en proficiat met de bijna koop dan he Maarten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
911, hoe kut
Ik weet dat ik echt enórm pissed zou zijn moest dat bij mij gebeuren, zeker als het al redelijk moeilijk is om een deftige te vinden
Veel succes in de zoektocht naar een ander exemplaar!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk BerichtenMoest ik een mail sturen naar onze BMW dealer met de vraag of ze iets zouden kunnen laten weten moest er een e30 binnenkomen (voor inruil oid), zouden ze daar rekening mee houden? Of is dit een dom idee?
Comment
-
binnenkort komt er op E30.be waarschijnlijk wel een vrij goede sterlingsilbere 318is te koop met niet teveel km's.Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtenmooie touring heb je daar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichtenbinnenkort komt er op E30.be waarschijnlijk wel een vrij goede sterlingsilbere 318is te koop met niet teveel km's.
Ik heb ook interesse. Wanneer komt hij te koop en voor hoeveel?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk BerichtenIk ben blijkbaar wel de enige die een 320i wil, de meesten een iS, zo ben ik toch nog een beetje uniek :p
Waarom geen 323i of 325i ?
320i is imo de domste keuze, tenzij het plan is om hem helemaal te modden incl 325i blok om wat taks en verzekering te sparen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk BerichtenIk ben blijkbaar wel de enige die een 320i wil, de meesten een iS, zo ben ik toch nog een beetje uniek :p2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenWaarom geen 323i of 325i ?
320i is imo de domste keuze, tenzij het plan is om hem helemaal te modden incl 325i blok om wat taks en verzekering te sparen...2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gebruiker67982 Bekijk Berichten
Als je in 2009 (2010) een E30 koopt, kies je tussen een 318is of een 325i, tenzij het motorisch gedeelte u niets zegt (maar daar is weinig kans voor op dit forum). Beiden van die zijn zeer verschillend, maar fun genoeg. Andere modellen zijn ook leuk, maar voor die 300 euro verschil zou ik dat niet laten.
en er zelf een m20b25 inleggen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenWaarom geen 323i of 325i ?
320i is imo de domste keuze, tenzij het plan is om hem helemaal te modden incl 325i blok om wat taks en verzekering te sparen...
True, die 325i is een pak sneller, en daar ga je nog meer plezier mee hebben. Maar om te beginnen is een 320i al mooi (waarom heb jij eerst een 318i en dan een 'is gekocht? ), nadien kan je nog overschakelen naar een 325i... of het blok gewoon switchen. Op zich heb je dan een nog interessantere wagen dan een 325i
Comment
Comment