Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes 190: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
    neen hoor, heeft hier nog maar een keer of 5 gestaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
      neen hoor, heeft hier nog maar een keer of 5 gestaan.
      Ga nog wat studeren jong.

Comment

Ga nog wat studeren jong.
        ik moet een scriptie(tje) schrijven en daarvoor heb ik m'n pc nodig. Waardoor ik automatisch leukere dingen ga doen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
          ik moet een scriptie(tje) schrijven en daarvoor heb ik m'n pc nodig. Waardoor ik automatisch leukere dingen ga doen
          Het juiste antwoord was: fuck studeren! Ik kom vanavond een pint drinken in Turnhout!

Comment

Het juiste antwoord was: fuck studeren! Ik kom vanavond een pint drinken in Turnhout!
            fuck studeren! maar ik ben gisteren al een pintje gaan drinken in Hasselt, misschien vrijdagavond

Comment

• knappe 190e met lage kilometerstand (en oude nummerplaat)

http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=171295440

Iets voor Stradge?

Comment

• Ja! dit lijkt me iets voor Stradge .

Comment

• Hmmja ziet er wel leuk uit, maar precies geen schuifdak, vocht binnenin, franstalig denk ik en handelaar. Sewwes eens een mailtje sturen, als hij een schuifdak heeft heb ik wel interesse
                  Thanks voor de tip!

Comment

• Jah, hallo.

Find and buy your perfect used cars with PistonHeads Classifieds, the easiest and most powerful used cars search around.

Comment

• De prijs zegt ook hallo

Comment

• Buiten die spoiler is dat echt een beauty
                        Nog niet veel zo'n luxe-190-interieur gezien
                        Prijs valt nog mee vind ik, als je ziet wat ze hier soms durven vragen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                          Buiten die spoiler is dat echt een beauty
                          Nog niet veel zo'n luxe-190-interieur gezien
                          Prijs valt nog mee vind ik, als je ziet wat ze hier soms durven vragen
                          Idd. prijs vind ik niet overdreven, alleen jammer van het stuur.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
                            alleen jammer van het stuur.

Allez jom da's voor mij het mooiste stuur voor een 190, als ik zo'n nieuwer zou hebben zou ik het nog durven ombouwen naar dit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                              Jah, hallo.

Find and buy your perfect used cars with PistonHeads Classifieds, the easiest and most powerful used cars search around.

Ik zie niet graag een spoiler op een normale 190, maar op deze misstaat het niet!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten

Allez jom da's voor mij het mooiste stuur voor een 190, als ik zo'n nieuwer zou hebben zou ik het nog durven ombouwen naar dit
                                Ik bedoel dus wel de plaatsing van het stuur aan de rechterzijde

Comment

• Die spoiler is echt prachtig.

Geeft zo net dat tikkeltje meer sportiviteit aan die kar.

Comment

• die spoiler is lelijk, maar ik probeer te begrijpen waarom die engelsman hem heeft genomen, en ik begrijp het half

Comment

• Ik wil een 190e 2.3-16 zonder die spoilers, maar wel afgeladen met sportline grief.

In 't zwart of muisgrijs.

Comment

• dat bestaat niet
                                        maar er moet vast iemand zijn die het met zijn 16-klepper heeft gedaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
                                          Ik bedoel dus wel de plaatsing van het stuur aan de rechterzijde
                                          Ahzoooooo

Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                          Die spoiler is echt prachtig.

Geeft zo net dat tikkeltje meer sportiviteit aan die kar.
                                          Smaken verschillen.

Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                                          Ik wil een 190e 2.3-16 zonder die spoilers, maar wel afgeladen met sportline grief.

In 't zwart of muisgrijs.
                                          Maar allez jom, zo'n 2.3-16 bodykit maakt hem net dat tikkeltje dikker zonder erover te gaan

Comment

Working...
                                          X