Oorspronkelijk geplaatst door bobo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes 190: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenja die 7.5 is flauwekul
aloewel een 1.8 wel zuiniger is als een 2.0
Comment
-
-
190E Sportline
Spijtig van de km's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten190E Sportline
Spijtig van de km's
Spijtig dat er geen prijs bijstaat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk BerichtenWel 1993.
Spijtig dat er geen prijs bijstaat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichtenis het eigenlijk de bedoeling dat de 190 je daily wordt stradge? Of voor erbij?
Kzit ook nog vaak eens te kijken naar de 190. nog nooit met meegereden, kheb wel zin om mijn E30 en je toekomstige 190 eens te vergelijken..
Nog veel zoekplezier!
Als het zover is (kan nog wel ff duren, ik heb tijd en ik heb nogal specifieke eisen), wil ik heel graag eens vergelijken (zowat retro-tweekamp gedoe met leuke pics ofzo)
Een 190 vs. E30 meet zou ook nog wel leuk zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenDe Volvo zou als daily blijven (het zou stom zijn om hem weg te doen, het is eigenlijk wel een mooi ding, zuinig, rijdt goed en ruim) en dan zelf een 190 kopen voor erbij, voor ermee rond te rijden puur voor het plezier, misschien soms een track of driftday en af en toe misschien eens wat aan te sleutelen (ik doe autotechnologie). Een 190 voor E30-gebruik dus eigenlijk
Als het zover is (kan nog wel ff duren, ik heb tijd en ik heb nogal specifieke eisen), wil ik heel graag eens vergelijken (zowat retro-tweekamp gedoe met leuke pics ofzo)
Een 190 vs. E30 meet zou ook nog wel leuk zijn
Ik doe automechanica, ook iets soortsgelijk dus.
Minimeet en/of grote meeting moeten we zeker eens doen!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk BerichtenDie zie ik wel zitten!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenGa je eens kijken? Als het wat dichter was, stond ik daar al...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenKier van de achterdeur lijkt me niet te kloppen?
Lijkt nog een mooie maar heeft wel al +280 000 km.
Comment
-
Comment
Comment