Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes 190: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtendit moet op de kopsteunen na, zowat de perfectie zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenKopsteunen achter, koplampwissers .
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenNiets van: Sportline = Sportline-wielen en niks anders!
Comment
-
Hé da's die meer dan een jaar geleden via het forum te koop stond en waar ik toen naar gaan kijken ben geloof ik.
2.5D met geen 100.000 km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenWat is een deftige 190E 2.0 manueel met minder dan 200k km in goede staat eigenlijk echt waard tegenwoordig? Een 1500-2500€ zoiets? Gaan 1.8'jes over het algemeen goedkoper (lagere taksen ofzo) of juist niet?
Ik denk dat 1.8 en 2.0 zowat op zelfde prijs zitten. Zal nooit veel verschil opzitten, als er al verschil opzit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenHé da's die meer dan een jaar geleden via het forum te koop stond en waar ik toen naar gaan kijken ben geloof ik.
2.5D met geen 100.000 km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk BerichtenJa 1500 tot 2500 afh van de staat natuurlijk.
Ik denk dat 1.8 en 2.0 zowat op zelfde prijs zitten. Zal nooit veel verschil opzitten, als er al verschil opzit.
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk BerichtenSpijtig pfl anders zijn prijs wel waard.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenWat is een deftige 190E 2.0 manueel met minder dan 200k km in goede staat eigenlijk echt waard tegenwoordig? Een 1500-2500€ zoiets? Gaan 1.8'jes over het algemeen goedkoper (lagere taksen ofzo) of juist niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenZit er zoveel verschil op?
Maar ik vind de facelift veel knapper. En die zijn ook duurder.
€ 2900 voor die kar vind ik net iets te veel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk BerichtenSoms kost een 1.8 € 7500. Door de chrome wielbogen
Zou eens graag weten voor hoeveel die gaat gaan (of is gegaan)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
Zou eens graag weten voor hoeveel die gaat gaan (of is gegaan)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenMaar vooral: die antenne => zeer jammer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenZiet er wel netjes uit.
Comment
Comment