best goed!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
En een vraagje: tis een detail, maar ktwijfel er over.
Rond de koplampen heb je ringen die nu zilver zijn en die aan het afschilferen zijn. Ik wil die eens opnieuw spuiten, maar twijfel of ik ze weer zilver of gewoon zwart zou doen.. Dan vallen ze helemaal niet op.. Wat vinden jullie ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk BerichtenEn een vraagje: tis een detail, maar ktwijfel er over.
Rond de koplampen heb je ringen die nu zilver zijn en die aan het afschilferen zijn. Ik wil die eens opnieuw spuiten, maar twijfel of ik ze weer zilver of gewoon zwart zou doen.. Dan vallen ze helemaal niet op.. Wat vinden jullie ?
Comment
-
-
nope!
Die voorste dingen afhalen (plastiek clipjes bovenaan en 1 schroefje tussen de spijlen) en dan kan je die ringen er gewoon afklikken.
Ik heb ze proberen te kuisen, maar is idd gewoon afgeschilfert denk ik. Persoonlijk zou ik ze in het zilver doen. Het is toch een verschil als je naar de neus kijkt, vooral als ie in de zon staatOorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Wel overpriced en bagger van die deuk..1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenDe kleur van Jan zijn M3 GT misschien?
Comment
Comment