Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Moest je echt niets vinden dan ken'k nog wel iemand die dat kan maken. Maar dan moeten we eerst een voorbeeld hebben waarvan we een mal kunnen maken. Doordat er een mal gemaakt moet worden voor maar 2 deuren loopt die prijs natuurlijk snel hoog op...
ik krijg juist bekans een hartaanval, de advertentie is verwijderd van de is. Ik kwaad naar mij pa gebelt want hij ging alles regelen (aan een slakkentempo). Hij heeft dan de verkoper gebelt en die wist ons te zeggen dat hij de auto nog heeft maar hem niet meer verkoopt. De e30 koop die hij op het oog had is niet doorgegaan en kan hij zijn auto niet missen.. Ik ben al blij dat de wagen niet verkocht was want dan ging ik echt door het lint Dus ik kan weer wachten he als hij weer te koop staat ga ik het wel zelf regelen want mijn pa is daar zo laks in, echt niet normaal..
daar lijkt het wel op, maar deze keer was er nog niets geregeld. Maar het is toch logisch dat hij eerst een andere auto moet hebben voordat hij deze kan verkopen..
ja, maar langs de andere kant.. Als ge iets verkoopt moet ge eerste wat nadenken é ..
Ik zou zo snel mogelijk iets tekenen als hij hem terug verkoopt..
Hij zet hem gewoon te koop omdat hij ervanuit ging dat hij een andere ging kopen.
Als ik een voorschot van 100€ betaal ben ik dat toch kwijt want een rechtzaak daarvoor aanspannen..
Comment