Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• edittt

Comment

• wat is dat naast de e30?

Comment

• Normale prijs ? klik

Comment

• Ah, hier 10 euro minder

Klik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten

Is dat dit ?
            Dat zijn die ja.
            Mat kunststof, past wel bij de bumpers vind'k.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
              wat is dat naast de e30?
              Onze pa zijn speeltje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                Onze pa zijn speeltje.
                nu weet ik nog niks natuurlijk

Comment

• Ziet er iets Lotus Elan-achtigs uit

Comment

• alfa spider ?
                    2012 E92 Bmw 335i DKG
                    1991 E30 320i

Comment

• Niet te duur:

2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• tzal dikke rommel zijn want anders doe je die niet weg zo'n lage prijs

Comment

• Ik ben van plan om een bmw e30 te kopen (316 wellicht) maar nu had ik daar enkele vragen over.
                          Wat zijn de nadelen daarvan want gisteren zei iemand me dat dat niet zo slim is om te kopen omdat die snel 'verslijt'.
                          Hij zei iets over het stuur dat dit niet meer goed 'stuurt' na al die kilometers.
                          Klopt dat?

Nu is mijn vraag, wat zijn de grootste nadelen van zo'n auto (behalve het verbruik dan)

Comment

• zever van dat stuur

@NineEleven, wie wil er nu een 316i automaat?
                            Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                            Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                              zever van dat stuur

@NineEleven, wie wil er nu een 316i automaat?
                              geen enkele liefhebber wrs. maar dan nog, als deze effectief zo weinig km heeft en zich in goede staat bevindt vang je er toch nog 1000€ mee denk ik

Comment

nu weet ik nog niks natuurlijk

Triumph gok ik.

Comment

geen enkele liefhebber wrs. maar dan nog, als deze effectief zo weinig km heeft en zich in goede staat bevindt vang je er toch nog 1000€ mee denk ik
                                  Koop hem dan en bied hem aan voor 1000euro, eens zien hoeveel reactie daar op komt. Op zich wel geen slechte koop die bakjes met automaten. Geen kat die het wil, terwijl het heus zo erg niet is. Past natuurlijk wel beter in een E32 of E34.

Oorspronkelijk geplaatst door clio16v Bekijk Berichten
                                  Ik ben van plan om een bmw e30 te kopen (316 wellicht) maar nu had ik daar enkele vragen over.
                                  Wat zijn de nadelen daarvan want gisteren zei iemand me dat dat niet zo slim is om te kopen omdat die snel 'verslijt'.
                                  Hij zei iets over het stuur dat dit niet meer goed 'stuurt' na al die kilometers.
                                  Klopt dat?

Nu is mijn vraag, wat zijn de grootste nadelen van zo'n auto (behalve het verbruik dan)
                                  Wss gewoon de topmounts die versleten waren. Is bij ieder model hetzelfde. De M40 heeft wel het nadeel dat de distributieriem toch iedere 40 000km mag vervangen worden. Om de 2 beurten spanrollen. Op zich geen grote kost als je het zelf doet, maar als je dat niet zelf kan... En ook, als je wat km's rijd, is dat toch enorm snel dat dat moet gebeuren.

316 op zich is een M10B18, die hebben zo goed als geen problemen. Automatische choke laat het soms wel afweten.

Comment

Er zijn ook liefhebbers die graag eens met een automaat rijden hoor
                                    Heb een korte tijd een 318i automatic gehad en dat was best chill rijden.
                                    Zie niet in waarom je pas een 'liefhebber' zou zijn als je enkel manuele bakken koopt.

Als er niemand geïnteresseerd is, doet hij zijn prijs naar beneden, simpel toch? Kan zijn dat die nog goed in orde is.
                                    Honda S2000 2002
                                    BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tato Bekijk Berichten
                                      Triumph gok ik.
                                      Klopt ja, een Spitfire.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaphore Bekijk Berichten
                                        Er zijn ook liefhebbers die graag eens met een automaat rijden hoor
                                        Heb een korte tijd een 318i automatic gehad en dat was best chill rijden.
                                        Zie niet in waarom je pas een 'liefhebber' zou zijn als je enkel manuele bakken koopt.

Als er niemand geïnteresseerd is, doet hij zijn prijs naar beneden, simpel toch? Kan zijn dat die nog goed in orde is.
                                        316i is wat zwak voor een automaat denk ik en daarbij is een e30 liefhebber meestal een sportieve rijder en zal dus een manuele verkiezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                                          Koop hem dan en bied hem aan voor 1000euro, eens zien hoeveel reactie daar op komt.
                                          waar slaat dit nu weer op

Comment

Working...
                                          X