Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nathan_N Bekijk BerichtenH1-LED ipv de hallogeen lampjes...
Oorspronkelijk geplaatst door Pipi Langkous Bekijk BerichtenToen heette dat nog gewoon: standaard (shadowline was de (dure) optie).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk BerichtenKan aan de kwaliteit van de foto's liggen. Maar ik vind het allemaal wat teveel nu vooraan. Voor mij standaard
'k Zal nog wel even afwachten...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenHaha, hoeveel belachelijke dingen kan je met een E30 Cabrio doen
Als je dan de moeite doet om andere stoelen te steken, pak dan tenminste sportzetels
Wel erg, maar wel een 6cilinder Die mannen toch, diesel cabrio, dat daar nu zelfs een markt voor is, dat is nog het ergste van allemaal...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk BerichtenJe moest al naar Frankrijk zijn
Comment
-
Voor het teveelgeld dat jij voor die ene is wilt geven zet je die witte minstens even proper.
En die eigenaar wilt niet verkopen volgens mij, gewoon zien wie er zo zot is om zoveel te geven imoOorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenIk ben er quasie zeker van dat die 318is die ik op het oog heb in een betere staat is als die in Parijs en grofweg zowat alle is'en
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenWe zullen zien wat er van komt. Maar het moet dus wel deze iS zijn want lpg is een verreiste anders betalen mijn ouders de kosten niet. Een benzine kan ik als student niet in het verkeer houden
LPG is wel doodzonde in die ketel.
Comment
-
Mtech is niet alleen optisch, tzijn geen Audi's eh
Is is mtech, maar dan zonder de bumpershizzle. Maar je kon ook de mtech bumpers op een is krijgen.
Technisch gezien is mtech: -20mm verlaging, dikkere stabi voor en een stabi achter.
Optisch: bumpers voor en achter, beplanking aan de zijkant, spoiler op de koffer. Dan heb je ook nog mtech stuur en mtech pookje, al dan niet verlicht. Mogelijks zat de spiegel met de leeslampjes ook bij het mpacket, maar dat weet ik niet zeker.
Een is heeft trouwens altijd een zwarte dakhemel, behalve op de blauwe uitvoering zoals die van Porker en maxdish en bart geweest. Is heeft ook bijna altijd sportzetels, in DE vind je er wel veel zonder sportzetels. Is heeft Mtech 1 stuur en pook, ander lipje voor en achterOorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk BerichtenMtech is niet alleen optisch, tzijn geen Audi's eh
Is is mtech, maar dan zonder de bumpershizzle. Maar je kon ook de mtech bumpers op een is krijgen.
Technisch gezien is mtech: -20mm verlaging, dikkere stabi voor en een stabi achter.
Optisch: bumpers voor en achter, beplanking aan de zijkant, spoiler op de koffer. Dan heb je ook nog mtech stuur en mtech pookje, al dan niet verlicht. Mogelijks zat de spiegel met de leeslampjes ook bij het mpacket, maar dat weet ik niet zeker.
Een is heeft trouwens altijd een zwarte dakhemel, behalve op de blauwe uitvoering zoals die van Porker en maxdish en bart geweest. Is heeft ook bijna altijd sportzetels, in DE vind je er wel veel zonder sportzetels. Is heeft Mtech 1 stuur en pook, ander lipje voor en achter
Comment
-
-
Wat filmkes van mijn e30 gemaakt met mijn nieuw statief !
Het geruis moet ik nog zien weg te werken
+ YouTube Video
+ YouTube Video
Comment
Comment