Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
    Blijven zagen. Ik heb dat ook gedaan. Ik mocht eerst geen auto kopen omdat ik het niet echt nodig had.. Blijven over vertellen dat ik er zo zot van was en de dag ik naar mijn huidige was gaan kijken niet gestopt met erover te praten. Dan zagen ze dat ik er echt wel enorm zot van was. En nu staat hij hier in de garage

Lpg Eruit zwieren en verkopen é :p
    Deftige Lpg-installaties bestaan toch ook?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
      Blijven zagen. Ik heb dat ook gedaan. Ik mocht eerst geen auto kopen omdat ik het niet echt nodig had.. Blijven over vertellen dat ik er zo zot van was en de dag ik naar mijn huidige was gaan kijken niet gestopt met erover te praten. Dan zagen ze dat ik er echt wel enorm zot van was. En nu staat hij hier in de garage
      Ze weten ook dat ik er zot van ben en zijn er mee akkoord dat ik er een mag kopen. probleem is dat we geen 3 auto's gaan inschrijven thuis. De Freelander moet buiten maar heeft een lekkende koppakking en mist aandrijving op de achterwielen. Dus onverkoopbaar, de megane zou dan gezinswagen worden en de bmw mijn daily. De megane verkopen zou het beste zijn maar mijn zus is echter aan het leren rijden en dat gaat niet met de bmw gebeuren en ook niet met de Freelander want dat is een kutbak.

ik weet niet of je het begrijp want het is nogal een rare situatie

Nu wil ik die bmw kopen en gewoon hier neerzetten totdat er een oplossing is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door clio16v Bekijk Berichten
        Deftige Lpg-installaties bestaan toch ook?
        tuurlijk, maar aangezien hij geen LPG wou ..

Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
        Ze weten ook dat ik er zot van ben en zijn er mee akkoord dat ik er een mag kopen. probleem is dat we geen 3 auto's gaan inschrijven thuis. De Freelander moet buiten maar heeft een lekkende koppakking en mist aandrijving op de achterwielen. Dus onverkoopbaar, de megane zou dan gezinswagen worden en de bmw mijn daily. De megane verkopen zou het beste zijn maar mijn zus is echter aan het leren rijden en dat gaat niet met de bmw gebeuren en ook niet met de Freelander want dat is een kutbak.

ik weet niet of je het begrijp want het is nogal een rare situatie

Nu wil ik die bmw kopen en gewoon hier neerzetten totdat er een oplossing is.
        Ksnap het ongeveer :p

Bij mij staat hij ook nog enkele maanden in de garage wegens geen rijbewijs. Het is dan wel nog lastiger om er niet met te rijden als hij er staat, maar dan ben je toch zeker dat het de uwe is. Doen zou ik zeggen !

Comment

• Hoeveel vraagt 'm ervoor?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
            Hoeveel vraagt 'm ervoor?
            bieden vanaf 3500 zegt hij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
              Damn da's veel, niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                Damn da's veel, niet?
                in de staat waarin deze zich bevind vind ik van niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                  Ga 'm dan maar snel gaan halen...

Enige jammere is wel die LPG installatie...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                    Damn da's veel, niet?
                    Tuurlijk is dat teveel.

Comment

• Vandaag in total bmw een artikel over de E21 lijkt mij wel een leuk alternatief voor een E30 alleen denk ik dat de betrouwbaarheid wel een pak minder is
                      2012 E92 Bmw 335i DKG
                      1991 E30 320i

Comment

• De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Is dat een correcte prijs voor die auto?

Comment

• Check-box binnen: voor controle motorolie, ruitenwisservloeistof, pinkers, lichten, .. Een optie die vele nieuwe wagens nog niet hebben!
                          wa ne zever een bmw is gewoon niet te vergelijken met een merk dat niet tot de "hogere klasse" behoord, zelfs een oude.
                          En volgens mij heeft zowat elke auto dat nu, behalve de Aixam en dergelijke

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gl3nn Bekijk Berichten
                            http://www.kapaza.be/Autos/BMW/24895..._E30_320i.html

Gezien de staat (wel beoordeling tov de foto's) denk ik wel dat ge daarmee niet in de zak gezet zijt. Als die daarvoor gekeurd komt. Wel kaal model, maar vind hem wel enorm knap staan. Denk wel dat ge er nog wat vanaf krijgt.

