Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk Berichten
    Het probleem is dat men broer 20 is en die kerel heeft nog altijd geene auto want hij geeft zen geld liever uit aan bier en sigaretten en omdat hij het dan ook nog eens geweldig slecht op school doet wilt pa hem geene auto kopen.
    Dus kan ik toch moeilijk als 15 jarig ventje met eene auto afkomen.
    Ik had al gedacht om men broer nu even met eene e30 te laten rondrijden om hem dan af te kopen binnen 3 jaar maar dat zou die auto nooit overleven en dat zou zonde zijn
    U pa wil hem gene GEVEN
    Niemand die daar iets kan van zeggen als e dat me uw eigen geld KOOPT denk ik dan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
      U pa wil hem gene GEVEN
      Niemand die daar iets kan van zeggen als e dat me uw eigen geld KOOPT denk ik dan?
      pfff dan moet ik gaan werken enzo
      maar als ik mene dax heb en ik verkoop die als ik mene e30 wil gaan kopen heb ik mischien wel al een paar spaarcentjes.
      2012 E92 Bmw 335i DKG
      1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
        Laat het mij eens weten.
        Vertrek je dan uit Gent?
        Indien ja, dan probeer ik wel in Gent te geraken. Tenzij je ergens dichter bij regio kortrijk moet passeren.
        25€ zeker om als passier mee te gaan op ecuyers?
        Oei, Als 'k ga komt m'n vriendin sowieso mee... je moet dus wel in Ecuyers zien te geraken dan...

Maar 't is daar wel de moeite hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
          Oei, Als 'k ga komt m'n vriendin sowieso mee... je moet dus wel in Ecuyers zien te geraken dan...

Maar 't is daar wel de moeite hoor.
          Oei, i think that 's not an option.

Thanks anyway

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten

Al veranderd van gedacht?
            Nou, die blauwe is wel èrg knap!
            Gelijk die van Sam325, die vind'k ook echt in orde, en zo ken'k er nog wel enkele.
            Maar ik blijf een facelift met exact dezelfde aanpassingen net iets mooier vinden.

En een èn pfl èn cabrio E30, dat moet zowat de lelijkste E30-combo zijn die je kan nemen vind ik.

Comment

• edit: ohja, kheb nog een logo liggen voor vooraan
              Last edited by ; 17/02/2010, 16:31.

Comment

• Tjoeningpot

achterwielaandrijving

Comment

• Comment

• bij meeusen kalmthout ging er tvv haiti een mint 320i onder de hamer, oldtimer
                    heeft 3000 opgebracht, meeusen verwachte er meer van

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                      bij meeusen kalmthout ging er tvv haiti een mint 320i onder de hamer, oldtimer
                      heeft 3000 opgebracht, meeusen verwachte er meer van
                      Die staat nu te koop voor 5 of 5500 op kapaza.

Comment

• heb je de link ergens ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                          Die staat nu te koop voor 5 of 5500 op kapaza.
                          2000€ winst op kap van Haïti, nice
                          AutoMinded.be

Comment

• ik wast ook aan't denken

Comment

heb je de link ergens ?

Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
                              2000€ winst op kap van Haïti, nice
                              Denk niet dat die 5k gaat krijgen hoor. Het is een 320i die nu toch eens volledig kaal staat... Is wel knap hoe alles in nieuwstaat is, maar om daarvoor 5k te geven voor een wagen die niks van optie's heeft

Comment

• straf trouwens dat bij zo'n dealer, auto was piekfijn + ik verwacht dat er nog garantie en alles opzat
                                een e30 'maar' 3000 haalt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                                  http://www.kapaza.be/Autos/BMW/24342..._E30_320i.html

Denk niet dat die 5k gaat krijgen hoor. Het is een 320i die nu toch eens volledig kaal staat... Is wel knap hoe alles in nieuwstaat is, maar om daarvoor 5k te geven voor een wagen die niks van optie's heeft
                                  tnx !

heeft wél servo, toch belangrijk

Comment

straf trouwens dat bij zo'n dealer, auto was piekfijn + ik verwacht dat er nog garantie en alles opzat
                                    Is toch al een mooi bedrag. Uiteindelijk is het een 4deurs, VFL, 320i, kaal, ... Allemaal zaken die niet boven op de meeste hun verlanglijstje staan.

Denk niet dat die kerel er veel meer voor gaat krijgen, of er moet een zot zijn... In ieder geval kan je wel goed over de prijs onderhandelen, gezien je weet wat die betaald heeft.

Nogal straf ook dat die zelfs de foto's gebruikt van op de veiling

Als ik mij niet vergis is die wagens trouwens ook altijd bij de dealer onderhouden geweest.

Is van de eerste eigenaar.

Auto is idd een pareltje. IS van een oudere man die zen wagen heel goed verzorgde.
                                    Telkens als die auto in de regen buiten kwam werd die daarna afgezeemd in de garage. Is dus echt maniakaal onderhoduen geweest. Maar voor de rest is het wel een platte 320i 4-deurs.
                                    Dus als je het zo beziet is die best we prijzig.

Aan de andere kant koop je voor weinig geld een auto die bijna nieuw is en waarbij je geen bijna geen rijtaks moet betalen mits die oldtimer is (1985)
                                    Stond origineel te koop voor 3750euro bij BMW, via Haiti wouden ze 5000 krijgen. Ik denk dus dat die kerel die hem verkoopt dat weet en ook overtuigd is dat die makkelijk voor dat geld verkocht gaat worden.

Comment

straf trouwens dat bij zo'n dealer, auto was piekfijn + ik verwacht dat er nog garantie en alles opzat
                                      't Zal wellicht niet genoeg bekend gemaakt geweest zijn ... Voor veel mensen is dat ook gewoon een oude BMW, en zodus heeft iemand een koopje kunnen doen.
                                      AutoMinded.be

Comment

• ik vind het een pracht e30, zoals hij daar staat wil ik hem wel

Comment

ik vind het een pracht e30, zoals hij daar staat wil ik hem wel
                                          Persoonlijk vind ik die ook superknap. Maar ik heb het altijd al moeilijk gehad met veel te betalen voor een wagen ook al kan dat op het eind van de rit goedkoper uitkomen

Een 323i had toch beter geweest, is toch waardevaster. Het grootste probleem ook in mijn ogen is dat deze vooral duur gaat omdat die weinig km's heeft. Dus iedere km die je dan doet, is een waardevermindering van de wagen.

Heb je er bvb een ongeluk mee, ga je ook amper wat krijgen. Wie zoekt er een 2liter M20? Heb er zelf meerdere liggen, en echt goed in de markt ligt dat niet.

Maar, succes met de aankoop in ieder geval!

Comment

Working...
                                          X