Zoals hierboven zou ik wel eentje willen. Dan een fijn onderstelletje van Eibach/Bilstein er onder, 3.0-24 er in smijten met dogleg bakje en raggen maar
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes 190: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenZoals hierboven zou ik wel eentje willen. Dan een fijn onderstelletje van Eibach/Bilstein er onder, 3.0-24 er in smijten met dogleg bakje en raggen maar
Dat + verlaging zou ik nog graag hebben.
Gele mistlichten zijn ook leuk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten15"
maar zonder de 16v-bodykit oogt die auto iets minder dik/zwaar, waardoor dit al vrij goed oogt. Op een 16v komen die kleiner over.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenDie Azzurro , lekker kleurtje ook.
Daaraan herken je hem direct.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichtenhttp://www.2dehands.be/autos/autos/m...mercedes%20190
Miljaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar, slechte moment
En iets boven budget ook, zal eens proberen 1600 te bieden ofzo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenZoals hierboven zou ik wel eentje willen. Dan een fijn onderstelletje van Eibach/Bilstein er onder, 3.0-24 er in smijten met dogleg bakje en raggen maar
Fak ja.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
Jup is origineel.
Damn die kar ziet er dik uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk BerichtenHeeft ie al op geboden (is zelf mss nu gaan kijken)
Comment
-
Weet iemand waar ik de uitlijnwaarden kan vinden voor die karren?
Meer bepaald:
ori uitlijnwaarden voor 190E 2.0 1985
ori uitlijnwaarden voor 190E 2.3-16
ori uitlijnwaarden voor 190E EVO I
ori uitlijnwaarden voor 190E EVO II
ori uitlijnwaarden voor 190E 3.4 AMG
ori uitlijnwaarden voor 190E DTM?
Comment
-
alleen moet jij een automaat hebben
Comment
Comment