Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
btw, die schade achteraan is er ongetwijfeld uit te trekken.
Maar dan heb je nog steeds geen knappe 325i touring, daarvoor komt er wel nog wat meer bij kijken.
Wat je op foto niet ziet:
-dakhemel hing los
-remmen waren blijkbaar op
-dempers idem (volgens Geertt dan toch, mijn interesse was al te ver over, heb het er niet meer over gehad)
-deurrubbers zagen er niet echt goed meer uit, schuifdakrubbers idem
-eventjes wat gas geven, handje achter de uitlaat houden, in de handjes wrijven en je bent de neger (letterlijk dan)
-onderin zat er ook wel wat roest
en ongetwijfeld zal het nog wel verder gaan dan dat.....
Even rekenen:
- 16" Hartge velgen met band => 400/500euro
- 325i motor met vbak (indien in goeie staat) 400/500euro
- sperdiff 250/350euro (gaat soms meer, maar dan ben je gewoon teveel aan het betalen )
De rest krijg je dan gratis erbij, lijkt mij geen slechte deal. Achteras kan je ook wel voor een 100euro verkopen (voor ombouw 320i naar 325i bij sedan of coupé) en das met stabistang.
Alé, als die prijs dat Geertt zei klopt, dan zou ik er wel nog achter gaan voor de onderdelen. Zeker als je zelf je 320i wil ombouwen naar 325i, je neemt wat je nodig hebt en de rest verkoop je. De kas gaat naar het oud ijzer. Dat herstellen is voor de polen ze.
Even rekenen:
- 16" Hartge velgen met band => 400/500euro
- 325i motor met vbak (indien in goeie staat) 400/500euro
- sperdiff 250/350euro (gaat soms meer, maar dan ben je gewoon teveel aan het betalen )
De rest krijg je dan gratis erbij, lijkt mij geen slechte deal. Achteras kan je ook wel voor een 100euro verkopen (voor ombouw 320i naar 325i bij sedan of coupé) en das met stabistang.
Alé, als die prijs dat Geertt zei klopt, dan zou ik er wel nog achter gaan voor de onderdelen. Zeker als je zelf je 320i wil ombouwen naar 325i, je neemt wat je nodig hebt en de rest verkoop je. De kas gaat naar het oud ijzer. Dat herstellen is voor de polen ze.
ik geloof je wel dat die kar z'n geld waaard is in onderdelen.... maar da's niet mijn bedoeling. Ik heb niet de plaats, de tijd, het geld en de kennis om even een verzameling e30-stukken aan te leggen en van verschillende karren één deftig rijdende E30 over te houden.
Ik houd het mooi bij één wagen. Dat vinden ze hier thuis al erg genoeg
Even rekenen:
- 16" Hartge velgen met band => 400/500euro
- 325i motor met vbak (indien in goeie staat) 400/500euro
- sperdiff 250/350euro (gaat soms meer, maar dan ben je gewoon teveel aan het betalen )
De rest krijg je dan gratis erbij, lijkt mij geen slechte deal. Achteras kan je ook wel voor een 100euro verkopen (voor ombouw 320i naar 325i bij sedan of coupé) en das met stabistang.
Alé, als die prijs dat Geertt zei klopt, dan zou ik er wel nog achter gaan voor de onderdelen. Zeker als je zelf je 320i wil ombouwen naar 325i, je neemt wat je nodig hebt en de rest verkoop je. De kas gaat naar het oud ijzer. Dat herstellen is voor de polen ze.
Na dit gezien te hebben pas ik mijn mening toch aan, fiddybeer. Je hebt gisteren wel niet gemeld dat ie zó brak is. Afblijven, lijkt me een serieus afgeragd krel.
Ik heb hier trouwens nog 4 OEM BMW 14" stalen velgen liggen voor een E30 (en de andere wagens waar ze op passen) met winterbanden rond. Dunlop nogiets.
Velgen zijn vies, maar volgens mij niet echt overdreven geroest. Banden zijn er 2 nog goed van en 2 minder, maar aangezien het winterbanden zijn van de tijd dat de E30 nog nieuw was, moet je er niet veel meer van verwachten.
Iemand intresse in dit setje ragvelgen + banden? Je kan het gratis komen halen. Of evt pak ik het wel een keer mee naar Antwerpen/Brussel ofzo
Ik heb hier trouwens nog 4 OEM BMW 14" stalen velgen liggen voor een E30 (en de andere wagens waar ze op passen) met winterbanden rond. Dunlop nogiets.
Velgen zijn vies, maar volgens mij niet echt overdreven geroest. Banden zijn er 2 nog goed van en 2 minder, maar aangezien het winterbanden zijn van de tijd dat de E30 nog nieuw was, moet je er niet veel meer van verwachten.
Iemand intresse in dit setje ragvelgen + banden? Je kan het gratis komen halen. Of evt pak ik het wel een keer mee naar Antwerpen/Brussel ofzo
Comment