Oorspronkelijk geplaatst door RRD
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes 190: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenneen hoor, heeft hier nog maar een keer of 5 gestaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenGa nog wat studeren jong.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenik moet een scriptie(tje) schrijven en daarvoor heb ik m'n pc nodig. Waardoor ik automatisch leukere dingen ga doen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenHet juiste antwoord was: fuck studeren! Ik kom vanavond een pint drinken in Turnhout!
Comment
-
knappe 190e met lage kilometerstand (en oude nummerplaat)
http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=171295440
Iets voor Stradge?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenBuiten die spoiler is dat echt een beauty
Nog niet veel zo'n luxe-190-interieur gezien
Prijs valt nog mee vind ik, als je ziet wat ze hier soms durven vragen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichtenalleen jammer van het stuur.
Allez jom da's voor mij het mooiste stuur voor een 190, als ik zo'n nieuwer zou hebben zou ik het nog durven ombouwen naar dit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
Ik zie niet graag een spoiler op een normale 190, maar op deze misstaat het niet!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
Allez jom da's voor mij het mooiste stuur voor een 190, als ik zo'n nieuwer zou hebben zou ik het nog durven ombouwen naar dit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk BerichtenIk bedoel dus wel de plaatsing van het stuur aan de rechterzijde
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenDie spoiler is echt prachtig.
Geeft zo net dat tikkeltje meer sportiviteit aan die kar.
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenIk wil een 190e 2.3-16 zonder die spoilers, maar wel afgeladen met sportline grief.
In 't zwart of muisgrijs.
Comment
Comment