Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
    Iemand op zoek naar een splinternieuwe 325?

http://www.2dehands.be/autos/autos/b...agen&start=126

Comment

GESCHIFT

Comment

Heerlijk! Hopelijk wordt dat door een echte liefhebber gekocht voor in een verzameling ofzo en niet door een ragger. Ik denk dat ik liever deze zou hebben dan een M3 voor dat geld

Comment

• Gezocht door een kennis:

zwarte 325 coupe, liefst niet te krokant. Technisch kan er wat werk aan gedaan worden, aan de kas liefst zo weinig mogelijk. Liefst geen M-tech, want dat zou er toch afvliegen.

Comment

• Die 325i van hierboven?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
              Gezocht door een kennis:

zwarte 325 coupe, liefst niet te krokant. Technisch kan er wat werk aan gedaan worden, aan de kas liefst zo weinig mogelijk. Liefst geen M-tech, want dat zou er toch afvliegen.
              Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk Berichten
              Die 325i van hierboven?
              Idd, maar 't zal wel weer niets mogen kosten. Ik ken dat.
              1991 BMW E30 318is

Comment

• Ik snap het alleen niet met die 325 van hierboven. Ik heb er zelfs vannacht over nagedacht

Wat kostte zo'n auto toendertijd? Toch sowieso + 1milj bef. En nu verkopen ze die voor 600 000 bef

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nathan_N Bekijk Berichten
                  Ik snap het alleen niet met die 325 van hierboven. Ik heb er zelfs vannacht over nagedacht

Wat kostte zo'n auto toendertijd? Toch sowieso + 1milj bef. En nu verkopen ze die voor 600 000 bef
                  Ik denk dat je dat voor 25 000 euro niet verkocht krijgt
                  2012 E92 Bmw 335i DKG
                  1991 E30 320i

Comment

• Ik stel me toch ook de vraag of die kilometerstand kan kloppen....

Staat ziet er wel zeer goed uit, maar toch...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
                      Ik denk dat je dat voor 25 000 euro niet verkocht krijgt
                      Ik denk zelfs dat 15k€ al teveel is...
                      1991 BMW E30 318is

Comment

Ik denk zelfs dat 15k€ al teveel is...
                        Hoe er nu bijstaat wel ik had graag toch nog wel BBS'jes en eventueel een latere versie met M-kit.
                        2012 E92 Bmw 335i DKG
                        1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                          amai dure dingen

stiekem zie ik een 324td ook wel zitten. Klinkt helemaal niet slecht en met zo wat klassieke dieseltuning valt daar nog een deftig vermogen uit te halen
                          Klassieke dieseltuning?

Wat houd dat dan in?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten

Heerlijk! Hopelijk wordt dat door een echte liefhebber gekocht voor in een verzameling ofzo en niet door een ragger. Ik denk dat ik liever deze zou hebben dan een M3 voor dat geld
                            welke ragger gaat 15k daar aan hangen Ik denk dat de eigenaar al blij mag zijn met 6000-7000€ en dat is dan eigenlijk al een zot bedrag want voor 4000€ haal je ook al een schitterende 325i in huis

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
                              Klassieke dieseltuning?

Wat houd dat dan in?
                              A BMW 324td touring -92, with following mods:- Mechanical injection pump from a 524td- Bigger turbo from a 524td- Straight 2,5" exhaust with a small silencer...

A BMW 324td touring -92, with following mods:
                              - Mechanical injection pump from a 524td
                              - Bigger turbo from a 524td
                              - Straight 2,5" exhaust with a small silencer at the back
                              - Intercooler

ik bedoel dus echte tuning en niet gewoon een chipje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nathan_N Bekijk Berichten
                                Ik snap het alleen niet met die 325 van hierboven. Ik heb er zelfs vannacht over nagedacht

Ik denk eerlijk gezegd niet dat dat in die tijd zoveel kostte. Volgens mij was dat een pak goedkoper.

Comment

Idd, maar 't zal wel weer niets mogen kosten. Ik ken dat.
                                  Die kerel heeft een 325 omgebouwd naar 24-klepper indertijd, dus het mag wel degelijk iets kosten.
                                  Liefst normale prijzen uiteraard.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                    Ik denk eerlijk gezegd niet dat dat in die tijd zoveel kostte. Volgens mij was dat een pak goedkoper.
                                    autoweek zegt: laatste nieuwprijs 26000€

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                                      Die kerel heeft een 325 omgebouwd naar 24-klepper indertijd, dus het mag wel degelijk iets kosten.
                                      Liefst normale prijzen uiteraard.
                                      Was da die grijze die met je mee was in Zolder - waar ik jouw in je nageslacht gedrenkte middenconsole heb ontvangen?
                                      1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                        Stond hier indertijd niet eens het aankoopbedrag van iemand zijn vader z'n 320i? Michellooo was dat toen geloof ik.
                                        Dat was toch ook niet weinig...

Comment

Was da die grijze die met je mee was in Zolder - waar ik jouw in je nageslacht gedrenkte middenconsole heb ontvangen?
                                          Ja, die, maar 'twas wel ene zwarte btw.

Is nu verkocht, iemand rijdt er cross mee. Hijzelf heeft nu een 325 staan, perfect in orde van interieur, en denk ook van techniek, maar er zit te veel roest aan.

Comment

Working...
                                          X