Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
    Als alles goed was gelopen had ik hier al zo een staan Gewoon wachten tot hij nog eens op kapaza verschijnt of ik een telefoontje krijg

En 2500€ is bijna een koopje te noemen
    Je moest al naar Frankrijk zijn
    AutoMinded.be

Comment

• BAUR!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nathan_N Bekijk Berichten
        H1-LED ipv de hallogeen lampjes...

Kan aan de kwaliteit van de foto's liggen. Maar ik vind het allemaal wat teveel nu vooraan. Voor mij standaard

Oorspronkelijk geplaatst door Pipi Langkous Bekijk Berichten
        Toen heette dat nog gewoon: standaard (shadowline was de (dure) optie).
        Ik weet het wel. Maar dit is makkelijker in uitleg..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
          Kan aan de kwaliteit van de foto's liggen. Maar ik vind het allemaal wat teveel nu vooraan. Voor mij standaard
          Ik was gisteren aan't vergelijken met de foto's waarop de oranje pinkers nog staan, en ik weet het inderdaad niet.

'k Zal nog wel even afwachten...

Comment

• Mijn hart bloedt :'(
            Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
            Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Haha, hoeveel belachelijke dingen kan je met een E30 Cabrio doen

Als je dan de moeite doet om andere stoelen te steken, pak dan tenminste sportzetels

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                Haha, hoeveel belachelijke dingen kan je met een E30 Cabrio doen

Als je dan de moeite doet om andere stoelen te steken, pak dan tenminste sportzetels
                En mss beter eerst investeren in een proper stuur...

Wel erg, maar wel een 6cilinder Die mannen toch, diesel cabrio, dat daar nu zelfs een markt voor is, dat is nog het ergste van allemaal...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
                  Je moest al naar Frankrijk zijn
                  Ik ben er quasie zeker van dat die 318is die ik op het oog heb in een betere staat is als die in Parijs en grofweg zowat alle is'en

Comment

• Voor het teveelgeld dat jij voor die ene is wilt geven zet je die witte minstens even proper.

En die eigenaar wilt niet verkopen volgens mij, gewoon zien wie er zo zot is om zoveel te geven imo
                    Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

Ik ben er quasie zeker van dat die 318is die ik op het oog heb in een betere staat is als die in Parijs en grofweg zowat alle is'en
                      Beter één is in de garage dan tien zuivere is-en op kapaza
                      AutoMinded.be

Comment

• We zullen zien wat er van komt. Maar het moet dus wel deze iS zijn want lpg is een verreiste anders betalen mijn ouders de kosten niet. Een benzine kan ik als student niet in het verkeer houden

Comment

We zullen zien wat er van komt. Maar het moet dus wel deze iS zijn want lpg is een verreiste anders betalen mijn ouders de kosten niet. Een benzine kan ik als student niet in het verkeer houden

LPG is wel doodzonde in die ketel.

Comment

• Zou hij dan niet beter af zijn met een 316 of 318i want die vindt je toch in overvloed ?
                            2012 E92 Bmw 335i DKG
                            1991 E30 320i

Comment

• M-tech, zijn dat louter optische accessoires?
                              En de iS zijn ook technisch aangepast?
                              Heeft iemand 'n duidelijke weergave van wat in die beide uitvoeringen zaten?

Comment

• Mtech is niet alleen optisch, tzijn geen Audi's eh

Is is mtech, maar dan zonder de bumpershizzle. Maar je kon ook de mtech bumpers op een is krijgen.

Technisch gezien is mtech: -20mm verlaging, dikkere stabi voor en een stabi achter.
                                Optisch: bumpers voor en achter, beplanking aan de zijkant, spoiler op de koffer. Dan heb je ook nog mtech stuur en mtech pookje, al dan niet verlicht. Mogelijks zat de spiegel met de leeslampjes ook bij het mpacket, maar dat weet ik niet zeker.

Een is heeft trouwens altijd een zwarte dakhemel, behalve op de blauwe uitvoering zoals die van Porker en maxdish en bart geweest. Is heeft ook bijna altijd sportzetels, in DE vind je er wel veel zonder sportzetels. Is heeft Mtech 1 stuur en pook, ander lipje voor en achter

Comment

• Shadowline behoort ook tot het M-pack.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                                    Mtech is niet alleen optisch, tzijn geen Audi's eh

Is is mtech, maar dan zonder de bumpershizzle. Maar je kon ook de mtech bumpers op een is krijgen.

Technisch gezien is mtech: -20mm verlaging, dikkere stabi voor en een stabi achter.
                                    Optisch: bumpers voor en achter, beplanking aan de zijkant, spoiler op de koffer. Dan heb je ook nog mtech stuur en mtech pookje, al dan niet verlicht. Mogelijks zat de spiegel met de leeslampjes ook bij het mpacket, maar dat weet ik niet zeker.

Een is heeft trouwens altijd een zwarte dakhemel, behalve op de blauwe uitvoering zoals die van Porker en maxdish en bart geweest. Is heeft ook bijna altijd sportzetels, in DE vind je er wel veel zonder sportzetels. Is heeft Mtech 1 stuur en pook, ander lipje voor en achter
                                    S line is ook niet zuiver optisch, al kan je net als bij bmw die dingen apart krijgen.

Comment

• aha! ik leer bij

Comment

• Overdreven vet

+ YouTube Video
                                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Wat filmkes van mijn e30 gemaakt met mijn nieuw statief !
                                          Het geruis moet ik nog zien weg te werken

+ YouTube Video
                                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video

Comment

Working...
                                          X