Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wat voor iets zoekt em?

Als ik morgen tijd heb, mijne 316i lpg doos es te koop zetten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
      Wat voor iets zoekt em?

Als ik morgen tijd heb, mijne 316i lpg doos es te koop zetten
      Een twintig of vijfentwintig; een E30 met zesinlijn iig...

Comment

• Kheb nog ne 320 gevonde voor 500 euro ne tijd gelede ma heb em zelf gekocht

Comment

• Nen tijd geleden = 3 weken of zo?
          1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
            klik

Forumketel aan de foto's te zien....
            Da kan wel eens goe kloppen. Diene zilveren die dernaast staat is mij nie onbekend...
            1991 BMW E30 318is

Comment

• Vandaag mijn eerste rit met de e30! En ik moet eerlijk toegeven het was echt genieten.
              Er is maar 1 minpuntje aan het alarm.
              Morgen naar de garage voor onderhoud en wat meer uitleg vragen anders de hamer nemen.

Comment

• opties: toerenteller??? ge meent toch niet dat er standaard geen toerenteller in een e30 zat?

Comment

• Bij de kleine motoren wel. Als toerenteller een optie is zit je bij de verkeerde motorisatie te kijken

En zo uitzonderlijk is dat in die tijd toch niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                    opties: toerenteller??? ge meent toch niet dat er standaard geen toerenteller in een e30 zat?
                    Ja ik ken er een paar met een horloge in de plaats.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
                      Da kan wel eens goe kloppen. Diene zilveren die dernaast staat is mij nie onbekend...
                      't is dat

Comment

• 7e E30.be Meeting - Vliegveld Sanicole, Leopoldsburg, 10 mei

wie gaat er nog?

Comment

• M'n pa zijn E30, nu exact 20 jaar geleden

1982 BMW E28 528i
                          2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• 3 jaar later, zijn tweede (deze heeft hij maar 4 maand gehad, zuipte te veel )

1982 BMW E28 528i
                            2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
                              3 jaar later, zijn tweede (deze heeft hij maar 4 maand gehad, zuipte te veel )
                              Wat stak erin? Was het dan na deze dat hij het licht gezien had

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                                7e E30.be Meeting - Vliegveld Sanicole, Leopoldsburg, 10 mei

wie gaat er nog?
                                Ik kom misschien eens kijken als de mijne af is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                  Het is nog in goede staat ja.

Ik ga het ding eerst proberen verkopen met auto bij, hopen dat het helpt om de auto verkocht te krijgen.

Tenzij je het samen met de Hardtop voor 500 euro wilt kopen natuurlijk
                                  Wanneer mag ik er nu om komen??

Comment

Mooie wagen ik kende vroeger iemand met net dezelfde.
                                    Mocht er iemand interesse hebben in zo een velgen. De mijne mogen weg voor een prijsje.

Comment

4cilinder dat teveel zuipt? Rare mens u pa

@Geertt, ik kom normaal. Wel zonder E30.

Comment

• Speciaal getrokken voor CAS in UK Dacht dat ik TopGear Magazine vast had.

Comment

• Ik wil een classic BMW die ik elke dag kan gebruiken.
                                          Mijn keuze is gevallen op een e30
                                          het wordt hoogstwaarschijnlijk een 320i, en ik ga vanaf nu op zoek.
                                          :-)

enkele vraagjes, wat zijn de voornaamste verschillen tussen de tweeklepper en de 4klepper (of de 125 en de 150pk) op het gebied van prestaties/verbruik/betrouwbaarheid
                                          /rijplezier.

Alle tips zijn welkom

veel groeten,

HC

Comment

Working...
                                          X