Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes 190: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ook heel spijtig van het houten dash, dat lelijke stuur en dat hij bij een handelaar staat, dat wekt niet veel vertrouwen bij mij
    Als hij er vrijdag nog staat misschien toch eens gaan zien...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
      http://www.2dehands.be/autos/autos/m...mercedes%20190
      Miljaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar, slechte moment
      En iets boven budget ook, zal eens proberen 1600 te bieden ofzo
      Er heeft een zekere Senne 1700 geboden.

Ik vind dat een vrij hoog bod voor een wagen die u blijkbaar niet 100% aanstaat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten
        Vooral een mooie auto
        Met onze sticker erop
        2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
          Er heeft een zekere Senne 1700 geboden.

Ik vind dat een vrij hoog bod voor een wagen die u blijkbaar niet 100% aanstaat
          Ben wanhopig
          Ik wil liefst in de lente al een 190 en er komen er weinig naar m'n zin te koop tegenwoordig (190E 2.0, minder dan 200k km, zo weinig mogelijk eigenaren, open dak...), deze lijkt me wel netjes en wie weet bijt hij wel tegen een goei bod ofzo he

Comment

• Mooie kar... Moestjem voor 1700 gekeurd kunnen kopen zou ik het zeker doen. Zou zelf tot 2000 durven gaan met die kilometerstand en eerste eigenaar

Comment

Ben wanhopig
              Ik wil liefst in de lente al een 190 en er komen er weinig naar m'n zin te koop tegenwoordig (190E 2.0, minder dan 200k km, zo weinig mogelijk eigenaren, open dak...), deze lijkt me wel netjes en wie weet bijt hij wel tegen een goei bod ofzo he
              Nooit zo hoog beginnen inzetten om te bieden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten
                Mooie kar... Moestjem voor 1700 gekeurd kunnen kopen zou ik het zeker doen. Zou zelf tot 2000 durven gaan met die kilometerstand en eerste eigenaar
                Meer dan 1800 zou ik er niet willen aan hangen, kilometerstand is nu niet extreem weinig, en hij lijkt me nog vrij kaal.

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                Nooit zo hoog beginnen inzetten om te bieden.
                Ik weet het, maar ik wou die kerel z'n aandacht trekken, ik heb al veel gehad dat zo'n lager bod meteen verwijderd wordt, dit is nog randje kantje en hij zou het kunnen overwegen als hij er niet vanaf geraakt ofzo hé, meer dan 1800 wil ik er niet aan geven. Om er meer aan te geven moet het echt m'n goesting zijn, liefst rookzilver met het oude dash en stuur.

Comment

• ha-ha

262.000km en 6000 euro

Comment

• Als je iets koopt dan toch best iets wat echt je zin is ? Anders zal je toch maar spijt krijgen..

Oude auto's kopen vraagt geduld, ik weet er alles van
                    Hopelijk vind je een knappe naar je zin!

Comment

• Je hebt gelijk hoor, maar langs de andere kant moet je bij zo'n oude auto ook sneller tevreden zijn natuurlijk, de kans dat je er eentje tegenkomt met de juiste configuratie, goeie staat, weinig km's en eigenaren, juiste motor enzoverder ook niet gtoot natuurlijk
                      Deze klinkt wel erg goed qua staat, km's en eigenaars, een zwarte mag ook, enkel vind ik hem wat te nieuw (dash en stuur), maar als ik hem voor een deftig prijsje zou kunnen kopen (minder dan 1800) zou het wel eens kunnen dat ik hap

Comment

• Sorry maar....wat een gezeik die biedingen op zo'n sites

Als je interesse hebt in een auto ga je daar naar kijken, je oordeelt en doet een bod. Punt. Ze moeten dat bieden afschaffen vind ik.

Comment

• Mjah ik bied meestal serieus onder de vraagprijs, als de eigenaar er niet vanaf zou geraken is er altijd kans dat hij de bieder dan contacteert ofzo hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                            Sorry maar....wat een gezeik die biedingen op zo'n sites

Als je interesse hebt in een auto ga je daar naar kijken, je oordeelt en doet een bod. Punt. Ze moeten dat bieden afschaffen vind ik.
                            Ik bied meestal al voor ik ga kijken. Ter plaatse zal ik dan ook niet meer moeilijk doen over de afgesproken prijs (als de wagen overeenkomt met wat de koper vertelde). Ik heb niet de tijd en goesting om naar 10 wagens te gaan kijken om dan nog te discussiëren over de prijs en dan niet tot een akkoord te komen.

Comment

• Dat is 1 van 1993, die zijn altijd veel waard

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk Berichten
                                Dat is 1 van 1993, die zijn altijd veel waard
                                Oke maar de helft zal ook wel goed zijn zekers ?

Comment

Idd

Comment

Ik heb er een voor u gevonden! Echt een uniek exemplaar!

Comment

• Ik vind dat eigenlijk zo slecht nog niet

Stickers afhalen en gaan. Mss Gulli's er op ofzo.

Comment

• Zalig zo'n convoi exceptionnel-wagen.
                                        2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Haha grappig ding
                                          Ik zie wel serieus wat roest precies? En het ziet er maar een afgeragd ding uit

Comment

Working...
                                          X