu bellen.Last edited by Gere; 15/12/2009, 00:49.
Comment
-
Ge vindt dan het koopje van u leven...
Transport was mijn probleem...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenHoeveel kun je daar op pakken? 5-600 euro?
Comment
-
Het is niet het koopje van je leven maar €200 voor een 190 zullen we niet vaak meer zien
Comment
-
-
hoi
nee, toch niet
komaan mensjes, ik wil meer enthousiasme!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenAls alles goed gaat zal ik er wel zijn Fiddy, wel zonder W201
De sportline is weg denk ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk wel er wel 1, een diesel ofzo, maar dan berg ik dat lupo idee wel op
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenTenzij ze al iets gekocht heeft, wat ik betwijfel, jep, serieuze overweging. Ik heb het haar zelf niet gevraagd maar bon, 't is een vrouw.
Als je dat wil mag ze de mijne wel eens een paar uurtjes lenen, zodat ze weet of dat concept haar überhaupt wel ligt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk BerichtenLeen er eentje bij W201? Die heeft er 2 staan en kan toch maar met eentje tegelijk rijden
Dat zou nog wel vet zijn
Maar kan stradge de tank wel aan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten1.8 met 5-bak heeft 3,64 einddiff.
190E 2.0 met 4-bak heeft 3,23 einddiff (Of 5-bak van voor facelift).
190E 2.0 met 5-bak heeft 3,46 einddiff. (facelift)
Dus een pré-facelift 2.0 met 5-bak zou echt weinig toeren draaien.
Die draaide echt op dieseltoeren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenDat zou nog wel vet zijn
Maar kan stradge de tank wel aan?
Comment
-
Comment
Comment