Oorspronkelijk geplaatst door matteus
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes 190: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
Als je dat wil mag ze de mijne wel eens een paar uurtjes lenen, zodat ze weet of dat concept haar überhaupt wel ligt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenHaha ik weet niet of ik die 72 paardjes wel zou kunnen temmen, en dan nog op de achterwielen
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenAls ik kan komen, zie ik dat wel zitten
Ik stiekem ook wel, maar het moet echt volledig naar je zin zijn natuurlijk, ik ben zelf nooit op m'n gemak als er iemand anders met m'n auto rijdt, en ik kan me voorstellen dat het al heel ongemakkelijk moet zijn als het met een auto is waar je zo'n emotionele band mee hebt (familiestuk), en dan nog iemand die je niet goed kent, zoveel eer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichtenheel ongemakkelijk moet zijn als het met een auto is waar je zo'n emotionele band mee hebt (familiestuk)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door porschepipo Bekijk Berichten190e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenIk geloof dat jij liever met die 16V wilt rijden
neeneee
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichtendan zou ik toch meer op m'n gemak zijn ja
neeneee
Maar dan ben ik niet op mijn gemak
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk BerichtenKnap 15" amg velgen onder een sportline!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenJa, ziet er goed uit. Ik ben verbaasd eigenlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk BerichtenKnap 15" amg velgen onder een sportline!
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenMaar dan ben ik niet op mijn gemak
denk er nog maar eens goed over na, als je het ziet zitten laat maar iets weten, ik zou het goed begrijpen als je het toch liever niet doet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk BerichtenJa en dat type is er ook origineel amg geweest voor een w202.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten15" loch zou 100000000000000000000k keer stijlvoller zijn imo
denk er nog maar eens goed over na, als je het ziet zitten laat maar iets weten, ik zou het goed begrijpen als je het toch liever niet doet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten15" loch zou 100000000000000000000k keer stijlvoller zijn imo
Gulli's!
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenIdd, zat op mijn C toen die de fabriek uitrolde (Sport uitvoering) en heb ik als wintervelg. Maar ik vind die daar niet mooi op.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door porschepipo Bekijk Berichten190e
Comment
-
Comment