Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vaak ja. Mss omdat mensen die meer als 'werkpaard' gebruikten en dus vierwielaandrijving en veel plaats wel konden gebruiken..

Comment

• ix in coupé is idd zeldzaam.

Mtechstuur rijdt echt wel pakje leuker dan standaard. Ligt beter in de hand
      Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
      Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Ik heb nu een momo stuur steken. Dus kweet niet wat nu het beste is..

Comment

• Bij mij staat er een gewoon standaard stuurtje in. En als je die prijzen van de MTech (II) sturen dan bekijkt, zal het ook nog wel even zo blijven

Comment

• Iemand een idee waar je een shitload aan informatie kan vinden over de M-tech uitvoeringen van de E30?

Comment

• wat moet je weten? e30.de is zo ongeveer de beste bron die ik ken
              Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
              Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
                Het valt mij op dat die 325ix'en bijna allemaal breaks zijn .
                hier heeft ooit eens een zilver 325ix break automaat met airco, kompleet origineel te koop gestaan voor 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten

Kheb ook zo'n stuur liggen maar twijfel om het te monteren..

@ NineEleven: zou je echt een iX overwegen ? of een bauer ?
                  25i zou wel nice zijn, al zou ik het nooit doen icm met met vierwielaandrijving, touring of bauer ..
                  Een iX zou me zeker niet tegenhouden en een bauer evemin. Ik heb niet echt een voorkeur, als het maar een e30 is met 6 cilinder of een 318is

Die Bauer die ik postte is echt wel een perfecte cruisebak Beige leder icm met de blauwe buitenkleur

Comment

• Wat een prachtige e30 !

2012 E92 Bmw 335i DKG
                    1991 E30 320i

Comment

• Blauw/beige is niet meteen mijn smaak.. maar wel propere E30 idd.

Die zwarte hierboven is ook niet echt mijn ding. Pinkers, geen shadowline, velgen die iets te modern zijn..

Comment

Blauw/beige is niet meteen mijn smaak.. maar wel propere E30 idd.

Die zwarte hierboven is ook niet echt mijn ding. Pinkers, geen shadowline, velgen die iets te modern zijn..
                        De velgen kan ik wel inkomen ik zie ook liever bbs'en maar ik vind die chrome line wel iets hebben
                        2012 E92 Bmw 335i DKG
                        1991 E30 320i

Comment

• Ik heb ook chromeline en vind het soms ook nog wel meevallen. Maar op een 3-deurs vind ik het al meteen een stuk minder ..

Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
                          De velgen kan ik wel inkomen ik zie ook liever bbs'en maar ik vind die chrome line wel iets hebben
                          Tzijn BBS'en

Comment

Ik heb ook chromeline en vind het soms ook nog wel meevallen. Maar op een 3-deurs vind ik het al meteen een stuk minder ..

Tzijn BBS'en
                            Jah op deze foto stoort het mij nu niet maar als je zwarte niertjes gaat zetten is het wel een must.
                            2012 E92 Bmw 335i DKG
                            1991 E30 320i

Comment

• H1-LED ipv de hallogeen lampjes...

Comment

• chrom is vet op een zwarte, alleen een rode of een witte heeft nood aan shadowline vind ik

Comment

Ik heb ook chromeline
                                  Toen heette dat nog gewoon: standaard (shadowline was de (dure) optie).

Comment

• Zalig Die ziet er nog zéér goed uit, en prijs is ook niet overdreven

Comment

• Als alles goed was gelopen had ik hier al zo een staan Gewoon wachten tot hij nog eens op kapaza verschijnt of ik een telefoontje krijg

En 2500€ is bijna een koopje te noemen

Comment

• nice.
                                        1991 Mazda MX-5 NA
                                        Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                        www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

Working...