Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes 190: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk Berichten
    In rijden niet.
    Maar ik vind de facelift veel knapper. En die zijn ook duurder.
    Ah zo, ja dat vind ik ook wel, die FL ziet er meteen een pak moderner en dikker uit.

Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk Berichten
    Zal terug in zijn garage staan, is volgend jaar € 10 000 waard.

Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
    Was maar een verdacht bakske...
    Pourquoi?

Comment

• Komt Jerred echt met een 1.8 naar de meet of wast graptjen? Ik zou eens graag even meerijden met een 1.8 om te voelen of het echt veel trager is dan een 2.0, want ik ben van plan om binnenkort met m'n (weinige) spaarcentjes een 190 bij te kopen, en dan is zo'n 1.8 misschien toch wat budgetvriendelijker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
        Komt Jerred echt met een 1.8 naar de meet of wast graptjen? Ik zou eens graag even meerijden met een 1.8 om te voelen of het echt veel trager is dan een 2.0, want ik ben van plan om binnenkort met m'n (weinige) spaarcentjes een 190 bij te kopen, en dan is zo'n 1.8 misschien toch wat budgetvriendelijker
        Ik heb de opmerking nog niet willen maken maar aangezien je zelf over het geld begint...
        Ik snap niet zo goed dat je een 1.8 of 2.0 als tweede wagen wilt Als eerste wagen is dat iets totaal anders maar...

Oké, een 190 is wel een leuke wagen maar om pakweg €1000 taks en verzekering en dan nog eens dure brandstof te betalen voor zoiets gewoons als een 1.8... als je niet veel spaarcentjes hebt vind ik dat een vreemde keuze.

Ik heb een 190E oldtimer maar ik zou er nooit aan denken om voor dergelijke wagen (als tweede) taks etc. te betalen, eventueel wel voor een 2.6 of 16V maar dan nog...

Zo'n oldtimer is niets voor jou?
        Met de taks en verzekering die je uitspaart koop je al gauw een mintachtig exemplaar dat waardevast is. Misschien een iets grotere investering en het is geen FL maar wel veel verstandiger als je niet veel spaarcentjes wilt verspillen...
        2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

Pourquoi?
          De lage kilometerstand. Wagen had alle kenmerken van een +250.000 km-er. Dat op zich was al zeer verdacht. Is volgens mij wat teveel teruggedraaid die teller, het ziet er te verdacht uit

Verkoper vertelde ook maar vreemd verhaal bij de auto en er waren twee deuren onderaan doorgeroest en nog wat kleine plekjes die je voor 3000 euro niet wilt.
          Bovendien ging hij niet vooruit!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
            Ik heb de opmerking nog niet willen maken maar aangezien je zelf over het geld begint...
            Ik snap niet zo goed dat je een 1.8 of 2.0 als tweede wagen wilt Als eerste wagen is dat iets totaal anders maar...

Oké, een 190 is wel een leuke wagen maar om pakweg €1000 taks en verzekering en dan nog eens dure brandstof te betalen voor zoiets gewoons als een 1.8... als je niet veel spaarcentjes hebt vind ik dat een vreemde keuze.

Ik heb een 190E oldtimer maar ik zou er nooit aan denken om voor dergelijke wagen (als tweede) taks etc. te betalen, eventueel wel voor een 2.6 of 16V maar dan nog...

Zo'n oldtimer is niets voor jou?
            Met de taks en verzekering die je uitspaart koop je al gauw een mintachtig exemplaar dat waardevast is. Misschien een iets grotere investering en het is geen FL maar wel veel verstandiger als je niet veel spaarcentjes wilt verspillen...
            Ik ben gewoon zot van het model, en reed supergraag met m'n 2.0 (pittig, leuk karakter, verbruik viel nog mee), en naast het al cruisend genieten van de youngtimer-heid van zo'n 190, wil ik er ook gewoon heel veel rijplezier mee kunnen ervaren, da's waarom ik een 2e auto wil (niet aftrappen ofzo!), de Volvo is niet meteen een lichtvoetig, speels ding. Ik wil bochtjes sportief nemen, als het nat is af en toe wat gaan driften, zelfs af en toe een trackday, of zoals W201 af en toe naar de NS te rijden, genieten van de baantjes in de Eifel enzoverder. Eigenlijk een 190 voor E30-gebruik dus een beetje

Daarom dat ik een pittige, betrouwbare, frisse 190E wil, en ik heb een beetje het gevoel dat zo'n oldtimer-190 wat gevoeliger is (logisch, die zijn soms ook 10 jaar ouder dan de laatsten), ze zijn moeilijk te vinden naar m'n zin en ik heb de indruk dat ze vrij duur zijn in het algemeen (of vergis ik me?). Ook zit de kans erin, dat m'n ouders (allez, een van de 2) bereid zijn te sponsoren bij taksen, inschrijving en verzekering, maar da's niet zeker.
            Wat betaal jij om je 190E op de baan te krijgen (alles erop en eraan)?

Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
            De lage kilometerstand. Wagen had alle kenmerken van een +250.000 km-er. Dat op zich was al zeer verdacht. Is volgens mij wat teveel teruggedraaid die teller, het ziet er te verdacht uit

Verkoper vertelde ook maar vreemd verhaal bij de auto en er waren twee deuren onderaan doorgeroest en nog wat kleine plekjes die je voor 3000 euro niet wilt.
            Bovendien ging hij niet vooruit!
            We hebben het toch over de ex-wagen van de moeder van "mercedeske32" hé? Straf, want op het eerste zicht leek het me nog zo'n proper karretje en z'n moeder is zo'n braaf oud menske, ik zou het echt raar vinden moest hij teruggedraaid zijn.
            Last edited by stradge; 16/12/2009, 22:26.

Comment

We hebben het toch over de ex-wagen van de moeder van "mercedeske32" hé? Straf, want op het eerste zicht leek het me nog zo'n proper karretje en z'n moeder is zo'n braaf oud menske, ik zou het echt raar vinden moest hij teruggedraaid zijn.
              Als jij dat zegt dan zal dat wel niet gebeurd zijn. Hij zal dan erg veel korte afstanden gedaan hebben ofzo. Haar man vertelde me ook dat het de hare was maar het kwam eerlijk gezegd niet zo over...

Hij deed als zelfstandige luchthavenvervoer ofzo en zou de auto destijds aangekocht hebben maar na een paar jaar op een andere zijn overgeschakeld als ik me niet vergis... Vond ik ook een vreemd verhaal want waarom zou je dat doen na 50.000 km bijvoorbeeld. Vorige jaar deed hij het nog altijd maar met een oude Berlingo of dergelijke.

Auto zou nooit buiten gestaan hebben maar had wel wat roest, en dat werd dan op zijn beurt ook gewoon ontkent door de man.

Comment

Komt Jerred echt met een 1.8 naar de meet of wast graptjen? Ik zou eens graag even meerijden met een 1.8 om te voelen of het echt veel trager is dan een 2.0, want ik ben van plan om binnenkort met m'n (weinige) spaarcentjes een 190 bij te kopen, en dan is zo'n 1.8 misschien toch wat budgetvriendelijker
                jup, de 1.8 Automaat van z'n ma

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                  Als jij dat zegt dan zal dat wel niet gebeurd zijn. Hij zal dan erg veel korte afstanden gedaan hebben ofzo. Haar man vertelde me ook dat het de hare was maar het kwam eerlijk gezegd niet zo over...

Hij deed als zelfstandige luchthavenvervoer ofzo en zou de auto destijds aangekocht hebben maar na een paar jaar op een andere zijn overgeschakeld als ik me niet vergis... Vond ik ook een vreemd verhaal want waarom zou je dat doen na 50.000 km bijvoorbeeld. Vorige jaar deed hij het nog altijd maar met een oude Berlingo of dergelijke.

Auto zou nooit buiten gestaan hebben maar had wel wat roest, en dat werd dan op zijn beurt ook gewoon ontkent door de man.
                  Dat is inderdaad wel wat vaag allemaal inderdaad

Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                  jup, de 1.8 Automaat van z'n ma
                  Ah goed, ik wil al lang eens een 1.8 voelen

Comment

• Die auto kan ook teruggedraaid zijn voor dat die moeder hem kocht. Niet echt eerste eigenaar mss.
                    Die letzten Worte ...
                    ... eines Diesel-Fahrers:
                    "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                    W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                    W201 BENZIN

Comment

• basic 2.6 manueel? lijkt me wel érg goedkoop en om op 153.000kms je pook te verslijten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fritzerer Bekijk Berichten
                        http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/de...l?id=124427233

basic 2.6 manueel? lijkt me wel érg goedkoop en om op 153.000kms je pook te verslijten
                        Perfect mogelijk dat het leder van de pook versleten is op die km's.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fritzerer Bekijk Berichten
                          http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/de...l?id=124427233

basic 2.6 manueel? lijkt me wel érg goedkoop en om op 153.000kms je pook te verslijten
                          en zonder 2.6 op de klep
                          Die letzten Worte ...
                          ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                          W201 BENZIN

Comment

• en op doppen

Comment

• vast een hardrijder

Comment

• stradge moet die halen, punt.

Heeft alles wat hij wil.
                                Die letzten Worte ...
                                ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                                W201 BENZIN

Comment

• desnoods onder dwang

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
                                    stradge moet die halen, punt.

Heeft alles wat hij wil.
                                    Ik ben voor.
                                    Al denk ik dat de taksen hier een dealbreaker zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                                      Al denk ik dat de taksen hier een dealbreaker zijn.
                                      ²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²
                                      Of ik moest nog snel een regeling met de mama kunnen treffen, hoewel ik hem niet als opknapper kan inbrengen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                        desnoods onder dwang
                                        wa gade doen jom

Comment

• nix, meer kan ik ni

Comment

Working...
                                          X