Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes 190: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    is't de 1.8 ?
    die je ervan afhoudt
    Ja, ik ben een 2.0 gewoon en die vond ik net goed om echt vlot te gaan, dus ik vrees dat een 1.8 me wat zou tegenvallen. De km's gaan, maar minder is altijd leuker natuurlijk. De verkoper beweert dat hij 7,5l verbruikt, da's wel proper

Comment

• ja die 7.5 is flauwekul
      aloewel een 1.8 wel zuiniger is als een 2.0

Comment

• Dacht ik al. Ik vond m'n 2.0 al vrij "zuinig", ik zat tussen de 9 en 11l meestal, bij een vlotte tot sportieve rijstijl. Als je wat oplette en veel autostrade doet was een 600km mogelijk met een tank.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
          ja die 7.5 is flauwekul
          aloewel een 1.8 wel zuiniger is als een 2.0
          Ik draaide toch rond de 8 liter als ik mij goed herinner.

Comment

• ik zat met de clk 200 aan 8.5
            maar om daar nog een liter af te krijgen, kan zijn hoor

Comment

• Dat stuur

Comment

• 190E Sportline

Spijtig van de km's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                  Wel 1993.

Spijtig dat er geen prijs bijstaat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk Berichten
                    Wel 1993.

Spijtig dat er geen prijs bijstaat.
                    Nog een nadeel, ik vind een 1993 al wat te nieuw (stuur en dash)

Comment

• is het eigenlijk de bedoeling dat de 190 je daily wordt stradge? Of voor erbij?

Kzit ook nog vaak eens te kijken naar de 190. nog nooit met meegereden, kheb wel zin om mijn E30 en je toekomstige 190 eens te vergelijken..

Nog veel zoekplezier!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
                        is het eigenlijk de bedoeling dat de 190 je daily wordt stradge? Of voor erbij?

Kzit ook nog vaak eens te kijken naar de 190. nog nooit met meegereden, kheb wel zin om mijn E30 en je toekomstige 190 eens te vergelijken..

Nog veel zoekplezier!
                        De Volvo zou als daily blijven (het zou stom zijn om hem weg te doen, het is eigenlijk wel een mooi ding, zuinig, rijdt goed en ruim) en dan zelf een 190 kopen voor erbij, voor ermee rond te rijden puur voor het plezier, misschien soms een track of driftday en af en toe misschien eens wat aan te sleutelen (ik doe autotechnologie). Een 190 voor E30-gebruik dus eigenlijk
                        Als het zover is (kan nog wel ff duren, ik heb tijd en ik heb nogal specifieke eisen), wil ik heel graag eens vergelijken (zowat retro-tweekamp gedoe met leuke pics ofzo)
                        Een 190 vs. E30 meet zou ook nog wel leuk zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                          Dat moet bijzonder handig zijn om te driften!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                            De Volvo zou als daily blijven (het zou stom zijn om hem weg te doen, het is eigenlijk wel een mooi ding, zuinig, rijdt goed en ruim) en dan zelf een 190 kopen voor erbij, voor ermee rond te rijden puur voor het plezier, misschien soms een track of driftday en af en toe misschien eens wat aan te sleutelen (ik doe autotechnologie). Een 190 voor E30-gebruik dus eigenlijk
                            Als het zover is (kan nog wel ff duren, ik heb tijd en ik heb nogal specifieke eisen), wil ik heel graag eens vergelijken (zowat retro-tweekamp gedoe met leuke pics ofzo)
                            Een 190 vs. E30 meet zou ook nog wel leuk zijn
                            Hetzelfde als bij mij dus

Ik doe automechanica, ook iets soortsgelijk dus.

Minimeet en/of grote meeting moeten we zeker eens doen!

Comment

• Niet gekende 16V te koop in Limburg:

Last edited by Gere; 03/01/2010, 16:14.
                              2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Die zie ik wel zitten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk Berichten
                                  Die zie ik wel zitten!
                                  Ga je eens kijken? Als het wat dichter was stond ik daar al...

Comment

• Kier van de achterdeur lijkt me niet te kloppen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                                      Ga je eens kijken? Als het wat dichter was, stond ik daar al...
                                      Maar een dikke 50 km van bij mij!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                                        Kier van de achterdeur lijkt me niet te kloppen?
                                        Foto's zeggen niet veel.

Lijkt nog een mooie maar heeft wel al +280 000 km.

Comment

• Vandaar de prijs...

Je moest al vertrokken zijn!

Comment

Working...
                                          X