Trekhaak is niet origineel, dus wel eens onder de bekleding in de koffer kijken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                              Tuurlijk is dat teveel.
                              Vind ik ook, hij is niet origineel en er zit LPG in

Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk Berichten
                              Vandaag in total bmw een artikel over de E21 lijkt mij wel een leuk alternatief voor een E30 alleen denk ik dat de betrouwbaarheid wel een pak minder is
                              Ik vind een E21 in veel gevallen zelfs knapper, betrouwbaarheid is op zich niet slecht denk ik, wel zijn ze nog ouder natuurlijk, zoals ik al zei een maat heeft een E21 318i, ondertussen al 1,5 jaar denk ik, die rijdt daar echt wel heel sportief mee en buiten een kapotte motorsteun en de laatste tijd wat olieverbruik kan ik me niet echt iets noemenswaardig herinneren. Wel is het weggedrag wel erg ouderwets als ze standaard zijn: overdreven overhellen, iets meer onderstuur dan je zou willen soms en ook vrij gemakkelijk overstuur, heel zwaar stuur en niet echt direct vind ik. Naar het schijnt zit daar het grote verschil met de E30, ik zou het niet weten want heb alleen ervaring met een E21.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wsam Bekijk Berichten
                                wa ne zever een bmw is gewoon niet te vergelijken met een merk dat niet tot de "hogere klasse" behoord, zelfs een oude.
                                En volgens mij heeft zowat elke auto dat nu, behalve de Aixam en dergelijke
                                Toch grappig hoe mensen kunnen overdrijven met opties om hun auto te verkopen e

Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                                Gezien de staat (wel beoordeling tov de foto's) denk ik wel dat ge daarmee niet in de zak gezet zijt. Als die daarvoor gekeurd komt. Wel kaal model, maar vind hem wel enorm knap staan. Denk wel dat ge er nog wat vanaf krijgt.

Trekhaak is niet origineel, dus wel eens onder de bekleding in de koffer kijken.
                                Bedankt voor de info Ik vond dus ook dat die er nog goed uit zag zo op foto bekeken. Het leek mij ook nog een redelijke prijs, niet dat ik iets van de gangbare prijzen ken. Maar het valt mij op dat mensen de laatste tijd denken dat hun E30 goud waard is, als ik de prijzen soms bekijk

Comment

Maar het valt mij op dat mensen de laatste tijd denken dat hun E30 goud waard is, als ik de prijzen soms bekijk
                                  Das een feit Ge kunt al 3000euro vragen voor een knap exemplaar en het kan nog zijn dat ze het verdacht weinig vinden...

Hoe prachtig die wagens ook zijn, het is en blijft een oude bak uiteindelijk. Er zijn er genoeg van gemaakt ook...

Voor een knap exemplaar mag je al wat meer geven, maar kvind dat er veel echt overdrijven. Nu, mij niet gelaten, ben toch van plan om er nog 2 weg te doen, dus tegen dan ga ik er mss 10k voor beiden krijgen

Comment

• Dan verkoopt gij uwe maar voor een appel en een ei he

Comment

Voor die prijs zou'k hem niet laten staan.

Comment

ook al naar zitten kijken, knap exemplaar. Moest ik er nog geen hebben ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                                          Voor die prijs zou'k hem niet laten staan.
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
                                          ook al naar zitten kijken, knap exemplaar. Moest ik er nog geen hebben ...
                                          Moest ik niet zoveel km's doen en niet al een auto hebben, dan direct!
                                          Nu ik zou em wel kunnen kopen maar dan nog eens taks, verzekering, benzine vooral
                                          Een auto is om mee te rijden, niet om stil te staan

en daar twijfel ik dus aan, budget is er pas in de zomervakantie terug en triest om een auto zo lang stil te laten staan in Maarten zijn geval is dit natuurlijk anders e

Comment

Working...
                                          X