Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door fastjurgen Bekijk Berichten
    Ik denk van mijn e30 te laten herspuiten. De wagen heeft wat roest aan de achterste wielkassen en hier en daar een builtje en krasje. Wat lijkt jullie een redelijk prijs om zoiets te laten doen. Sommige mensen zeggen dat het zonde is om de wagen te laten overspuiten. Andere dan weer niet. Anderen zeggen dan dat de wagen het niet waard is om die kosten aan te doen. Wat moet ik er nu mee doen?
    Toon eens je e30...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
      Tis geen 5 serie meeting eh
      Met een 5-serie moet je naar't schlagerfestival of andere seniorenevents. Niet naar een e30-meeting.
      1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
        Met een 5-serie moet je naar't schlagerfestival of andere seniorenevents. Niet naar een e30-meeting.
        Mijn voice mail nog niet gehoord zeker!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
          Toon eens je e30...
          Hier een foto van als ik hem net had. Deze is gemaakt met mijn gsm is dus niet in uitsrekende kwaliteit. De stootlijsten op de bumper zijn inmiddels vervangen. Fotos van de achterste wielkassen die roesten moe tik nog maken. Of wel ga ik eerst proberen met de lak te polieren maar dat heb ik nog nooit gedaan. En ik zou niet weten waar ik die producten moet kopen.

Last edited by ; 18/05/2009, 20:47.

Comment

• Ziet er best een proper ding uit!
            1991 BMW E30 318is

Comment

• Porky is dat niks voor u?

2014 Bmw 118d Estorill //M
              2000 Bmw 320d
              2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
              2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
              https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
              "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
              Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
              http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
              Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

• Heeft iemand hier soms foto's van een zwarte e30 met bbs kruispaaks in zwart of nogaro?

Comment

• Comment

• Dik!

Enig idee hoeveel die verlaagd is?
                    Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                    Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                      Dik!

Enig idee hoeveel die verlaagd is?
                      Op zijn website:

H&R Sport springs
                      Bilstein Sprint dampers

H&R heeft enkel maar 35/35 zeker, dus ik vermoed 35/35.

Comment

• Ziet er wel lager uit op foto:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL love Bekijk Berichten
                          Heeft iemand hier soms foto's van een zwarte e30 met bbs kruispaaks in zwart of nogaro?
                          Heb jij al iemand gevonden die je velgen wil herstellen ? Ik ben ook op zoek naar iemand.
                          Eventueel via pm.

Comment

• Na m'n examens zoek ik ze binnensteken bij ALU-velgrepair. Schijnt wel een goed adres te zijn. (http://www.alu-velgrepair.be/contact.html).

Comment

• is zeer goed gedaan daar,mijn petekind heeft daar zijn 18-ers RS velgen van zijne focus binnengedaan.Ze waren als nieuw als hij ze ging halen.
                              komt op +/- 360 euro voor 4 velgen, en zij halen de banden eraf en monteren ze ook daarna.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL love Bekijk Berichten
                                Na m'n examens zoek ik ze binnensteken bij ALU-velgrepair. Schijnt wel een goed adres te zijn. (http://www.alu-velgrepair.be/contact.html).
                                Ik heb mijn alpina velgen daar laten poederlakken. was een 440 euro dacht ik. Als je ziet hoe de velgen ervoor eruit zagen en nu ben ik erg tevreden. Die man heeft mij wel op voorhand gewaarschuwd dat hij ze niet meer 100% nieuw zou krijgen. Maja, wat wil je, ze waren 25 jaar oud en vol roest en krassen... Uiteindelijk zijn ze voor 95% zeker perfect.
                                The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                                BMW F10 520da 2012
                                MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                                BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                                Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                                VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Heb ook net velgjes daar binnengedaan. Setje om te herspuiten en rechten, en twee andere velgjes om te laten rechten.

Ook erg tevreden over die kerel, en de velgjes zien er top uit.

Comment

• Propere 320i pfl precies

Nog een

Comment

• Nice, die witte met zwarte BBS'en en een verlaging, dubbelle uitlaat, kuipzetelkes en na een tijdje een 25i

Comment

• Iemand die een idee heeft waar ik een how to kan vinden over het vervangen van de koppeling?

Vooral eigenlijk aantrekkoppels., de rest zal wel gaan zoals normaal zeker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Max Dish Bekijk Berichten
                                          Zo mooi!

Wat een model toch...

Comment

Working...