Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• en proficiat met de bijna koop dan he Maarten

Comment

• merci

Afwachten hoe het verder loopt.

Comment

• 911, hoe kut
        Ik weet dat ik echt enórm pissed zou zijn moest dat bij mij gebeuren, zeker als het al redelijk moeilijk is om een deftige te vinden
        Veel succes in de zoektocht naar een ander exemplaar!

Comment

• Moest ik een mail sturen naar onze BMW dealer met de vraag of ze iets zouden kunnen laten weten moest er een e30 binnenkomen (voor inruil oid), zouden ze daar rekening mee houden? Of is dit een dom idee?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk Berichten
            Moest ik een mail sturen naar onze BMW dealer met de vraag of ze iets zouden kunnen laten weten moest er een e30 binnenkomen (voor inruil oid), zouden ze daar rekening mee houden? Of is dit een dom idee?
            Dat kan je doen. Maar meestal zullen de echte goede gekocht worden door personeel die deze auto's dan zelf met winst verder verkopen
            Die letzten Worte ...
            ... eines Diesel-Fahrers:
            "Lieber tot, als Schwung verlieren"
            ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
            W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
            W201 BENZIN

Comment

• binnenkort komt er op E30.be waarschijnlijk wel een vrij goede sterlingsilbere 318is te koop met niet teveel km's.
              Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
              Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Nice, ik zal het in het oog houden

Eigenlijk heb ik totaal geen haast ofzo, maar toch heb ik telkens zo'n obsessief kantje dat bovenkomt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                  mooie touring heb je daar
                  tis mooi van ver maar ver van mooi maar handig is hij wel ,gisteren 8 banden in de koffer gestoken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                    binnenkort komt er op E30.be waarschijnlijk wel een vrij goede sterlingsilbere 318is te koop met niet teveel km's.

Ik heb ook interesse. Wanneer komt hij te koop en voor hoeveel?

Comment

• de jonge generatie gaat weer op e30 jacht zoals enkele jaren geleden dat het geval was

Comment

• Ik ben al 3 jaar op jacht :p

Maar laat ons hopen dat het nu gedaan is, al zal ik wel blijven kijken op kapaza enzo..

Comment

• Ja, het lijkt wel zo. Ik eigenlijk ook, maar bij mij zal het nog een paar jaar duren vooraleer er hier een 318is staat, misschien ooit.
                          Sterkte in ieder geval, NineEleven! 'k zou het zelf niet graag meemaken.

Comment

• Ik ben blijkbaar wel de enige die een 320i wil, de meesten een iS, zo ben ik toch nog een beetje uniek :p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
                              Ik ben blijkbaar wel de enige die een 320i wil, de meesten een iS, zo ben ik toch nog een beetje uniek :p

Waarom geen 323i of 325i ?

320i is imo de domste keuze, tenzij het plan is om hem helemaal te modden incl 325i blok om wat taks en verzekering te sparen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
                                Ik ben blijkbaar wel de enige die een 320i wil, de meesten een iS, zo ben ik toch nog een beetje uniek :p
                                Ik wil ook een 320i die 6 cylinders of nog liever een 325i
                                2012 E92 Bmw 335i DKG
                                1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten

320i is imo de domste keuze, tenzij het plan is om hem helemaal te modden incl 325i blok om wat taks en verzekering te sparen...
                                  323i die zijn toch vrij zeldzaam als ik mene pa moet geloven ?
                                  2012 E92 Bmw 335i DKG
                                  1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gebruiker67982 Bekijk Berichten

Als je in 2009 (2010) een E30 koopt, kies je tussen een 318is of een 325i, tenzij het motorisch gedeelte u niets zegt (maar daar is weinig kans voor op dit forum). Beiden van die zijn zeer verschillend, maar fun genoeg. Andere modellen zijn ook leuk, maar voor die 300 euro verschil zou ik dat niet laten.
                                    Ik zou kiezen voor een 320i.

en er zelf een m20b25 inleggen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten

Ik vond die 320i vlot genoeg. Even zalige klank en loopcultuur als de 325i, minder taks en verzekering.

True, die 325i is een pak sneller, en daar ga je nog meer plezier mee hebben. Maar om te beginnen is een 320i al mooi (waarom heb jij eerst een 318i en dan een 'is gekocht? ), nadien kan je nog overschakelen naar een 325i... of het blok gewoon switchen. Op zich heb je dan een nog interessantere wagen dan een 325i

Comment

• Ik ben voor het geluid van een 6 cilinder. Ik verkies een 6 cilinder boven 4 cilinder, omdat een iS het geluid van een 320i nu eenmaal niet kan evenaren. Laat mij dan maar rijden met een domme keuze, tzal wel met glimlach zijn

Comment

• dom dom, tis gewoon een kwestie van keuzes en prioriteiten.
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                          Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

Working...
                                          X