Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 14"

15"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
      350€ voor de 15" bedoel ik hé (voor die prijs wil ik dan ook wel een perfecte set)
      Tezien welke banden erop liggen.

Comment

• Dus, 't is veels te duur? Pfff...

Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
        Tezien welke banden erop liggen.
        Zgan banden staat er in de mailcorrespondentie...

Bon, als iedereen hier zegt dat het te duur is, dan kan ik het maar beter laten...

Comment

• 14" hoort niet onder een E30. Als je het goed wilt doen moet je 15" steken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
            14" hoort niet onder een E30. Als je het goed wilt doen moet je 15" steken.
            En zeg mij dan eens waar ik ze kan vinden, voor een correcte prijs. Want zo voor de hand liggend is dat toch niet...

Comment

• Ik zal er u halen in DE
              Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
              Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                Ik zal er u halen in DE
                Ik was al aan't kijken op ebay.de, maar da's zo'n kloterij hè. Dan moet ge altijd liggen bieden, of iemand die 'sofort kaufen' aanbiedt. En dan begint de zever weer met geld overschrijven, opsturen, ...
                Liever gaan kijken, betalen en wegwezen.

Wat zou ne normale prijs zijn moest ik er in DE vinden...?

Comment

• wat Gio zegt.
                  Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nathan_N Bekijk Berichten
                    Dus, 't is veels te duur? Pfff...

Zgan banden staat er in de mailcorrespondentie...

Bon, als iedereen hier zegt dat het te duur is, dan kan ik het maar beter laten...
                    Jouw advertentie is 14", dus 350 is sowieso te duur, die 'tezien welke banden erop liggen' slaat op 350euro voor 15".

Comment

• Ik vind toch niet dat het opgaat wat jullie zeggen. Om te beginnen moet ik er dan al vinden op ebay.de die mij aanstaan (algemene staat, goei banden ed). Daarenboven kan ik ze niet zien en is't blindelings kopen + transportkosten.

Dikwijls vind ik wel velgen ofwel helemaal afgeleefd en super goedkoop, of anders een redeljike prijs (350 euro), maar dan zonder transportkosten en met versleten banden... 't Is nu niet dat er zo'n groot aanbod is aan deftige velgen met deftige banden met 4-gaats...

Comment

• Ga maar voor 16"

Comment

Ik vind toch niet dat het opgaat wat jullie zeggen. Om te beginnen moet ik er dan al vinden op ebay.de die mij aanstaan (algemene staat, goei banden ed). Daarenboven kan ik ze niet zien en is't blindelings kopen + transportkosten.

Dikwijls vind ik wel velgen ofwel helemaal afgeleefd en super goedkoop, of anders een redeljike prijs (350 euro), maar dan zonder transportkosten en met versleten banden... 't Is nu niet dat er zo'n groot aanbod is aan deftige velgen met deftige banden met 4-gaats...
                          Als je ze nu vanavond wilt, gaat die vlieger inderdaad nu niet op.

Geef me 2 a 3 weken en ik vind je 2 14" BBS sets incl. banden en maak er zelf nog 100euro winst op.

Succes met je zoektocht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                            Als je ze nu vanavond wilt, gaat die vlieger inderdaad nu niet op.

Geef me 2 a 3 weken en ik vind je 2 14" BBS sets incl. banden en maak er zelf nog 100euro winst op.

Succes met je zoektocht.
                            't Is niet dat die kerel 500 in zijn advertentie zet, dat ik dat ook daadwerkelijk zou betaald hebben. We hadden een akkoord voor 390 euro, wat dan in feite 40 euro 'te veel' zou zijn + het feit dat het dan één maatje kleiner is...

14" of 15", de kassen zitten toch niet mooi vol en ik ben niet van plan te verlagen, dus zoveel zal het wel allemaal niet geven, toch niet voor mij. Als die sierdeksels er maar al af zijn

Comment

• 14" zijn veel makkelijker te vinden want niemand wil die + de wand van de band is hoger dus trager en onstabieler in bochten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                                14" zijn veel makkelijker te vinden want niemand wil die + de wand van de band is hoger dus trager en onstabieler in bochten.
                                In ons belgenlandje zijn er toch niet zo zot veel in de aanbieding denk ik.
                                Akkoord dat die velgen kleiner zijn, en dus de band op zich groter en dat daaruit onstabieler/trager gedrag voorkomt, maar die kar is 22 jaar oud. Als ik wil scheuren, had ik sowieso dat niet gekocht

't Is een beetje hoe je het bekijkt hè. Moest het dan nog een 320 zijn (nog zo'n eeuwige discussie), dan had het misschien wel gemogen. Velen zeggen: " 't is maar nen 318", dus dan mogen het ook 'maar' 14"ers zijn

Comment

• Ik heb nog een set 14" in mijn tuin liggen.
                                  1991 BMW E30 318is

Comment

• Wat zouden jullie nog geven voor een LPG-installatie van een M20? (dus voor in een E30/34)

edit: 80l-tank

Comment

• Vandaag de -jawel- 14" BBS'jes gestoken, type-aanduiding op de koffer eraf gehaald, achterlichten rood gespoten (pinkers alleen eigenlijk) & een chrome tipje aan de uitlaat gemonteerd.

En dat allemaal tijdens de uren, droomjob

Comment

Vandaag de -jawel- 14" BBS'jes gestoken, type-aanduiding op de koffer eraf gehaald, achterlichten rood gespoten (pinkers alleen eigenlijk) & een chrome tipje aan de uitlaat gemonteerd.

En dat allemaal tijdens de uren, droomjob
                                        Wa doe jij van werk?
                                        1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
                                          Wa doe jij van werk?
                                          Verkoper in een motorzaak
                                          Vandaar dat ik hier ook al het materiaal bij de hand heb.

Comment

Working...
                                          X