gewoon omdat ik al jaren een e30 wil. Een e36 moet ook een 325i zijn of hoger en dat mag ik niet van mijn ouders
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtengewoon omdat ik al jaren een e30 wil. Een e36 moet ook een 325i zijn of hoger en dat mag ik niet van mijn ouders
Ik wou zeggen "je bent 20, decide for yourself". Maar BMWMB heeft de 40 al gezien en die mag het ook niet, dan nog van z'n schoonouders.
En toch: doe uw goesting, 't schaadt niemand.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtengewoon omdat ik al jaren een e30 wil. Een e36 moet ook een 325i zijn of hoger en dat mag ik niet van mijn ouders
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten"Dag schat, als je genoeg neemt met een 320i E30 dan mag je van ons wél zo'n rijdende doodskist kopen"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenBeste koop momenteel is imo een e36 323ti.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtenkoop dat eens, ik neem over iS wel over
Maar die gaat duiten kosten mocht ze weggaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenAlles is te koop.
Maar die gaat duiten kosten mocht ze weggaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtenplak er is een prijs op
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtenplak er is een prijs op
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenDoe eens een bod
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtenklein ongeval rechts en dak moet vervangen worden..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk BerichtenMaar hij wilt dan wel 4000 euro geven aan een andere E30
Volgens mij moeten die reparaties niet zo heel veel kosten... Al heb ik geen idee wat die daken kosten.
4000€ wil ik al niet meer geven btw
Comment
Comment