Vaak ja. Mss omdat mensen die meer als 'werkpaard' gebruikten en dus vierwielaandrijving en veel plaats wel konden gebruiken..
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
ix in coupé is idd zeldzaam.
Mtechstuur rijdt echt wel pakje leuker dan standaard. Ligt beter in de handOorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenHet valt mij op dat die 325ix'en bijna allemaal breaks zijn .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
Kheb ook zo'n stuur liggen maar twijfel om het te monteren..
@ NineEleven: zou je echt een iX overwegen ? of een bauer ?
25i zou wel nice zijn, al zou ik het nooit doen icm met met vierwielaandrijving, touring of bauer ..
Die Bauer die ik postte is echt wel een perfecte cruisebakBeige leder icm met de blauwe buitenkleur
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk BerichtenBlauw/beige is niet meteen mijn smaak.. maar wel propere E30 idd.
Die zwarte hierboven is ook niet echt mijn ding. Pinkers, geen shadowline, velgen die iets te modern zijn..2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Ik heb ook chromeline en vind het soms ook nog wel meevallen. Maar op een 3-deurs vind ik het al meteen een stuk minder ..
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenDe velgen kan ik wel inkomen ik zie ook liever bbs'en maar ik vind die chrome line wel iets hebben
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk BerichtenIk heb ook chromeline en vind het soms ook nog wel meevallen. Maar op een 3-deurs vind ik het al meteen een stuk minder ..
Tzijn BBS'en2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk BerichtenIk heb ook chromeline
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenDie ziet er nog zéér goed uit, en prijs is ook niet overdreven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenGewoon wachten tot hij nog eens op kapaza verschijnt of ik een telefoontje krijg
En 2500€ is bijna een koopje te noemen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichtennice.
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
Comment