Zo'n Verde heb ik ooit bij die Frans Billen te koop zien staan, zal rond 1996 geweest zijn, denk ik. Was niet in mooie staat trouwens.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes 190: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
Comment
-
De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.
De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk BerichtenDie staat al een tijdje te koop.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk BerichtenScheelt er iets aan denk je? Mooie kar op het eerste zicht en prijs is toch correct vermoed ik...
Een automaat op een 16v gaat meestal voor minder. Het ziet er voor de rest wel een net exemplaar uit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenNiet moeilijk, hij heeft een automaat
En ik hoop echt dat ik nu eens geen heel forum over mij krijg want in een 190 16v past het TOTAAL nietLeven en laten leven, maar in dit geval heb je gelijk
.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk BerichtenScheelt er iets aan denk je? Mooie kar op het eerste zicht en prijs is toch correct vermoed ik...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenLeven en laten leven, maar in dit geval heb je gelijk
.
In een 16v moet een dogleg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk BerichtenDaar heb je een punt.
(Fak, wat doe ik zo laat nog online, examens veranderen je bioritme compleet)
Comment
-
2.6 manueel, ziet er netjes uit, niet teveel km en goedkoop
Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands
heel propere D volgens mij, wel duur
Comment
-
Wat een geluid
+ YouTube Video
Nooit geweten dat die 270 halen, dat komt door die Einzeldrossel zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenHad hem al gespot inderdaad, staat hier vlakblij en is qua staat precies wel wat ik wil, maar qua uitvoering niet, saaie kleurencombo (zwart-zwart) en vooral, hij heeft al een nieuw dash en stuur wat ik echt niet mooi vind. Ook is hij wat te duur om niet volledig m'n goesting te zijn. Als hij er na de examens nog staat misschien eens gaan kijken en een zotte prijs op knallen ofzo, maar liever een iets oudere met wat leukere kleuren (Rookzilver of donkerrood ofzo zou echt lekker zijn, maar moet natuurlijk niet).
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...ne&tabNumber=2 wel geen rauchsilber
Comment
Comment