edittt
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
Is dat dit ?
Mat kunststof, past wel bij de bumpers vind'k.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtenwat is dat naast de e30?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenOnze pa zijn speeltje.
Comment
-
-
-
Ik ben van plan om een bmw e30 te kopen (316 wellicht) maar nu had ik daar enkele vragen over.
Wat zijn de nadelen daarvan want gisteren zei iemand me dat dat niet zo slim is om te kopen omdat die snel 'verslijt'.
Hij zei iets over het stuur dat dit niet meer goed 'stuurt' na al die kilometers.
Klopt dat?
Nu is mijn vraag, wat zijn de grootste nadelen van zo'n auto (behalve het verbruik dan)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichtenzever van dat stuur
@NineEleven, wie wil er nu een 316i automaat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtennu weet ik nog niks natuurlijk
Triumph gok ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtengeen enkele liefhebber wrs. maar dan nog, als deze effectief zo weinig km heeft en zich in goede staat bevindt vang je er toch nog 1000€ mee denk ik
Oorspronkelijk geplaatst door clio16v Bekijk BerichtenIk ben van plan om een bmw e30 te kopen (316 wellicht) maar nu had ik daar enkele vragen over.
Wat zijn de nadelen daarvan want gisteren zei iemand me dat dat niet zo slim is om te kopen omdat die snel 'verslijt'.
Hij zei iets over het stuur dat dit niet meer goed 'stuurt' na al die kilometers.
Klopt dat?
Nu is mijn vraag, wat zijn de grootste nadelen van zo'n auto (behalve het verbruik dan)
316 op zich is een M10B18, die hebben zo goed als geen problemen. Automatische choke laat het soms wel afweten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtengeen enkele liefhebber wrs. maar dan nog, als deze effectief zo weinig km heeft en zich in goede staat bevindt vang je er toch nog 1000€ mee denk ik
Heb een korte tijd een 318i automatic gehad en dat was best chill rijden.
Zie niet in waarom je pas een 'liefhebber' zou zijn als je enkel manuele bakken koopt.
Als er niemand geïnteresseerd is, doet hij zijn prijs naar beneden, simpel toch? Kan zijn dat die nog goed in orde is.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaphore Bekijk BerichtenEr zijn ook liefhebbers die graag eens met een automaat rijden hoor
Heb een korte tijd een 318i automatic gehad en dat was best chill rijden.
Zie niet in waarom je pas een 'liefhebber' zou zijn als je enkel manuele bakken koopt.
Als er niemand geïnteresseerd is, doet hij zijn prijs naar beneden, simpel toch? Kan zijn dat die nog goed in orde is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenKoop hem dan en bied hem aan voor 1000euro, eens zien hoeveel reactie daar op komt.
Comment
Comment