Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• begrijp ik wel. Langs de andere kant, als een auto proper binnen staat kan dat geen kwaad ofzo é

(ik probeer maar te overtuigen :p)

Comment

• Ik ben op zoek naar polyester deuren voor een coupé. Als iemand weet waar je daar kan aangeraken...

Comment

• Moest je echt niets vinden dan ken'k nog wel iemand die dat kan maken. Maar dan moeten we eerst een voorbeeld hebben waarvan we een mal kunnen maken. Doordat er een mal gemaakt moet worden voor maar 2 deuren loopt die prijs natuurlijk snel hoog op...

Comment

• waarom heb je dat nodig feitelijk?

Comment

• dat wil ik ook weten :p
            (gewicht verminderen?)

Comment

• Gewicht verminderen uiteraard.

Comment

• Ohja, voor een circuit-E30, niet voor mijn berline..

Comment

• En ben ook op zoek naar een E30 van die 25 jaar of ouder is die gekeurd kan worden

Comment

• Gaat ge een E30 strippen om als trackdaywagen te gebruiken ?
                    2012 E92 Bmw 335i DKG
                    1991 E30 320i

Comment

• niet ik zelf. Wel iemand anders, zoekt nog enkele onderdelen zoals die deuren. De rest is al gedaan. Hoplelijk kan ik er ooit ook mee rijden.

Comment

• zo'n metalen deur is toch wel leuk als bescherming niet? en btw, als het om een hobbyproject gaat maken die enkele kilo's ook niet uit imo

Comment

• tis voor de hobby maar er worden wel echt races mee gereden dus maakt toch wel wat uit hoor

Comment

• ik krijg juist bekans een hartaanval, de advertentie is verwijderd van de is. Ik kwaad naar mij pa gebelt want hij ging alles regelen (aan een slakkentempo). Hij heeft dan de verkoper gebelt en die wist ons te zeggen dat hij de auto nog heeft maar hem niet meer verkoopt. De e30 koop die hij op het oog had is niet doorgegaan en kan hij zijn auto niet missen.. Ik ben al blij dat de wagen niet verkocht was want dan ging ik echt door het lint Dus ik kan weer wachten he als hij weer te koop staat ga ik het wel zelf regelen want mijn pa is daar zo laks in, echt niet normaal..

Comment

• Die verkoper speelt precies gewoon met uw voeten
                              Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                              Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                                Die verkoper speelt precies gewoon met uw voeten
                                daar lijkt het wel op, maar deze keer was er nog niets geregeld. Maar het is toch logisch dat hij eerst een andere auto moet hebben voordat hij deze kan verkopen..

Comment

• ja, maar langs de andere kant.. Als ge iets verkoopt moet ge eerste wat nadenken é ..

Ik zou zo snel mogelijk iets tekenen als hij hem terug verkoopt..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
                                    ja, maar langs de andere kant.. Als ge iets verkoopt moet ge eerste wat nadenken é ..

Ik zou zo snel mogelijk iets tekenen als hij hem terug verkoopt..
                                    Hij zet hem gewoon te koop omdat hij ervanuit ging dat hij een andere ging kopen.
                                    Als ik een voorschot van 100€ betaal ben ik dat toch kwijt want een rechtzaak daarvoor aanspannen..

Comment

• Zo mottig Nineeleven.

Comment

• + YouTube Video
                                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Thahaha

En dan vooraan van die ienimienie kroonkurkjes..

Comment

Working...
                                          X