Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• carlito's way ?

Comment

• Vorige eigenares dacht ik.

Kar is op zich niet slecht voor zijn kmstand. Enkel een paar kleinigheidjes:

- plastiekjes die afgebroken zijn van de stoel.
      - schimmel aan binnenkant hardtop (eens goed laten verluchten zal al wonderen doen)
      - aansluitend bij vorig puntje ben ik benieuwd hoe die softtop eruit zal zien...
      - interieur kan opfrisbeurtje gebruiken, maar ziet er nog netjes uit, heerlijke stoelen ook!

Rijhoogte is goed, al mag 'ie mss iets strakker liggen. Maar voor de rest, e30...

De lage zitpositie achter dat zalige dashboardje, en het in toeren jagen geven je echt het gevoel met een vlot karretje onder de baan te zijn!
      (je mag alleen niet naar de auto's naast je kijken of je bent teleurgesteld)

Al bij al, ze mogen het mij altijd geven, en het is zeker en vast een goede basis! Toffe kar!

Comment

• tomt, kom eens online

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
          Is die voorvelg naar de reet?
          ja, alle 4

Comment

• En rijdt dat nu zoveel beter met lucht in de banden?

Comment

• Pics van het detailwerk, carlito?

Comment

• Een goede klant van mij heeft juist een E30 cabrio gekocht van een oudere dame, die staat van de wagen Zo komt ge er geen tweede tegen! 40000 echte km's met onderhoudsboekje bij. Stond juist 1 dag op het internet en de vraagprijs was 3000 euro. Hij heeft die meegenomen voor 1500 euro De koop van zijn leven denk ik ook al is het maar een 318i.

2014 Bmw 118d Estorill //M
                2000 Bmw 320d
                2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
                2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
                https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
                Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
                http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
                Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

• 2014 Bmw 118d Estorill //M
                  2000 Bmw 320d
                  2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
                  2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
                  https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                  "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
                  Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
                  http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
                  Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

• damn die is proper

en wat een nette kap

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragon Bekijk Berichten

Zotjeus!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                        Maar het is maar een 318i, en het blijft een E30, niet echt mijn favoriete kar. En van de legendarische speelsheid van een E30 heb ik ook nog maar weinig gemerkt, de Espace onderstuurt maar even hard En je moet door die motor al verschrikkelijk veel moeite doen om het ding dwars te krijgen.
                        Basis-model moet je niet teveel van verwachten, en dan nog een cabrio

Lelijkste stuur ooit in een E30, ook

Comment

• Lekker!
                          wel V12 biturbo
                          Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                          Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Wat een mooie E30 cabrio! Zo een staat voor die prijs
                            Serieus koopje gedaan die gast!
                            2009 BMW E91 320d
                            2002 BMW E46 M3
                            2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                            2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                              En rijdt dat nu zoveel beter met lucht in de banden?
                              Het rijdt beter. Maar nog niet goed.
                              Daarstraks met een E36 320i Cabrio Automaat iets van een 100km gereden. Rijdt gewoon 1000 keer beter, ook dankzij de automaat.

Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                              Pics van het detailwerk, carlito?
                              Nja, theeft niet geholpen, de mos staat nog op de raamrubbers en de afdekkap achter staan de witte strepen van de polish nog op

Comment

• heb je die kar gepolished?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                  heb je die kar gepolished?
                                  Neen, er lag een bus polish in die Porsche, die heb ik er toen uitgehaald, en dat heb ik in het water gekapt samen met wat axe douchegel bij gebrek aan zeep voo( de auto.

Comment

• Fak gast, jij bent erger dan ik dacht!

Ben je aan de velgen begonnen, of was dat teveel werk voor jou met al die hoekjes?

Laat mij die kar es onder handen nemen, please, gun die kar een beetje verzorging.

Comment

• ik vond al dat die kar verdacht hard blonk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                        Fak gast, jij bent erger dan ik dacht!

Ben je aan de velgen begonnen, of was dat teveel werk voor jou met al die hoekjes?

Laat mij die kar es onder handen nemen, please, gun die kar een beetje verzorging.
                                        iets dat blinkt valt nog meer op.

nog meer schaamte voor carlito!

doen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                          Het rijdt beter. Maar nog niet goed.
                                          Daarstraks met een E36 320i Cabrio Automaat iets van een 100km gereden. Rijdt gewoon 1000 keer beter, ook dankzij de automaat.
                                          Als ik die foto bekijk waar uw rijhouding op sta snap ik wel dat een automaat je beter ligt

Comment

Working...
                                          X