Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Op e30.be zijn er nu toch 2 of 3 die hun 320i op lpg hebben laten leggen. Eentje heeft wel nog maar 80k en automaat, dus dat was nog zeker de moeite.

Kan me niet herinneren dat er eentje met problemen zit.
    Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
    Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
      Ahnee, tmoet een kleintje zijn, die grote vind ik enkel knap op een PFL.
      Maar het is allemaal niet dringend, dusja..

Hoeveel vraag je voor zo 2 voorpinkers ? Mag ev via PM
      PM verstuurd. Als je nog zaken nodig hebt moet je het maar laten weten.

Oorspronkelijk geplaatst door Wouterr Bekijk Berichten
      E30-mannen! Klopt het dat je een 320i best niet op LPG legt? Had dat ergens gehoord, maar 'k wil toch nog eens bevestiging horen
      Waarom zou dat een probleem zijn? Zou gewoon geen installeren met een verdamper. Heb zelfs nog een tank liggen die mag geinstalleerd worden moest je intresse hebben. Is nog een hele tijd goed voor die moet herkeurd worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
        Waarom zou dat een probleem zijn? Zou gewoon geen installeren met een verdamper. Heb zelfs nog een tank liggen die mag geinstalleerd worden moest je intresse hebben. Is nog een hele tijd goed voor die moet herkeurd worden.
        Bedankt voor het aanbod, maar zonder e30 ga 'k die tank nog ff laten liggen

Dus bvb 320i touring op LPG en lichte vracht is te doen?

Comment

• Wouterr is goed bezig
          Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouterr Bekijk Berichten
            Bedankt voor het aanbod, maar zonder e30 ga 'k die tank nog ff laten liggen

Dus bvb 320i touring op LPG en lichte vracht is te doen?
            Ik wil u bij de tank een 320i touring geven ook als je wil Heb ik staan... Zit wel een 2.5 in, maar zo'n 2.0 blokje ligt er ook nog.

Achterbank is er al uit voor ombouw naar LV

Comment

• De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Cheapo 320i 4deurs met 15" BBSen.. 194dkm

Maarten, is de jouwe al betaald?
              Honda S2000 2002
              BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

• Bijna vergeten: én shadowline, én kofferspoiler, én Mtech 1 stuurtje
                Honda S2000 2002
                BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexis

Comment

• + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaphore Bekijk Berichten
                      Bijna vergeten: én shadowline, én kofferspoiler, én Mtech 1 stuurtje
                      En Tjoeningspook, tjoeningsraamopeners... Hoes over zetel dus kans is groot dat die beschadigd is. Geen mistlichten, geen servo, geen elec ruiten... Heel kaal model.

1300euro is teveel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaphore Bekijk Berichten
                        http://www.kapaza.be/Autos/BMW/23426..._E30_320i.html

Cheapo 320i 4deurs met 15" BBSen.. 194dkm

Maarten, is de jouwe al betaald?
                        Woensdag ga ik erom en zal hem dan betalen.
                        En neen, kga hem niet laten staan voor deze.
                        Er is zoveel aan vernieuwd waardoor ik zelf zou
                        Durven zeggen dat hij beter is dan de gemiddelde
                        E30 met 200k km.

Kzal wel eens goeie foto's posten als ik hem.

Comment

Ik wil u bij de tank een 320i touring geven ook als je wil Heb ik staan... Zit wel een 2.5 in, maar zo'n 2.0 blokje ligt er ook nog.

Achterbank is er al uit voor ombouw naar LV
                          Foto's, prijs, ...?

Comment

• Als er hier iemand standaard zetels in erg goeie staat zoekt, ik heb nog een setje in de weg staan.

Comment

ik zit in een jeugdbeweging en heb geen zin om daarvoor continu als werkpaard te rijden.
                              Herkenbaar!

ik heb nu geen idee over hoe die trekhaak eruit ziet, maar bout laten zitten en afkitten lijkt me een goede basis-oplossing te zijn.

Als er iemand eens oranje pinkers weet liggen of heeft liggen mag dat ook altijd eens laten weten, nu zijn het zwarte..
                              Dat zijn je voorste pinkerglaasje zeker? Moest je die zwarte wegdoen, duw ze dan in een envelopje richting mijn thuis, ik wil dat wel eens proberen op mijne.

Eveneens een spoiler zoals op geertt en bram hun E30
                              Hebben wij dezelfde spoilers? Meende dat bram een andere had?
                              Wilde in ieder geval nog zeggen dat de kont er zonder spoiler wel wat kaal uit ziet ja.

Comment

Foto's, prijs, ...?

Als die af is (zit nog niet volledig in elkaar) komt die een week te koop voor 2500euro denk ik. Auto is infeite al verkocht, maar daar ben ik nog niet volledig aan uit.

Is met td radiator (nieuw), bilstein ophanging met eibach veren en stabi achter, zimmermans, ...

Op die foto staat em zonder ophanging

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                                  Dat zijn je voorste pinkerglaasje zeker? Moest je die zwarte wegdoen, duw ze dan in een envelopje richting mijn thuis, ik wil dat wel eens proberen op mijne.

Hebben wij dezelfde spoilers? Meende dat bram een andere had?
                                  Wilde in ieder geval nog zeggen dat de kont er zonder spoiler wel wat kaal uit ziet ja.
                                  kga ze denk ik wel houden. om ze gewoon weg te geven kan ik ze Beter bijhouden en ev soms eens wisselen.

Ik dacht dezelfde spoilers ja, maar kzou nog eens goed moeten kijken..
                                  Hoeveel vraag je voor die standaard zetels?

Comment

Foto's, prijs, ...?
                                    Er is hier iemand goed bezig

Comment

maar daar ben ik nog niet volledig aan uit.

You know, you know you want that cabrioooo oh oh oh ooooooooo
                                      Honda S2000 2002
                                      BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

Als die af is (zit nog niet volledig in elkaar) komt die een week te koop voor 2500euro denk ik. Auto is infeite al verkocht, maar daar ben ik nog niet volledig aan uit.

Is met td radiator (nieuw), bilstein ophanging met eibach veren en stabi achter, zimmermans, ...

Op die foto staat em zonder ophanging
                                        Dit op LPG zie ik eigenlijk echt wel zitten, enige probleem is dat ik momenteel het budget niet heb om van kar te switchen

Comment

kga ze denk ik wel houden. om ze gewoon weg te geven kan ik ze Beter bijhouden en ev soms eens wisselen.

Ik dacht dezelfde spoilers ja, maar kzou nog eens goed moeten kijken..
                                          Hoeveel vraag je voor die standaard zetels?
                                          Een 30 EURO lijkt me zeer redelijk, gezien de staat.
                                          Als je wil trek ik eens foto's?

Comment

Working...
                                          X