Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
Heerlijk! Hopelijk wordt dat door een echte liefhebber gekocht voor in een verzameling ofzo en niet door een ragger. Ik denk dat ik liever deze zou hebben dan een M3 voor dat geld
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenGezocht door een kennis:
zwarte 325 coupe, liefst niet te krokant. Technisch kan er wat werk aan gedaan worden, aan de kas liefst zo weinig mogelijk. Liefst geen M-tech, want dat zou er toch afvliegen.Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk BerichtenDie 325i van hierboven?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nathan_N Bekijk BerichtenIk snap het alleen niet met die 325 van hierboven. Ik heb er zelfs vannacht over nagedacht
Wat kostte zo'n auto toendertijd? Toch sowieso + 1milj bef. En nu verkopen ze die voor 600 000 bef2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenIk denk dat je dat voor 25 000 euro niet verkocht krijgt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk BerichtenIk denk zelfs dat 15k€ al teveel is...2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtenamai dure dingen
stiekem zie ik een 324td ook wel zitten. Klinkt helemaal niet slecht en met zo wat klassieke dieseltuning valt daar nog een deftig vermogen uit te halen
Wat houd dat dan in?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
Heerlijk! Hopelijk wordt dat door een echte liefhebber gekocht voor in een verzameling ofzo en niet door een ragger. Ik denk dat ik liever deze zou hebben dan een M3 voor dat geld
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk BerichtenKlassieke dieseltuning?
Wat houd dat dan in?A BMW 324td touring -92, with following mods:- Mechanical injection pump from a 524td- Bigger turbo from a 524td- Straight 2,5" exhaust with a small silencer...
A BMW 324td touring -92, with following mods:
- Mechanical injection pump from a 524td
- Bigger turbo from a 524td
- Straight 2,5" exhaust with a small silencer at the back
- Intercooler
ik bedoel dus echte tuning en niet gewoon een chipje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nathan_N Bekijk BerichtenIk snap het alleen niet met die 325 van hierboven. Ik heb er zelfs vannacht over nagedacht
Wat kostte zo'n auto toendertijd? Toch sowieso + 1milj bef. En nu verkopen ze die voor 600 000 bef
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk BerichtenIdd, maar 't zal wel weer niets mogen kosten. Ik ken dat.
Liefst normale prijzen uiteraard.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenIk denk eerlijk gezegd niet dat dat in die tijd zoveel kostte. Volgens mij was dat een pak goedkoper.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenDie kerel heeft een 325 omgebouwd naar 24-klepper indertijd, dus het mag wel degelijk iets kosten.
Liefst normale prijzen uiteraard.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenIk denk eerlijk gezegd niet dat dat in die tijd zoveel kostte. Volgens mij was dat een pak goedkoper.
Dat was toch ook niet weinig...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk BerichtenWas da die grijze die met je mee was in Zolder - waar ik jouw in je nageslacht gedrenkte middenconsole heb ontvangen?
Is nu verkocht, iemand rijdt er cross mee. Hijzelf heeft nu een 325 staan, perfect in orde van interieur, en denk ook van techniek, maar er zit te veel roest aan.
Comment
Comment